Gå til innhold

Solist til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet om en flink og ikke altfor dyr solist i Østfold

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger meg på her jeg.. har også lyst å ha solist i bryllupet mitt men kjenner ingen sangere.. noen som har tips hvor jeg kan henvende meg?:)

Skrevet

Snakk med organisten som skal spille i kirka (hvis dere skal gifte dere der). Organistene har daglig kontakt med ulike sangere og musikere og kan sikkert anbefale noen ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvilken sang er det eventuellt snakk om? Vet om ei, men hun er litt selektiv i hva hun synger, da hun har brent seg litt på brudeparets planlegging før...

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi brukte denne sangeren i vårt bryllup. Kostet 2500,- men hun er utdannet sanger og skikkelig profesjonell. Se på hjemmesiden hennes www.sangerinne.no :romeo:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg jobber som bryllupssanger. Holder til i Vestfold, men bor jo i Horten, så det er jo ikke lange veien over med ferga til Østfold da. =)

Ta en kikk på hjemmesiden min hvis du er interessert: www.halseth.org

Linker også til facebooksiden min med noen innspillinger der, så kan du høre om det kunne vært noe for deg.

Skrevet

Et tips.

Det finnes sikkert et musikk korps,de har ofte solister de kan tipse om.

Skrevet

Håper dere har funnet en solist :) Vil bare tipse om en helt nydelig sang som vår solist sang for oss på vår dag :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Håper dere har funnet en solist :) Vil bare tipse om en helt nydelig sang som vår solist sang for oss på vår dag :hjerte:

Å for en nydelig sang!!! Planlegger hvilke sanger vi skal ha i bryllupet vårt til høsten, og dette MÅ jo bli en av sangene vi vil ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...