kalle Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva er det særeste kjæledyret du har hørt om eller sett? Personlig har jeg noen klare favoritter: *Flua Albert som guttungen til naboen hadde i en fyrstikkeske en ukes tid før den omkom under tragiske omstendigheter. Guttungen kjørte av på sykkel med esken i lomma. *skvish* :o *Abboren min kjære onkel hadde i badebassenget en hel sommer *Den samme onkelen hadde en kornkråke boende i kjelleren. Tam sådan. Tror dere skjønner hva jeg mener nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 22. oktober 2003 #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lett å skjønne hva du stammer fra etter å ha lest det her... Har meg selv som kosedyr, jeg... misforstå meg rett! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 Onkelen pleide å fange fluer og biller og knyte tråd ved vingene og styrte de til å fly. Aldri helt skjønt hvordan han klarte det, men har på en annen side heller aldri skjønt hva han har sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. oktober 2003 #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 Næææh.. Mener at "ville" dyr hører til i naturen.. Selv om jeg har fryktelig lyst på en løve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. oktober 2003 #5 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hadde lykkedyr på syltetøyglass da jeg var liten! Det var gøy, det! Men det var sånn sommer-kjæledyr... For de som lurer: Lykkedyr (kalles de her jeg bor) er sånne små biller i marihønestørrelse, som skinner i grønne, røde og blå metallic-farger og så legger de klaser med ekle små gule egg på undersiden av blader... De med blåfarge var litt sjeldne, så de var det ekstra stas å finne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. oktober 2003 #6 Del Skrevet 22. oktober 2003 åh.. glem det.. Jeg har hatt en krabbe.. Den tvingte pappa meg til å kaste i skogen etterhvert Snegler på verandaen i en plasteske med salat.. de fikk slippe fri etter 14dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 22. oktober 2003 Lett å skjønne hva du stammer fra etter å ha lest det her... Har meg selv som kosedyr, jeg... misforstå meg rett! ..ventnålitt... oohh.. *misforstå rett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 22. oktober 2003 #8 Del Skrevet 22. oktober 2003 *Abboren min kjære onkel hadde i badebassenget en hel sommer Vi hadde også abbor da jeg var "liten"... Som pappaen min fanget på stang så den ble så skadd at han ikke trodde den ville overleve. så lå den i en plastpose uten vann i et par timer, og da den kom hjem sprellet den fremdeles. Så da slapp vi den oppi badekaret vårt, og der bodde den et par uker før vi ga den bort til sportsbutikken på Strandtorget som hadde den på "utstilling" i et akvarium resten av sommeren... Etter det vet jeg ikke hva som hente med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. oktober 2003 #9 Del Skrevet 22. oktober 2003 Selv om jeg har fryktelig lyst på en løve Åååhh, jeg har lyst på tiger!! Akkurat en slik som jeg har på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. oktober 2003 #10 Del Skrevet 22. oktober 2003 da jeg var noe yngre hadde naboen min et tamt villsvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. oktober 2003 #11 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg hadde bier som "kjæledyr" før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. oktober 2003 #12 Del Skrevet 22. oktober 2003 hmm min ekssamboers lillebror hadde edderkopp på glass. og seffers, da jeg jobbet i barnehage, var det en hel del grønne kose-larver ute og vandret. ikke kødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. oktober 2003 #13 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg hadde bier som "kjæledyr" før... bier er kjempekosete da.. liker godt å bli klødd bak øret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. oktober 2003 #14 Del Skrevet 22. oktober 2003 bier er kjempekosete da.. liker godt å bli klødd bak øret Joda, de var svært kosete. så kosete at jeg utviklet bi-stikk-allergi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. oktober 2003 #15 Del Skrevet 23. oktober 2003 Stankelbein, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. oktober 2003 #16 Del Skrevet 24. oktober 2003 Husker jeg ble veldig interessert i en feit, ekkel, slimete larve en gang, en svær en. Hadde den heldigvis aldri med meg inn, den ble i hagen, inngjerdet. Desverre så rømte den.. (desverre den gang i allefall) Ellers så hadde jeg et rumpetroll noen uker, førdet døde. Tror jeg og en venninne hadde meitemarker og.. Jo, husker veldiggodt noen bittebitte små larver som finnes i litt overmodne løvetann. De samlet vi på glass! Var artige tider det :D *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 24. oktober 2003 #17 Del Skrevet 24. oktober 2003 *Flua Albert som guttungen til naboen hadde i en fyrstikkeske en ukes tid før den omkom under tragiske omstendigheter. Guttungen kjørte av på sykkel med esken i lomma. *skvish* :o Jeg hadde også en flue, men denne het ikke Albert. Den bodde på loftet i vinduet, og ble begravet i en fyrstikkeske da den døde. Det var en høytidelig seremoni, som ble avsluttet ved graven. Faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 25. oktober 2003 #18 Del Skrevet 25. oktober 2003 Vi fanget humler på syltetøyglass med huller i lokket så de fikk luft. Var veldig stas til jeg slapp de ut på stua, mamma ble aldri helt det samme etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå