Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Jeg tror vi må ta en tur til Sverige og handle litt i helga. Det er vel ikke stengt der vel :sjenert:

I morra skal jeg en tur ut og kjøpe oppblåsbare madrasser. Det er bare 5 liggeplasser i huset vi skal leie og vi er 8 stk. Guttene syns det er gøy å ligge på sånne madrasser og så får vi se hvem som skal ligge på den siste :fnise:

Det begynner jo faktisk å nærme seg styggfort, jeg har alt begynt å lage liste over hva jeg må ha med :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er steng der, nei. Men du kan jo bare sjekke på hjemmesiden til dit du skal for sikkerhetsskyld da. :jepp:

Uff, oppblåsbare madrasser. :gjeiper: Husker jeg sov masse på det som liten selv når vi reiste rundt på steder (spesielt med korpset :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi må ta en tur til Sverige og handle litt i helga. Det er vel ikke stengt der vel :sjenert:

I morra skal jeg en tur ut og kjøpe oppblåsbare madrasser. Det er bare 5 liggeplasser i huset vi skal leie og vi er 8 stk. Guttene syns det er gøy å ligge på sånne madrasser og så får vi se hvem som skal ligge på den siste :fnise:

Det begynner jo faktisk å nærme seg styggfort, jeg har alt begynt å lage liste over hva jeg må ha med :gjeiper:

Regner med det er oppe i Sverige :jepp:

Flytte i kollektiv eller ferie? :popcorn: *fersk leser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Sverige hørtes ikke dumt ut!

Jeg skal faktisk legge meg jeg nå. FØR kl 21. Wæh. Nesten sånn at jeg legger meg når barne-tv er slutt, fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med DÅRLIGE oppblåsbare madrasser. Lå alltid på harde gulvet når jeg våknet om morran.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Jeg har dårlig erfaring med DÅRLIGE oppblåsbare madrasser. Lå alltid på harde gulvet når jeg våknet om morran.. :daane:

Usj, jeg også :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker innom her en liten tur, med en halsbetennelse som er skikkelig ubehagelig. Fikk ikkje sove i natt, drakk vann men det var bare vondt. I dag prøver jeg å drikke te med honning, sitron og ingefær. Håper på å bli fort frisk :D

Er ikke sånn at jeg har dårlig allmentilstand, bare sykt vondt i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Hvorfor virker ikke multisitat lenger :sur:

Jeg håper da at de oppblåsbare madrassene funker en ukes tid i allefall, guttene er ikke så tunge da, så satser på det går bra ;)

Det er FERIE Guriane, for all del :legrine:

Også blir det Sverige i morra :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Stikker innom her en liten tur, med en halsbetennelse som er skikkelig ubehagelig. Fikk ikkje sove i natt, drakk vann men det var bare vondt. I dag prøver jeg å drikke te med honning, sitron og ingefær. Håper på å bli fort frisk :D

Er ikke sånn at jeg har dårlig allmentilstand, bare sykt vondt i halsen.

Vi passer på alle syke her på sykehuset så du er velkommen hit lillsunshine ;) Te med honning, sitron og ingefær høres ikke så dumt ut. Jeg har nettopp hatt dritvondt i halsen selv og da sverget jeg til den der rett i koppen meksikansk tomatsuppe før sengetid :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:klemmer:

Vi skal ut på reisefot samtidig, Beiben! Er vi ikke alltid det? :hoppe: Det er ikke lenge til!

:kose:

:fnise: Ja, vi pleier lissom å å ta det samtidig vi :klem:

Jeg og en venninne har sittet og planlagt en jenteweekend sammen i sommer. Vi skal ha oss et par dager sammen på spahotell et eller annet sted :strix: Det kommer til å bli supergøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor virker ikke multisitat lenger :sur:

Jeg håper da at de oppblåsbare madrassene funker en ukes tid i allefall, guttene er ikke så tunge da, så satser på det går bra ;)

Det er FERIE Guriane, for all del :legrine:

Også blir det Sverige i morra :kul:

:fnise: Ja, vi pleier lissom å å ta det samtidig vi :klem:

Jeg og en venninne har sittet og planlagt en jenteweekend sammen i sommer. Vi skal ha oss et par dager sammen på spahotell et eller annet sted :strix: Det kommer til å bli supergøy!

Måtte teste multisitat for å sjekke.

Hva slags nettleser bruker du? Om du ikke bruker Firefox så bytt ;)

Slett cookies (helt nederst på KGsiden så er det en liten link som heter slett cookies)

Du kan og slette cookies i nettleseren din å se om det fungerer da.

K82 mistet og mulitsitatfunksjonen, lurer på om han har fått det tilbake? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg slette cookies, men den virker fortsatt ikke. Jeg bruker internet explorer 8 og det har vært bare tull siden jeg var så dum å lasta den ned :kjefte:

Nå har jeg nettopp vært ute på en 17 km lang sykkeltur og testet den nye app'en på mobilen :jepp: Den heter sporty pal og jeg får se både kart over løypa, fart, km og hvis man legger inn høyde, vekt og sånn får man også estimert ca kcal forbruk :nigo:

Treningstørken er brutt :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg og Mannen tok oss like godt en fin gåtur på 1 time. Vi testet sporty pal'en min igjen og vi gikk i overkant av 5 km :jepp:

Til sammen i dag har jeg syklet/gått i over 2 mil :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Ja det var en deilig tur, også er det jo koselig å ha noen å snakke med og ikke bare musikk på ørene :fnise:

Syns jeg har fortjent noen glass rosèvin jeg nå :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

:fnise: Ja, vi pleier lissom å å ta det samtidig vi :klem:

Jeg og en venninne har sittet og planlagt en jenteweekend sammen i sommer. Vi skal ha oss et par dager sammen på spahotell et eller annet sted :strix: Det kommer til å bli supergøy!

:strix: å, det høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Skikkelig slapp dag i dag :veslejenta:

Mannen snek seg opp når ungene våknet så jeg sov helt til 11!!

Siden det har jeg daffet på sofaen, spist litt og forsøkt å planlegge ukens gjøremål. Det blir en hektisk neste uke med avslutning for begge ungene, baking av kaker til de nevte avslutninger, fotballkamp, bil på service, fysio og fotballturnering kommende helg. Full rulle med andre ord, så i dag er det kun avslapping :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...