AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Hei nå har jeg prøvd å bli gravid i et halvt år , men ingenting skjer Har lest litt på nette om vitex og damiana, men funker dette her ? vil prøve å bli gravid nå frem over. Så håper noen av dere kan gi meg noen tips , eller om noen av dere vet noe om vitex og damiana?
Redbull Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Hadde ikke begynt med sånt før eg hadde vært prøver ett år tror eg, det kan ta ett år for noen sex annen hver dag er mitt tips, vår satt på første forsøk, å da hadde vi "varmet opp" med sex annen hver dag frem til da
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 får bare krysse fingrene og håpe jeg blir gravid fort takk for tipset er alltid nytting og prøve ting som funker på andre Så håper jeg spiren setter seg snart
Athene Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Problemer med å unfange kan ha en lang rekke årsaker, det hjelper ikke å behandle noe som virker. Vitex kan hjelpe på å stabilisere en ustabil syklus. Damiana er jeg usikker på hva virkningen av skal være. Men ingen av disse er legemidler som gynekologer bruker i behandling av barnløshet, kun kjærringråd/naturpreparater. Mange som prøver å bli gravide bruker mye penger og energi på midler og metoder som skal hjelpe. Og som i værste fall bare gjør ting værre. Leser du på nett vil du alltid komme over midler noen tok den syklusen de ble gravid, en eller annen syklus blir man jo (som regel) gravid, hva du har tatt akkurat denne syklusen er mer tilfeldig. Om deres problem er dårlig sædkvalitet, tette eggledere, manglende eggløsning, svak livmorslimhinne, kort/lang lutefase, cyster, arrvev etc... hjelper ingen at de nevnte midlene. Prøv et år, da har ca 80-85% blitt gravide mot ca 65% på et halvt år. Deretter søker dere profesjonell hjelp og får identifisert problemet og en tilpasset behandling.
terri Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Det er helt vanlig å ikke ha blitt gravid etter bare 6 mndr... Sånt kan ta tid, uten at det trenger å vere noe galt Tror de fleste bruker en liten stund, ikke alle blir gravide etter 1-2 mndr Vi brukte 9.
babyklar Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Det er helt vanlig å ikke ha blitt gravid etter bare 6 mndr... Sånt kan ta tid, uten at det trenger å vere noe galt Tror de fleste bruker en liten stund, ikke alle blir gravide etter 1-2 mndr Vi brukte 9. Får bare holde ut og håpe spiren fester seg til slutt Alt skal være fint med meg har sjekket det så bare å satse på at det skjer snart Er så baby klar og greier ikke å slutte å tenke på babyer
Gjest -Mina- Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Vi har også prøvd ca. 6mnd, - (med litt opphold.. fordi jeg ønsket å sjekke at alt var greit..) men ingen spire sitter enda. Problemet her er jo at mannen ikke orker sex annen hver dag. Forstår han veldig godt men tror nok han må bidra litt mer hvis det skal bli noe Lykke til! Håper det klaffer snart for oss begge Edit: skrivefeil Endret 19. januar 2011 av -Mina-
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 det finnes et forum som heter "prøvere og ufrivillig barnløse", kanskje du kan få råd fra andre i samme situasjon der?
Gjest Blokkolokko Skrevet 22. januar 2011 #9 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tok bidronninggelè og damiana helt i fra starten, da jeg var veldig utolmodig. 4 mnd. etter var jeg lei av alt som het piller og sluttet. Da satt spiren Men det er nok sikkert forskjellig fra person til person. Hvis du har problemer med å få eggløsning skal det visst være en del hjelp i det. Skader sikkert ikke å prøve det ut! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå