Gjest Pearl, ikke innlogget Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg er mildt talt irritert om dagen naar det gjelder interioer blader og programmer. Det finnes saa mange fine og flotte loesninger for barnerom og vanlig soverom med hoeye vegger men ingenting for ALLE oss med lave knevegger, og oss er det mange av. Ikke bare er det knuslete og irriterende med lave knevegger, men oensker man aa gjoere noe spennendes eller koselig ut av det koster det flesk. Vi har nettopp bestil seng til jentungen, en innebygd prinsesse seng, for aa utnytte plassen best mulig. Vet dere hvor mye vi maa betale???? 8000+moms............. Hvorfor????? Jo, fordi vi maa faa denne spesiallaget. Fra alle disse flotte og lure moebel kjedene har det ennaa ikke kommet en slik lur idee om aa lage disse i masse tall. Ja, jeg utfordrer dere andre her... Er det noen som har sett mer enn ett bilde histen og pisten en gang annet hvert aar av loesninger til rom med veldige skraavegger???? Da maa dere skrike ut til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 Skjønner godt at du er frustrert. Vi har lave vegger i 2. etasje. Umulig å få inn et klesskap eller en høy hylle. Vi sliter med å finne løsninger. På gjersterommet har vi fått til en OK løsning. Der har vi satt gjestesenga med langsiden inn mot veggen. Det er høyt nok under taket til at man slipper å skalle i taket, men bare så vidt. Forran denne senga har jeg planer om å henge opp en gardinstang eller skinner og henge opp gardiner, som skal holdestil side. Dette fordi rommet brukes som kontor, hobbyrom m.m og vi ønsker å dele opp rommet. På soverommet vårt har vi ikke skap. Der veggene er høye nok har vi vinduer, dør og pipe. Løsningen har blitt kurvhyller som står langs kneveggen. Vi må muligens dele rommet i 2 deler med skap om vi skal få en plass å henge opp klær. Jeg er så lei av å ikke kunne finne en grei og rimelig løsning på dette. Enten må vi lage ting selv, ødelegge rommene ved å dele det opp eller å bestille skreddersydde løsninger (som koster masse penger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. oktober 2003 #3 Del Skrevet 22. oktober 2003 På IKEA har de masse kommoder og skap og hyller i forskjellig størrelser. Jeg har tenkt å gå dit å kjøpe ting når ungenes rom skal innredes. Skråtak vanskeliggjør, men det kan også lages utrolig koselig til i rom med skråtak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå