Gjest Belle Gunnes Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er naturlig blond med litt rødskjær i håret, og siden jeg ikke akkurat er noen tenåring lengre, så har jeg antydning til litt grått (men det synes ikke godt) Håret mitt er oppklippet med noe fall og rekker ned til skulderbladene. I august tok jeg striper i håret. Askeblonde og rødblonde striper. Og etterveksten er lang. Stripene er bare en nyansen lysere enn eget hår, så om man ser kjapt på det, kan det bare se ut som tuppene er solbleket. Men alikevel - ettervekst!! Grøss. Neste uke begynner jeg i ny jobb og vil se bra ut. Men penger til frisørtime har jeg ikke og har heller ikke hatt på en stund. Derfor forfallet. Går det bra å selvfarge håret? uten at det blir grønt? Har tidligere vært fan av Garnier Nutrisse Askeblond http://www.garnier.no/img/our_products/PRD_HAIRCOLOR/NUTRISSE/P53001-8.1-pack.png Men lurer litt på å bruke Ganrier Nutrisse Lys Gyldenbrun da denne er mest lik min naturlige hårfarge. Vil dette dekke stripene såpass at man ikke ser ut som en dårlig hårbleker?
Tjokka Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Har brukt Garnier Nutrisse Lys Gyldenbrun selv, og syns den funker bra på meg Har ikke fått grønnskjær i håret av den. Er også naturlig blond og har litt rødskjær i håret
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Takk. Da prøver jeg dette. Så dreper jeg matbudsjettet mitt til fordel for å se bra ut på jobb Prioritering er viktig
Tonka Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Helt riktig prioritering, Belle - man må som kjent lide for skjønnheten. Du høres ut som du har ca samme hårfarge som meg, og at du ønsker deg omtrent samme resultat som jeg var ute etter sist jeg farget håret selv. Det var julaften, første gang på flere år at jeg skulle farge hjemme, og egentlig en skikkelig teit sjanse og ta - men det gikk så det grein og resultatet ble kjempebra. Jeg husker dessverre ikke hvilken farge jeg brukte uten å sjekke hylleplassen på Vita, men kan sjekke hvis Garnier viser seg å gi være et dårlig valg. Lykke til, både med ny jobb og hjemmefarging!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå