Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

God tur i morgen! :klem: Og øl NAMNAM. Corona? ENDA MER NAM :sikle: Faen at jeg er allergisk altså. Men hey, nå er jeg på sykehuset. Da gjør det sikkert ingenting om jeg stjeler en liten slurk og kollapser etterpå. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Nå fikk jeg lyst på en kald øl! Jeg som ikke liker øl! Jaja, et kaldt glass vann får gjøre nytten denne gangen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :ol: nå hadde ikke vært så dumt nei. Har du holdt talen din nå kanskje? Tipper den ble vellykket :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Puh!

Da var vi hjemme igjen. Vi dro torsdag morgen og på tur ned til kattepassern så gjorde Storepus sitt fornødne i buret :eeeh: Vi fikk bort litt, men han så ikke ut bak, så det var bare å kjøre på og håpe på det beste. Endelig fremme måtte vi inn å bade katt før vi omsider kunne plassere han i huset han har bodd i hele helgen. Han hadde luftegård med utsyn til hennes katter så han har hatt litt selskap likevel. Hjemover gikk det heldigvis greit med han og lillepus :catmilk: :catmilk:

Vel hjemme hos mamma var det krise. Oppvaskmaskina i det leide lokalet hadde tatt kveld og de forrige som hadde lånt det hadde nok ikke merket at det ikke ble vasket med annet enn varmt vann, så alle kopper og service og glass og bestikk måtte vaskes på nytt før vi brukte det. Det betyr altså 45 x 3 forskjellige glass, 45 tallerker, 45 kaffekopper, 45 kniver osv osv... Den ble fikset kl 13 på fredag, og da var det 5 timer til gjestene kom. Vi vasket og tørket og det var et styr uten like :fnise:

Men festen ble veldig vellykket. Mamma var superfornøyd og satt stor pris på sang fra søstern, tale fra meg og div små påfunn vi hadde utover kvelden :laugh: Vi holdt på til 3 om natta og jeg klarte å holde meg på de høyhælte skoa hele kvelden, men fy så vondt dagen etterpå :sprettoy:

Lørdag og søndag har vi spist rester til den store gullmedalje og jeg har sikkert lagt på meg fire kg i løpet av helga :sukk: Men det har vært gøy, selv om jeg har fått vondt i halsen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

En :ol: nå hadde ikke vært så dumt nei. Har du holdt talen din nå kanskje? Tipper den ble vellykket :nigo:

Under over alle undre, så fikk jeg faktisk masse skryt for den, enda jeg syns den var helt elendig :sjenert: I tillegg syns folk det var flott jeg var så trygg og sikker når jeg leste den :skratte: Jeg var så nervøs at eneste grunnen til at de trodde jeg var så flink som tok det med ro, var at jeg forsøkte å finne ut hvor i talen jeg var :fnise: :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fliiiink :klappe: Visste at det kom til å gå kjempebra! :jepp:

Og mat i en helg avgjør ingenting i det store og det hele, det er hva du spiser til hverdags som faktisk teller :)

Velkommen hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I dag har jeg vært hos fysio og hos lege. Legen har funnet ut at jeg har lavt stoffskifte og fra i dag av måtte jeg begynne med Levaxin. I tillegg følger han jo nøye med på de prøvene i forbindelse med hemokromatosen, og jeg skal tilbake til legen igjen den 22. Hvis den ferritin-prøven min har steget enda mer må jeg begynne med blodtapping da :sjenert:

I tillegg så er jeg blitt forkjølet OG har fått munnsår, så helgen har tatt ordentlig på gitt :filer:

Kanskje jeg endelig blir litt piggere nå da jeg har startet med medisiner mot det lave stoffskiftet :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ikke se bort ifra at du blir! :troest:

Høres ut som en fin helg da! Og en slik helg innimellom kan man virkelig kose seg som Piffy sier! :jepp:

God bedring med forkjølelsen da! Munnsår er vondt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg pleide aldri å få munnsår jeg, ikke før jeg ble operert første gangen for prolaps. Da fikk jeg en kjempeinfeksjon i ene munnvika etterpå som startet som et munnsår, men så hovnet jeg opp på halve siden av ansiktet og ned halsen. Etter det har jeg hatt munnsår 2-3 ganger faktisk :sjenert: Ser ikke ut i dag, så jeg holder meg hjemme på sofaen under teppet med god samvittighet. Hoster og nyser og renner fra øynene og helt pudding er jeg, tett i brystet og ganske tett i pappen også syns jeg. Har ikke blitt særlig soving i natt, når man er potte tett i nesa og tett i brystet er det ikke så lett å puste når man ligger flatt har jeg funnet ut :forkjola:

Så skulle jeg gjerne ha en sykepleier som kunne kjøpe meg noen fine blad jeg kunne lest og noen halsdrops, så jeg kan ligge her resten av dagen og syns synd på meg selv :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger over litt Fisherman's Friend jeg, i tilfelle du ikke liker Kamferdrops. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Hvordan er formen i dag?

Fortsatt elendig dessverre :forkjola: Jeg er mindre tett i nesa i dag, men mer tett i pusten og har så vondt i ryggen når jeg puster ut og når jeg hoster. Fikk stablet meg ned til legen her nå og CRP er 49. Dvs at det er noe som foregår, men den er jo heller ikke skyhøy så det KAN være bare no virus. Eller så kan det være noe bakterielt som bare ikke har utviklet seg max enda. Han turnusdotten jeg var hos er en av dem som er redd for å bruke for mye antibiotika i tid og utide, hvilket selvsagt er bra - bare ikke når det gjelder meg selv, så jeg måtte ta en bihuleprøve og vente på svar før jeg eventuelt får noe penicillin. Fy så ekkelt, han stakk altså en børstepinne inn i nesa og helt ned i svelget omtrent, det var ikke noe godt :frown: Så må jeg vente et par dager på svaret derfra... I mellomtiden skal jeg knaske Prednisolon, Rinexin og Paracet/ibux og bruke nesespray og ventoline spray. Yeeey :jolie:

Nå tror jeg at jeg skal sove litt :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...