Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Caitlin

Åååååååååååååååå så bra den siste Jo Nesbø boka var :legrine: :legrine:

Jeg skal ikke røpe noe som helst innhold, bare si at boka var antagelig den beste jeg har lest på veldig, veldig, veldig, veldig lenge!!! Jeg kunne slett ikke legge den fra meg, og når bilen var ferdig på service, der jeg hadde tilbrakt 3 timer i en sofa med boka, var det nesten så jeg slett ikke ville dra hjem alt :ler:

Det er LENGE mellom hver så bra bok, så GLED DERE; dere som ikke alt har lest den :danser:

Når jeg kom hjem fra servicen og hadde svidd av 5000 kr :glare: og fått beskjed om at bilen må ha nye dekk før ferieturen :glare: så ble det lunch og ferdiglesing av boka! Nå har jeg laget halvferdig oreokaken til i morgen, den skal bare stå en time før siste lag og pynt skal på. Kl 18 er det skoleavslutning for minsten der kake nr 1 skal doneres og så må vi rekke litt handling etterpå siden jeg plutselig fant ut at de har aktivitetsdag med grilling i morgen :sjenert:

I dag blir det rett og slett fiskekaker på brødskiva til middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at den nye Nesbø boka er bra! Den droppa ned i postkassa mi i dag.. til kjærestens lykkerus!! Den boka har nemlig tatt rimelig lang tid fra bokklubben.. Jeg trodde man fikk bøker litt før lanseringsdato (eller hvertfall på dagen) når man er medlem av bokklubb, jeg.. Her tok det en uke på overtid. = sint samboer :P Men NÅ får han seg en god overraskelse når han kommer hjem fra jobb.

Du er flink til å stå på og bake :) Snart er det min tur.. Jeg har nemlig bursdag til lørdag, og skal bake en del til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må se og få begynt på de bøkene skjønner jeg! :jepp:

Fiskekaker på brødskiva funker det au ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Så bra at den nye Nesbø boka er bra! Den droppa ned i postkassa mi i dag.. til kjærestens lykkerus!! Den boka har nemlig tatt rimelig lang tid fra bokklubben.. Jeg trodde man fikk bøker litt før lanseringsdato (eller hvertfall på dagen) når man er medlem av bokklubb, jeg.. Her tok det en uke på overtid. = sint samboer :P Men NÅ får han seg en god overraskelse når han kommer hjem fra jobb.

Du er flink til å stå på og bake :) Snart er det min tur.. Jeg har nemlig bursdag til lørdag, og skal bake en del til da :)

Hva skal du bake for noe da Votten?

Ungene på skolen likte i allefall sjokoladekaka mi, det var den første som ble spist opp av alle kakene som ble satt frem bortsett fra bollene :gjeiper: På skoleavslutningen her så har de med 3-4 langpannekaker fra hver klasse og så setter vi dem på langbord så alle kan smake fra alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...