ims Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Hei, er det noen som vet om en flink og ikke altfor dyr solist i Østfold
tiriel Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 henger meg på her jeg.. har også lyst å ha solist i bryllupet mitt men kjenner ingen sangere.. noen som har tips hvor jeg kan henvende meg?
Tullepia Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Snakk med organisten som skal spille i kirka (hvis dere skal gifte dere der). Organistene har daglig kontakt med ulike sangere og musikere og kan sikkert anbefale noen 1
Hariette Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Cecile Nesstrand har jeg hørt er flink. Du finner mer om henne her: http://bryllupsartister.no/fylker/artister/cecilienesstrand.html Hun holder til i Østfold. Vet ikke hva dere synes om prisen, men 2000 kroner er vel ikke aller verst. Håper det var til hjelp
kaprifolen Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Hvilken sang er det eventuellt snakk om? Vet om ei, men hun er litt selektiv i hva hun synger, da hun har brent seg litt på brudeparets planlegging før...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Vi brukte denne sangeren i vårt bryllup. Kostet 2500,- men hun er utdannet sanger og skikkelig profesjonell. Se på hjemmesiden hennes www.sangerinne.no
IdunH Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Jeg jobber som bryllupssanger. Holder til i Vestfold, men bor jo i Horten, så det er jo ikke lange veien over med ferga til Østfold da. =) Ta en kikk på hjemmesiden min hvis du er interessert: www.halseth.org Linker også til facebooksiden min med noen innspillinger der, så kan du høre om det kunne vært noe for deg.
aprilslankeren Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Et tips. Det finnes sikkert et musikk korps,de har ofte solister de kan tipse om.
Lucky? Skrevet 2. april 2011 #9 Skrevet 2. april 2011 Håper dere har funnet en solist Vil bare tipse om en helt nydelig sang som vår solist sang for oss på vår dag
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #10 Skrevet 3. april 2011 Håper dere har funnet en solist Vil bare tipse om en helt nydelig sang som vår solist sang for oss på vår dag Å for en nydelig sang!!! Planlegger hvilke sanger vi skal ha i bryllupet vårt til høsten, og dette MÅ jo bli en av sangene vi vil ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå