AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #21 Del Skrevet 19. januar 2011 Vet ikke ennå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. januar 2011 #22 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg var 17, han var ca. 19-20...Bartender jeg hadde flørta med en stund og var DØDSFORELSKA ( ) i...Fin opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #23 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg var 14, han var 19. Jeg var forelska i ham, og han brukte meg. Sex'en var ikke en positiv opplevelse, bare vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 19. januar 2011 #24 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg var 18, og han var 19. Hadde da vært sammen i et par måneder. Husker jeg grudde meg som bare det, men det var langt i fra så vondt som jeg hadde ftyktet, og jeg blødde bare bittelitt. Vi er forresten sammen ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. januar 2011 #25 Del Skrevet 19. januar 2011 19 år og med en gutt jeg var sammen med fra Oslo som for tiden var i Marinen. Var dødsforelsket! ......sukk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 19. januar 2011 #26 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg var 14, han var 16. Det var med min daværende kjæreste, som jeg var veldig glad i. Det var vondt og rart, men jeg angrer ikke Han var jo veldig snill, og jeg var klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #27 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg "mistet" ikke jomfrudommen min, det var ikke akkurat sånn at den datt ut av lomma mi, eller jeg forla den. Tvert i mot så valgte jeg å ha sex med kjæresten min da jeg var 19 år, med fullt overlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinesofie Skrevet 19. januar 2011 #28 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg var 13, han var 17. Det skjedde i ei kald hytte på en lekeplass, i mørket. Måtte snike meg ut fra min mor forstår dere Det var mildt sagt helt forferdelig, og jeg gråt faktisk gjennom hele akten.. hahaha, stakkars fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #29 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg var 13, og ble voldtatt av min 15 år gamle kjæreste. Ikke en fin opplevelse. Vet ikke helt om jeg vil kalle det å miste jomfrudom engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #30 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg hadde akkurat fylt 15 år og skulle feire med en fest hjemme uten foreldre. Endte med at jeg ble full, sa ja til at en guttegjeng som var en del eldre enn oss (22-24år) fikk komme. Den ene gutten flørtet og ordnet drinker til meg og jeg takket ja og skulle være kul, var så full at jeg ikke husker annet enn episoder av selve sexen. Angrer innmari.. Var helt klart ikke moden for det. Ikke hørte jeg noe mer fra han siden heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 19. januar 2011 #31 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg var 15, han var 16. Jeg elsker han virkelig, men han hater meg nå pga noe som har skjedd. Angrer på en måte, men på en måte ikke på at min første gang ble med han.. For han kommer alltid til å bety noe spesielt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #32 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg var 17 år og hun var året yngre. Hadde møtt henne ett par timer i forkant, gjennom venner, og etter litt roting endte vi opp i sengehalmen. Hun var villig og våt, og jeg var villig og kåt - så hvorfor ikke. Slettes ingen stor opplevelse, men absolutt en fin debut. Verste er at jeg husker ikke hva hun heter og har ikke møtt henne siden. Dette var tilbake på 80-tallet, så kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drhansen Skrevet 20. januar 2011 #33 Del Skrevet 20. januar 2011 Eg var 16 og han var 22 Var på en fest, vi var begge ganske fulle. Det var ikke så fantastisk men lang fra hvor vondt eg trodde det skulle være.. Helt fint angrer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smexi hellcat Skrevet 20. januar 2011 #34 Del Skrevet 20. januar 2011 Var 15 og det var han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2011 #35 Del Skrevet 20. januar 2011 Skrekkelig å lese hvor mange som ble lurt eller voldtatt og som hadde en dårlig opplevelse første gang. Bortimot halvparten av innleggene beskriver førstegangssex som burde endt i anmeldelse for seksuelt overgrep, men jeg tviler på at særlig mange av mennene ble anmeldt selv om de forvoldt både ulykke og smerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 20. januar 2011 #36 Del Skrevet 20. januar 2011 Skrekkelig å lese hvor mange som ble lurt eller voldtatt og som hadde en dårlig opplevelse første gang. Bortimot halvparten av innleggene beskriver førstegangssex som burde endt i anmeldelse for seksuelt overgrep, men jeg tviler på at særlig mange av mennene ble anmeldt selv om de forvoldt både ulykke og smerte. Desverre så er det sånn her i Norge at de sakene som blir rapportert, ikke blir løst. Gjerningsmannen blir ikke tatt og blir han tatt, er det liten sjans for dom pga manglende bevis i saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2011 #37 Del Skrevet 20. januar 2011 Desverre så er det sånn her i Norge at de sakene som blir rapportert, ikke blir løst. Gjerningsmannen blir ikke tatt og blir han tatt, er det liten sjans for dom pga manglende bevis i saken. Du har jo rett i det du sier, men det er likevel viktig at seksuelle overgrep alltid blir anmeldt. Kun når overgrepene anmeldes, fremkommer det hvor enormt samfunnsproblem denne kriminaliteten representerer. Så får vi håpe at etterforskning og rettspraksis med tiden endrer seg slik at de skyldige i stadig større grad får den straff de fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 20. januar 2011 #38 Del Skrevet 20. januar 2011 Da jeg var 14. Det må være den værste sex-opplevelsen jeg har hatt. Ikke var den bare elendig, men penisen hans stinket løk også. Uff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 20. januar 2011 #39 Del Skrevet 20. januar 2011 Du har jo rett i det du sier, men det er likevel viktig at seksuelle overgrep alltid blir anmeldt. Kun når overgrepene anmeldes, fremkommer det hvor enormt samfunnsproblem denne kriminaliteten representerer. Så får vi håpe at etterforskning og rettspraksis med tiden endrer seg slik at de skyldige i stadig større grad får den straff de fortjener. Selvfølgelig! Jeg har alltid ment og fortsatt mener at ALL kriminalitet skal bli anmeldt og rapportert. Det er pga det du påpeker og også for at man kan ha statistikker på hvor mye kriminalitet det faktisk fins her til lands. Det at så mange unge jenter blir voldtatt, bør fungere som en slags oppfordring til unge jenter og foreldrene om å informere om faktisk hvor utbredt det er. Jenter bør lære å tolke signaler litt bedre, og de bør lære selvforsvar, samt få selvtillit til å si fra og sette foten ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex- Skrevet 20. januar 2011 #40 Del Skrevet 20. januar 2011 Selvfølgelig! Jeg har alltid ment og fortsatt mener at ALL kriminalitet skal bli anmeldt og rapportert. Det er pga det du påpeker og også for at man kan ha statistikker på hvor mye kriminalitet det faktisk fins her til lands. Det at så mange unge jenter blir voldtatt, bør fungere som en slags oppfordring til unge jenter og foreldrene om å informere om faktisk hvor utbredt det er. Jenter bør lære å tolke signaler litt bedre, og de bør lære selvforsvar, samt få selvtillit til å si fra og sette foten ned! Bare at det gjerne ikke er så enkelt som dere skal ha det til. Det er så mye såkalt "victim-blaming" rundt voldtekt og for mange jenter og gutter så er det alt for mye å tape på en anmeldelse. SPESIELT siden de aller fleste overgrep skjer fra kjente og familie medlemmer. Du er jo gjerne glad i de og da er det ikke så lett. Jeg synes at det burde være offerets valg om de føler det er riktig å annmelde eller ikke. Hvis de selv kjenner at dette er noe de klarer å takle bedre uten så burde de slippe. Og NEI vi burde ikke lære jenter å hvordan ikke ble voldtatt. Vi burde ha programmer retter mot GUTTER(og forsåvidt jenter) om at de ikke burde voldta. Ansvaret her burde aldri ligge hos offeret; det er overgriper som må skjerpe seg og ikke jentene som må lære seg selvforsvar. --- Når det kommer til når jeg mistet jomfrudommen så regner jeg det som to forskjellige ganger. Den første var jeg 4 år gammel og ble seksuelt misbrukt av en familiemedlem. Den andre gangen var jeg 18 år og hadde frivillig sex med en jente for aller første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå