Gå til innhold

Skøyteski til dame...165 cm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er klar for skøyte ski.

Jeg bruker 36 i skisko og må kjøpe juniorsko fordi de ikke har så små skøyteskisko i butikken. Dette byr ikke på noen problemer.

Problemet kommer når jeg skal kjøpe ski. Kjøper jeg juniorski blir spennet helt feil i forhold til tyngden min!

Finnes det noen spreke damer som har anbefalinger/ erfaringer?

:skravle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres merkelig ut! Jeg har skøyte-ski som er tilpasset min høyde, som ikke er juniorski, og jeg er lavere enn deg. Og at de ikke har dame-skøytestøvler i størrelse 36 høres også merkelig ut, har denne butikken veldig dårlig utvalg?

Uansett så går det jo an å kjøpe dette separat. Dersom de ikke klarer å komme opp med et par skøyteski i riktig størrelse tilpasset kroppen din, så hadde jeg virkelig byttet butikk.

Skrevet

Dette høres merkelig ut! Jeg har skøyte-ski som er tilpasset min høyde, som ikke er juniorski, og jeg er lavere enn deg. Og at de ikke har dame-skøytestøvler i størrelse 36 høres også merkelig ut, har denne butikken veldig dårlig utvalg?

Uansett så går det jo an å kjøpe dette separat. Dersom de ikke klarer å komme opp med et par skøyteski i riktig størrelse tilpasset kroppen din, så hadde jeg virkelig byttet butikk.

Takk for svar :)

Jeg var på XXL.

Har nå fått anbefalt Hank sport og skal prøve dem :)

Meeeeeen...de er ikke akkurat billige :nei:

Skrevet

Bor du i Trondheim? (siden du nevner Hank sport...eller er det flere steder?) For i så fall kan jeg annbefale Sportsbua (i Fjordgata), jeg kjøpte ski der i fjord og fikk super hjelp. Er lavere enn deg, og har ikke juniorski (har juniorstøvler da, i str 37).

Butikker som Sportsbua og Hank er dyrere enn XXl, skal du ha hjelp av noen som kan det de selger og gjør alt for å finne rett utstyr til deg, så må du betale for den servicen og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...