Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Du fortjener å slappe av, Beiben :klem:

Takk Al :klem:

Hofta krangler godt i dag, så det er tydeligvis FORTSATT for tidlig å legge ut på raske og litt lengre gåturer :sur: Jeg blir litt lei av at det tar så uendelig lang tid altså og lurer på om det virkelig er muskulært som fysioterapeuten hevder eller om det er noe mer... Jeg fikk jo tilbud fra han som opererte ryggen om å få operert hofta også, og det hender jeg lurer på om det er det lureste? :frown:

Over til noe annet... Kan man bake en langpannesjokoladekake dagen før den skal brukes, og hvordan skal jeg i så fall oppbevare den over natta? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Ja, du kan vel bare ha den i kjøleskapet med aluminiumsfolie over? Jeg syns de blir bedre når de står natta over :)

:troest: Uff, så mye vondt du har :klem::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ja, du kan vel bare ha den i kjøleskapet med aluminiumsfolie over? Jeg syns de blir bedre når de står natta over :)

:troest: Uff, så mye vondt du har :klem::troest:

Ja, jeg tror jeg skal prøve med aluminiumsfolie... Det er så stress å bake to kaker samme dag når jeg alt har tusen andre ting jeg skal gjøre den dagen :fnise:

Jeg mener ikke å klage over vondtene mine altså :sjenert: Det er bare så frustrerende når ting ikke går så fort som man tror og vil... Men det vet du vel en del om du også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Nei, nei, nei! Jeg mente ikke at du klaget! :kose: Jeg vet absolutt hvordan du har det, og jeg føler at det er godt å få 'klaget' litt her på kg :)

:klem:

Prøv det! Funker fint for meg (og for mamma :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Hallo :nigo:

Hvordan står det til her, beib? :)

:hakeslepp: Du lever jo!!!! :klem:

Kadust: :klem:

Joda piker, jeg lever.

Jeg har vært hos fysioterroristen en tur og han sier, hvilket jeg stort sett burde være intelligent nok til å skjønne,,, at å gå 5 km på samme dag som jeg syklet 17 km var - vel, direkte dumt gjort :sjenert: I tillegg at asfalt er fy, og oppvarming et MUST :glare: Men men men, sa jeg, før jeg ga meg...

Så nå har jeg lovet bot og bedring og fått enda en øvelse for stabiliseringsmuskulaturen i hoftene.

Dessuten REGNER det her i dag. And what else is new lissom :tunge1: Jeg har hatt en diskusjon med meg selv om hvorvidt jeg skal sette igang med den ene kaka jeg må bake til onsdagens avslutning nuh, men kommet frem til at jeg har behov for en ørliten strekk på sofaen og heller få det litt travlere i ettermiddag ;)

Dessuten skal jeg kjøpe Jo Nesbø boka etterpå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Seeeee liiiiiiitttt lenger neeeeed her

(Hint: ticker)

Fader :flau::fnise:

Men kos å dra til Lofoten da! :jepp:

:fnise: Guriane er litt blind for tiden. Du vet, sånn der :strix:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin
:fnise: Det var en stor sjokoladekake i langpanne til minstens skoleavslutning i morgen ;) I morra skal jeg b ake oreokake til eldstemanns skoleavslutning på torsdag :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...