Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 jeg har søkt om aap på papir, sammen med saksbehandleren min. men for å levere meldekort må jeg være registrert på nav sine nettsider. jeg skjønte ingen ting så jeg sendte e-post til saksbehandleren min og spurte hvordan jeg registrerte meg? fikk denne forklaringen: På førstesida på nav.no brukar du same linken som dei som er arbeidsledige. Under overskrifta Din side arbeid, går du på punkt 2, registrer deg og vidare med "Jeg har søkt økonomisk støtte fra NAV. Då får du opp sida med Min Id. Når du har fått registrert inn Min Id får du gå vidare med å registrere deg på nav. den virka jo grei nok, bortsett fra at jeg ikke finner noen overskrift som heter din side arbeid? (jeg trykker på "arbeidsledig, hva nå?" på fremsida. fant ikke en annen link som virket logisk?). jeg trykket på noe som heter registrering, men da finner jeg ikke det neste punktet, blir bare bedt om å registrere cv og søknad!? :klø: skjønner ikkeno jeg noen som har peiling og kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Det er helt til venstre på siden, rett under Logg inn på ditt nav.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 (endret) ser jeg har forklart ting litt dårlig.... jeg skal registrere meg som søker av aap. kan ikke sende meldekort før jeg har gjort det punktet jeg altså må finne er "jeg har søkt om økonomisk støtte fra nav." dette punktet skal jeg vist nok finne før jeg logger meg på med min id... Endret 18. januar 2011 av *Twinklestar*
Rosalie Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Her: https://www.nav.no/sbl/arbeid/registrering?execution=e1s1 "Jeg mottar økonomisk støtte fra NAV"
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Her: https://www.nav.no/sbl/arbeid/registrering?execution=e1s1 "Jeg mottar økonomisk støtte fra NAV" takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå