Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvordan fungerer det når far har annen hver helg ang. påske? Hans helg faller helgen før påske, itillegg til at han skal ha ungene i påsken. Påsken er jo egentlig min helg, vil det da si at han skal ha ungene neste helg og da, 3 helger på rad? Han står på sitt, men jeg føler det blir feil?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hvordan fungerer det når far har annen hver helg ang. påske? Hans helg faller helgen før påske, itillegg til at han skal ha ungene i påsken. Påsken er jo egentlig min helg, vil det da si at han skal ha ungene neste helg og da, 3 helger på rad? Han står på sitt, men jeg føler det blir feil?

Takk for svar!

Vi deler påska mellom oss, vi. Første halvdel er fredag før palmesøndag fram til onsdag og andre del er onsdag til 2. påskedag. Helgene før og etter dette går som vanlig.

Skrevet

Vi kan ikke dele, har fått det oppsatt fra retten og det skal gå akkurat slik det står, og følges til punkt og prikke, pga krangling, uenighet, usaklighet osv. Men det står ikke noe om akkurat dette? Hmm..

Skrevet

Vi har også "hele ferier" og da flytter vi på helgene dersom det krasjer, slik at den ene får to helger på rad og så bytter vi slik at den andre får helgen etter de to (eller helgen før, alt ettersom hva som passer).

Skrevet

Hvis dere har et veldig høyt konfliktnivå så ville jeg ha gått med på det han sa om det ikke er til stor ulempe for deg. Det blir for dumt å skulle trekke inn familievernkontoret eller begynne å krangle igjen om det som i det hele og store bare er en liten sak.

Er dette første påsken dere deler? Da kan dere gjøre det slik at måten dere deler denne gang blir malen for videre år. Neste gang får kanskje du 3 helger på rad? Etter som årene går så jevner alt seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...