Gjest Kathpus Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Da sitter jeg plutselig med et særemne. Jeg valgte blant annet boka "Tusen strålende soler", som mamma selvfølgelig klarte å låne bort. Derfor trenger jeg noen besvarelser: - Hvor mange kapitler inneholder boka? - Hvordan er kapitlene inndelt? - Hvordan er synsvinkelen i boka? Forhåpentligvis er det noen av dere som har noen opplysninger. Takk på forhånd. :-)
Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 - Hvor mange kapitler inneholder boka? 51 kapitler - Hvordan er kapitlene inndelt? Delt inn i de forskjellie personene i boka sine opplevelser over et større tidsperspektiv. - Hvordan er synsvinkelen i boka? Å vise forskjellige mennesker opplevelser av visse historiske hendelser. Og kvinnenedtrykningen. Anbefaler deg virkelig å lese boka. Kjøp en pocket-versjon så koster det ikke så mye.
Gjest Kathpus Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 - Hvor mange kapitler inneholder boka? 51 kapitler - Hvordan er kapitlene inndelt? Delt inn i de forskjellie personene i boka sine opplevelser over et større tidsperspektiv. - Hvordan er synsvinkelen i boka? Å vise forskjellige mennesker opplevelser av visse historiske hendelser. Og kvinnenedtrykningen. Anbefaler deg virkelig å lese boka. Kjøp en pocket-versjon så koster det ikke så mye. Tusen takk. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå