Gjest Caitlin Skrevet 8. juni 2011 #1262 Skrevet 8. juni 2011 Sokken Du har juksa du, hvor er det blitt av boka di
Gjest Caitlin Skrevet 8. juni 2011 #1263 Skrevet 8. juni 2011 Sokken Du har juksa du, hvor er det blitt av boka di
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. juni 2011 #1264 Skrevet 8. juni 2011 Sokken Du har juksa du, hvor er det blitt av boka di Raggsokken sine bekjennelser II er oppe og går, orginalversjonen er borteeee
Gjest Caitlin Skrevet 8. juni 2011 #1266 Skrevet 8. juni 2011 Raggsokken sine bekjennelser II er oppe og går, orginalversjonen er borteeee Teknisk feil
*appifany* Skrevet 8. juni 2011 #1270 Skrevet 8. juni 2011 Den nesetesten er det verste (omtrent) jeg noen gang har gjort! Så vondt! Fy flate! Du har all min sympati !
Gjest Caitlin Skrevet 8. juni 2011 #1272 Skrevet 8. juni 2011 Den nesetesten er det verste (omtrent) jeg noen gang har gjort! Så vondt! Fy flate! Du har all min sympati ! Har du åsså tatt sånn Det var virkelig pyton ja :frown:
*appifany* Skrevet 8. juni 2011 #1273 Skrevet 8. juni 2011 Ja, tok en sånn en gang i fjor høst! Værste DRITTEN jeg har vært borti! Og legen min bare.....neeeeida, det gjør ikke vondt!
Gjest Caitlin Skrevet 9. juni 2011 #1274 Skrevet 9. juni 2011 Ja, tok en sånn en gang i fjor høst! Værste DRITTEN jeg har vært borti! Og legen min bare.....neeeeida, det gjør ikke vondt! Hah, ikke vondt lissom I dag virker det som om ting har løsnet litt. Jeg er ikke fullt så tett i brystet syns jeg, men til gjengjeld hoster jeg som en gal da Tror jeg må krype til korset og ta litt Cosylan, men det smaker jo pøkk jo Jeg avlyste fysioen i dag. Det er første gang siden jeg startet at jeg ikke har kunnet komme pga at jeg er syk faktisk
Gjest Caitlin Skrevet 9. juni 2011 #1277 Skrevet 9. juni 2011 *poserer* Håper formen er bedre! :gjeiper: Formen er bedre Jeg har skranglet meg til å vaske huset med noen innlagte pauser og det er jeg i grunnen fornøyd med. Det plaskregner periodevis her så det er jammen ikke stort annet å ta seg til I dag blir det rett og slett taco
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå