Gjest Fordomsfull Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Ok, her kommer kanskje det teiteste problemet noensinne: Jeg får meg ikke til å gå inn å kikke på klærne de har på kjedebutikker type Lindex Kappahl og Cubus :oops: (Bortsett barne- og undertøy) Er fattig student, og det hadde jo kanskje utvidet valgmulighetene litt. Tror kanskje det er noe som henger igjen fra tenårene da klærne der jo faktisk var litt "kjerring" og dårlig i snittet. For alt er vel ikke det fortsatt? Jeg er ikke snobbete og jeg handler jo på H&M. Jeg er 26 år. Stilen min er ganske klassisk med innslag av sexy og søt. Jeg er 160 kort og slank. Er det noen som kan overtale meg eller bekrefte mine fordommer? L
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Måtte nesten sjekke innlegget to ganger for å være sikker på at jeg ikke hadde skrevet det selv . Er AKKURAT likedan.. Får det bare ikke til.. Kanskje noen kan hjelpe oss ? Scampi
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Kanskje alle har det sånn, med mindre de har dårlig smak..... Godt å høre at jeg ikke er unikt tåpelig da! Måtte da i hvertfall gå an å kjøpe basisklær som enkle topper o.l. der....? Fordomsfull
xeyes Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Handler ikke der selv.. bare barnetøy på kappahl.. :oops:
Tusenfryd Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Da synes jeg dere skal ta dere en tur - tenk som turister - vær åpne og se om dere ikke får dere en overraskelse. Dog kan det være forskjell på kjedebutikkene også. Ta Lindex fx: Noen butikker har faktisk freshere elelr større utvalg enn andre. Og jeg finner både klassisk på Lindex og sexy på H&M - så mulighetene bør være der for den som vil ha mer for pengene. Og jeg har ikke "dårlig smak" - jeg er stort sett velkledd og fresh i tøyet. Det er mitt valg - deres er tydeligvis å la fordommene bite dere i rompa. Men pass dere - uten tøy blir det kaldt til vinteren
Gjest Dolphina Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Har egentlig de samme fordommene som dere. Eneste jeg pleier å kjøpe der er barneklær, undertøy og sokker + evt. kosmetikk! Bortsett fra HM da, for der kan jeg frotse! MEN; så var jeg innom Kappahl med søstra mi, og gjett om jeg fant mange fine vinterjakker!!!! Og jeg kjøpte en! Men bukser kommer jeg nok aldri til å kjøpe der... En ting til også ja, mor kjøpte et stilig skjørt der også, så det går ann!
Nilma Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 Dersom man ikke er tenåring lenger, og heller ikke har et krampaktig behov for å kle seg som en fjortis (les: kler seg i hva som helst, uansett hvor stygt det er, bare fordi det er moderne), finner man faktisk en god del brukbart på de nevnte butikkene.
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 Selv Sparkjøp har etpar kupp. Synes hele konseptet med Sparkjøp ikke innbød til å handle, men mor kom hjem med en stilig bukse jeg spurte hvor hun hadde kjøpt. "Sparkjøp", var svaret. Trodde ikke mine egne øyne og ører. Tok meg en tur og fant litt av hvert selv, blant annet etpar tøffe sommersko. Ja, det er mye pensjonister kan boltre seg vilt og uhemmet i der, men det finnes en god del for dem under 70 også.
Gjest Virvel Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Måtte nesten sjekke innlegget to ganger for å være sikker på at jeg ikke hadde skrevet det selv . Er AKKURAT likedan.. Får det bare ikke til.. Jeg og! Tror dessuten størrelsene der er for normale for en liten smurf som meg. Alt er for stort.
Redhead Skrevet 22. oktober 2003 #10 Skrevet 22. oktober 2003 Handler både til meg selv og ungene på HM og Kappahl. På lindex blir det stort sett barneklær av og til. Er innom der rett som det er men synes de har fått dårligere utvalg nå enn tidligere!? Det er dessuten stor forskjell på butikkene når det gjelder utvalg og presentasjon av klærne. Er kjempeglad for at det finnes butikker som Kappahl og HM, ellers tror jeg det hadde blitt minimalt med klesskjøp til meg selv iallefall. Fant forresten et kjempestilig skjørt på Spar Kjøp. Var der for å kjøpe ullundertøy til ungene, og endte opp med et langt skjørt som passer til fest. Har sett lignende på andre butikker, men til en mye høyere pris. Var til og med på salg, så jeg betalte båre 199,-! Et kupp :blunke: !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå