AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Hvilke utesteder/puber/cafer/osv i Bergen er bra steder å vanke på dersom man ønsker å komme i kontakt med nye mennesker og treffe folk som kan være potensielt kjærestemateriale? Er i begynnelsen av 20åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 18. januar 2011 #2 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hmmm nå er det en stund siden jeg var singel da, men pleier ofte å gå ut med singel venninner og da er disse stedene topp: - Lille - Jacob Aal - Vamoose - S.I.N Men det avhenger litt av om du vil ut og danse eller bare sitte et sted og drikke. Og ikke minst miljøet (typen gutter du vil møte) Du har jo og - Metro - Feliz - Hectors - Scotsman og flere. Endret 18. januar 2011 av Galithralia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Del Skrevet 18. januar 2011 Liker egentlig best steder der man kan bare sitte og prate, uten å måtte skrike for å bli hørt. Men der det er lett å komme ikontakt med folk Kan gjerne være litt musikk også, men er ikke så veldig glad i å danse. Ønsker å møte kjekke og jordnære typer i 20åra;) Har inntrykk av at Feliz og Metro er litt mer snobbete/high class, så vet ikke helt om dette er stedet å gå...? Kan prøve Jacob Aal, det virker hyggelig. Men hva/hvor ligger Vamoose og SIN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 18. januar 2011 #4 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Liker egentlig best steder der man kan bare sitte og prate, uten å måtte skrike for å bli hørt. Men der det er lett å komme ikontakt med folk Kan gjerne være litt musikk også, men er ikke så veldig glad i å danse. Ønsker å møte kjekke og jordnære typer i 20åra;) Har inntrykk av at Feliz og Metro er litt mer snobbete/high class, så vet ikke helt om dette er stedet å gå...? Kan prøve Jacob Aal, det virker hyggelig. Men hva/hvor ligger Vamoose og SIN? Ja Feliz og Metro er litt snobbesteder, typen hvor legestudenter, juss, BI og NHH folk henger. Noen liker jo dem og Hectors er ganske koselig, liten men fullt mulig å bli kjent med nye folk, Inside er heller ikke dårlig. Vamoose er en slags bar ligger i samme gate som Soho mener jeg. En avg gatene bak Magnus Barfot. I nærheten har du og pubene Baran og Biskopen - de er koselige, har blitt kjent med en god del folk der og! S.I.N ligger ved China Palace (hjørnet til Torgallmenningen, rett rundt svingen ved 7eleven), det var det gamle Champions. Kommer alltid på flere steder etter jeg skriver hehe Garage, Legal og Kvarteret - en god blanding av studenter og folk i 20 årene Endret 18. januar 2011 av Galithralia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Del Skrevet 18. januar 2011 Takk! Da skal jeg prøve noen av de stedene tenker jeg! Forresten, er alle de du nevnte typisk studentsteder eller? Noen andre som har flere forslag/erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 18. januar 2011 #6 Del Skrevet 18. januar 2011 Takk! Da skal jeg prøve noen av de stedene tenker jeg! Forresten, er alle de du nevnte typisk studentsteder eller? Noen andre som har flere forslag/erfaringer? Nja Kvarteret er vel mest studenter, men det varierer veldig i grunn. Men Hectors, Inside og Vamoose er de stedne hvor jeg har møtt folk på min egen alder 22 +/ -. Så da er de stedene best, Lille har dansegulv men om du vil snakke kan du fint sitte nede og prate. Der er det mer folk i 20 årene som henger har jeg inntrykk av :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chui Skrevet 18. januar 2011 #7 Del Skrevet 18. januar 2011 ville prøvd jacob aal, men du vil nok se at det er litt snobbefaktor der også.. liker det litt jeg:) Ellers syns jeg lille, hectors og vamoose er gode forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #8 Del Skrevet 19. januar 2011 Flere tips/erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #9 Del Skrevet 27. januar 2011 Tja, Biskopen muligens? Koselig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå