Gjest Caitlin Skrevet 9. juni 2011 #1281 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg tror vi må ta en tur til Sverige og handle litt i helga. Det er vel ikke stengt der vel I morra skal jeg en tur ut og kjøpe oppblåsbare madrasser. Det er bare 5 liggeplasser i huset vi skal leie og vi er 8 stk. Guttene syns det er gøy å ligge på sånne madrasser og så får vi se hvem som skal ligge på den siste Det begynner jo faktisk å nærme seg styggfort, jeg har alt begynt å lage liste over hva jeg må ha med :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. juni 2011 #1282 Del Skrevet 9. juni 2011 Tror ikke det er steng der, nei. Men du kan jo bare sjekke på hjemmesiden til dit du skal for sikkerhetsskyld da. Uff, oppblåsbare madrasser. :gjeiper: Husker jeg sov masse på det som liten selv når vi reiste rundt på steder (spesielt med korpset ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. juni 2011 #1283 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg tror vi må ta en tur til Sverige og handle litt i helga. Det er vel ikke stengt der vel I morra skal jeg en tur ut og kjøpe oppblåsbare madrasser. Det er bare 5 liggeplasser i huset vi skal leie og vi er 8 stk. Guttene syns det er gøy å ligge på sånne madrasser og så får vi se hvem som skal ligge på den siste Det begynner jo faktisk å nærme seg styggfort, jeg har alt begynt å lage liste over hva jeg må ha med :gjeiper: Regner med det er oppe i Sverige Flytte i kollektiv eller ferie? *fersk leser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juni 2011 #1284 Del Skrevet 9. juni 2011 Sverige hørtes ikke dumt ut! Jeg skal faktisk legge meg jeg nå. FØR kl 21. Wæh. Nesten sånn at jeg legger meg når barne-tv er slutt, fnis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. juni 2011 #1285 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg har dårlig erfaring med DÅRLIGE oppblåsbare madrasser. Lå alltid på harde gulvet når jeg våknet om morran.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. juni 2011 #1286 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har dårlig erfaring med DÅRLIGE oppblåsbare madrasser. Lå alltid på harde gulvet når jeg våknet om morran.. Usj, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 10. juni 2011 #1287 Del Skrevet 10. juni 2011 Stikker innom her en liten tur, med en halsbetennelse som er skikkelig ubehagelig. Fikk ikkje sove i natt, drakk vann men det var bare vondt. I dag prøver jeg å drikke te med honning, sitron og ingefær. Håper på å bli fort frisk :D Er ikke sånn at jeg har dårlig allmentilstand, bare sykt vondt i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. juni 2011 #1288 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor virker ikke multisitat lenger Jeg håper da at de oppblåsbare madrassene funker en ukes tid i allefall, guttene er ikke så tunge da, så satser på det går bra Det er FERIE Guriane, for all del Også blir det Sverige i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. juni 2011 #1289 Del Skrevet 10. juni 2011 Stikker innom her en liten tur, med en halsbetennelse som er skikkelig ubehagelig. Fikk ikkje sove i natt, drakk vann men det var bare vondt. I dag prøver jeg å drikke te med honning, sitron og ingefær. Håper på å bli fort frisk :D Er ikke sånn at jeg har dårlig allmentilstand, bare sykt vondt i halsen. Vi passer på alle syke her på sykehuset så du er velkommen hit lillsunshine Te med honning, sitron og ingefær høres ikke så dumt ut. Jeg har nettopp hatt dritvondt i halsen selv og da sverget jeg til den der rett i koppen meksikansk tomatsuppe før sengetid :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. juni 2011 #1290 Del Skrevet 10. juni 2011 Vi skal ut på reisefot samtidig, Beiben! Er vi ikke alltid det? Det er ikke lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. juni 2011 #1291 Del Skrevet 11. juni 2011 Vi skal ut på reisefot samtidig, Beiben! Er vi ikke alltid det? Det er ikke lenge til! Ja, vi pleier lissom å å ta det samtidig vi Jeg og en venninne har sittet og planlagt en jenteweekend sammen i sommer. Vi skal ha oss et par dager sammen på spahotell et eller annet sted Det kommer til å bli supergøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. juni 2011 #1292 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvorfor virker ikke multisitat lenger Jeg håper da at de oppblåsbare madrassene funker en ukes tid i allefall, guttene er ikke så tunge da, så satser på det går bra Det er FERIE Guriane, for all del Også blir det Sverige i morra Ja, vi pleier lissom å å ta det samtidig vi Jeg og en venninne har sittet og planlagt en jenteweekend sammen i sommer. Vi skal ha oss et par dager sammen på spahotell et eller annet sted Det kommer til å bli supergøy! Måtte teste multisitat for å sjekke. Hva slags nettleser bruker du? Om du ikke bruker Firefox så bytt Slett cookies (helt nederst på KGsiden så er det en liten link som heter slett cookies) Du kan og slette cookies i nettleseren din å se om det fungerer da. K82 mistet og mulitsitatfunksjonen, lurer på om han har fått det tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 12. juni 2011 #1293 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg slette cookies, men den virker fortsatt ikke. Jeg bruker internet explorer 8 og det har vært bare tull siden jeg var så dum å lasta den ned Nå har jeg nettopp vært ute på en 17 km lang sykkeltur og testet den nye app'en på mobilen Den heter sporty pal og jeg får se både kart over løypa, fart, km og hvis man legger inn høyde, vekt og sånn får man også estimert ca kcal forbruk Treningstørken er brutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. juni 2011 #1294 Del Skrevet 12. juni 2011 Så flink du er! Hørtes gøy ut! Og spaweekend høres helt topp ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 12. juni 2011 #1295 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg og Mannen tok oss like godt en fin gåtur på 1 time. Vi testet sporty pal'en min igjen og vi gikk i overkant av 5 km Til sammen i dag har jeg syklet/gått i over 2 mil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. juni 2011 #1296 Del Skrevet 12. juni 2011 Å så koooselig! Det er herlig når det er flott vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 12. juni 2011 #1297 Del Skrevet 12. juni 2011 Ja det var en deilig tur, også er det jo koselig å ha noen å snakke med og ikke bare musikk på ørene Syns jeg har fortjent noen glass rosèvin jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 12. juni 2011 #1298 Del Skrevet 12. juni 2011 Du har vært kjempeflink! Det er kjempebra, virkelig! Klart du fortjener vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. juni 2011 #1299 Del Skrevet 12. juni 2011 Ja, vi pleier lissom å å ta det samtidig vi Jeg og en venninne har sittet og planlagt en jenteweekend sammen i sommer. Vi skal ha oss et par dager sammen på spahotell et eller annet sted Det kommer til å bli supergøy! å, det høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 13. juni 2011 #1300 Del Skrevet 13. juni 2011 Skikkelig slapp dag i dag Mannen snek seg opp når ungene våknet så jeg sov helt til 11!! Siden det har jeg daffet på sofaen, spist litt og forsøkt å planlegge ukens gjøremål. Det blir en hektisk neste uke med avslutning for begge ungene, baking av kaker til de nevte avslutninger, fotballkamp, bil på service, fysio og fotballturnering kommende helg. Full rulle med andre ord, så i dag er det kun avslapping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå