La Guapa Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Hei. Jeg er klar for skøyte ski. Jeg bruker 36 i skisko og må kjøpe juniorsko fordi de ikke har så små skøyteskisko i butikken. Dette byr ikke på noen problemer. Problemet kommer når jeg skal kjøpe ski. Kjøper jeg juniorski blir spennet helt feil i forhold til tyngden min! Finnes det noen spreke damer som har anbefalinger/ erfaringer?
SmallTalk Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Dette høres merkelig ut! Jeg har skøyte-ski som er tilpasset min høyde, som ikke er juniorski, og jeg er lavere enn deg. Og at de ikke har dame-skøytestøvler i størrelse 36 høres også merkelig ut, har denne butikken veldig dårlig utvalg? Uansett så går det jo an å kjøpe dette separat. Dersom de ikke klarer å komme opp med et par skøyteski i riktig størrelse tilpasset kroppen din, så hadde jeg virkelig byttet butikk.
La Guapa Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2011 Dette høres merkelig ut! Jeg har skøyte-ski som er tilpasset min høyde, som ikke er juniorski, og jeg er lavere enn deg. Og at de ikke har dame-skøytestøvler i størrelse 36 høres også merkelig ut, har denne butikken veldig dårlig utvalg? Uansett så går det jo an å kjøpe dette separat. Dersom de ikke klarer å komme opp med et par skøyteski i riktig størrelse tilpasset kroppen din, så hadde jeg virkelig byttet butikk. Takk for svar Jeg var på XXL. Har nå fått anbefalt Hank sport og skal prøve dem Meeeeeen...de er ikke akkurat billige
kanelsnurr Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Bor du i Trondheim? (siden du nevner Hank sport...eller er det flere steder?) For i så fall kan jeg annbefale Sportsbua (i Fjordgata), jeg kjøpte ski der i fjord og fikk super hjelp. Er lavere enn deg, og har ikke juniorski (har juniorstøvler da, i str 37). Butikker som Sportsbua og Hank er dyrere enn XXl, skal du ha hjelp av noen som kan det de selger og gjør alt for å finne rett utstyr til deg, så må du betale for den servicen og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå