AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Synes alltid det er spennende å høre hvordan andre oppfatter og forstår sangtekster og musikkvideoer. Noen ganger fraviker min egen forståelse radikalt fra andres, så jeg burde vel egentlig lurt på om jeg var litt sær... Som denne, en venninne og meg har radikalt forskjellige forståelser av denne: Lyst til å skrive noen setninger om hvordan du oppfatter budskapet her? Søk gjerne opp lyrics, også. 1
tiriel Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Hei tenkte jeg skulle prøve meg på å tolke sangen din.. jeg tror den handler om forholdet mellom mennesker, de to i videoen, eller generellt.. hvordan det er å leve sammen,når hverdagen slår inn.. når det at man har forskjellig fortid gjør det vanskelig å kommunisere så det ender med at man går på hver sin kant å grubler.. travelling light kan bety at man har lite bagasje fra fortiden, begge mener de ikke har mental bagasje, men har det kanskje likevel..men er redd for å snakke om det. likevel vet de om hverandre.. vet ikke om det var noe i nærheten av det du/dere tolket men jeg synes det er interessant å diskutere forskjellige tolkninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå