Miracl3 Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Men ble veldig skuffet når den kom. Ikke sånn jeg ville ha alikevll. Den ser ut som et hårbånd. Nå tror jeg at jeg dropper hele tiaran. Hvis jeg skal ha stener eller perler i året ordnes det hos frisøren , eller må jeg kjøpe det selv på forhånd ?
jea Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Det må du spørre frisøren om,men sånn som vi gjør det på jobben så har bruden med seg hår pynten selv.. På garce brudesalong i oslo selger de noen veldig stilige perler som sitter sammen i en gjennomsiktig trå/treng..Og evnt nåler de er veldig flotte å ha i håret..
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Kremt, du vet at det ikke er mulig å bytte hodepynt? Ihvertfall i de brudesalongene jeg har vært i, har det hengt skilt med "hodepynt byttes ikke". Damene i en av salongene har også fortalt meg hvorfor... det er mange jenter som tar med seg både slør og tiara og benner de til på prøvetime med masse hårlakk for så å bytte det etterpå? Hm... jeg ville ikke hatt noe som var brukt før meg.
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Hvis man er ute etter hårnåler som glitrer osv er det utrolig mye fint å finne på Glitter, Kapp-Ahl og Hennes. Til en langt rimeligere penge enn i brude og frisørsalonger....
Snurre Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har også bestilt Tiara på nettet ( i Norge), men venter fortsatt. Er også veldig spent på hvordan den ser ut, når du absolutt ikke er fornøyd med din. Skulle egentlig vært leveringstid på 4 uker, men nå har det gått over 6 uker
Livva Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bestilte også på nettet i Norge, fikk den ganske kjapt. Jeg skal bruke min, den er ganske søt, men mindre enn jeg fikk inntrykk av på bildet. Men så er det jo ikke en svær krone jeg skal ha i håret heller. Så jeg sier meg fornøyd med handelen til 250,- :D
jea Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 venninda mi fikk bytta tiaraen sin hun i brude butikken ,hun angra att hun hadde kjøpt den og ikke en annen!! Skjønner ikke helt problemet!!
Gjest Tabby Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 Livva, har du noen link til et bilde av den du har valgt? Har ikke sett så billige tiaraer noe sted jeg. Og sånn ca hvor stor er den da?
Tosca Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Det finnes så utrolig mye fint på nettet, men tror ikke jeg ville bestilt der selv. Det er jo som noen her har erfart, ikke alltid slik som en ser det for seg ut fra bildet. Nei, jeg må nok ta og føle litt på det først. Hvis man er ute etter hårnåler som glitrer osv er det utrolig mye fint å finne på Glitter, Kapp-Ahl og Hennes. Til en langt rimeligere penge enn i brude og frisørsalonger.... Jeg har ikke lyst på tiara. Kanskje jeg skal følge rådet ditt Tex.
Nitha Skrevet 22. oktober 2003 #10 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg kjøpte min tiara/hårbånd på ebay. Den så omtrent slik ut http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&category=15719 Husker ikke hva selgeren het, men jeg fikk kjempeservice! Til denne kjøpte jeg hårnåler med samme type "stein" på hos H&M. Det ble riktig lekkert og kostet vel tilsammen rundt 150 kr. Fru Nitha
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2003 #11 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg kjøpte min tiara/hårbånd på ebay. Den så omtrent slik ut http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&category=15719 Husker ikke hva selgeren het, men jeg fikk kjempeservice! Til denne kjøpte jeg hårnåler med samme type "stein" på hos H&M. Det ble riktig lekkert og kostet vel tilsammen rundt 150 kr. Fru Nitha Hvor plasserer du de hårnålene da? Skal du ha slør i tillegg eller? Jeg har en lignende tiara/hårband og skal ha slør, men synes sånne nåler med steiner også er innmari pent. Kan man ha alt det sammen?
Nitha Skrevet 22. oktober 2003 #12 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg hadde håret oppsatt i flere "roser" og frisøren fant helt naturlige plasser til å skyte inn 12 slike spenner. Plukket ut til sammen 85 hårspenner fra håret om kvelden - og enda da sto det omtrent av seg selv... :pippi: Jeg brukte ikke slør til. Syntes det ble for mye i forhold til kjolen og det hele. Men det er jo helt opp til deg selv og hva du liker best. Fru Nitha
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2003 #13 Skrevet 22. oktober 2003 Hmm......hørtes kjempefint ut Må jeg ha med slike nåler til prøvetimen eller kan man finne ut av om man skal ha det da? Min kjole er kjempeenkel, med lite pynt på.
Lady79 Skrevet 22. oktober 2003 #14 Skrevet 22. oktober 2003 Heissann!! jeg kjøpte min tiara på nettet og syns den er verdens vakreste :D Min frisør ville gjerne prøve med perler i håret mitt, og det hun gjorde var å kjøpe små "perleknapper" som hun tredde inn på vanlige hårnåler. Det ble utrolig fint!!!! Kos dere med planleggingen jenter :D klem Lena
Pip Skrevet 22. oktober 2003 #15 Skrevet 22. oktober 2003 Eg hadde ikkje tiara, men perler 'sydd' inn i håret bak (det vesle av håret som var sett opp...). Frisøren ville gjerne ordne med perler, men sa på prøvetimen at viss eg gjerne ville, kunne eg kjøpe sjølv. Tykte imidlertid det var heilt OK at ho gjorde det - så fekk ho nokre som ho kunne bruke òg... (måtte jo t.d. vere store nok hol i dei til å få nåla gjennom...).
camie Skrevet 23. oktober 2003 #16 Skrevet 23. oktober 2003 Men ble veldig skuffet når den kom. Ikke sånn jeg ville ha alikevll. Den ser ut som et hårbånd. Nå tror jeg at jeg dropper hele tiaran. Hvis jeg skal ha stener eller perler i året ordnes det hos frisøren , eller må jeg kjøpe det selv på forhånd ? Hvor var det du bestilte din tiara da? Er litt nysgjerrig siden jeg selv skal bestille på nett....
Scorpina Skrevet 23. oktober 2003 #17 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har også bestilt Tiara på nettet ( i Norge), men venter fortsatt. Er også veldig spent på hvordan den ser ut, når du absolutt ikke er fornøyd med din. Skulle egentlig vært leveringstid på 4 uker, men nå har det gått over 6 uker Kan jeg spørre hvor du bestilte din?! Jeg bestilte min tiara fra USA (Texas) og fra jeg trykte "send bestilling" til den faktisk lå i postkassa tok det knappe 3 uker. (Faktisk imponert at det GIKK så fort) Og, de skrev på pakken at den var verdt $20 slik at det ikke ble noe fortolling (den kosta vitterligen 28$)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå