*appifany* Skrevet 29. mai 2011 #1221 Del Skrevet 29. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. mai 2011 #1222 Del Skrevet 29. mai 2011 Du er så flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. mai 2011 #1223 Del Skrevet 30. mai 2011 Ny hektisk uke! Denne uken feirer mamma sin 60 års dag på fredag. Vi drar nedover på torsdag morgen for å hjelpe til og kommer hjem lørdag eller søndag. I dag er det fysio, etterfulgt av en legetime og så er det bortekamp for minsten i kveld. I morra er det møte, så frisør og foreldresamtale. Nok å gjøre, og jeg har enda ikke kommet lenger på talen Jeg strever sånn, klarer ikke komme på noe vettug, skriver et par setninger og innser at det høres helt teit ut og så tar jeg det bort og er like langt I natt hadde jeg sååååå mareritt, jeg drømte at jeg var ute og klatret og plutselig oppdaget at jeg hadde flått overalt og de hadde sittet så lenge at de hadde fått den der hvite posen bak lissom Så var jeg plutselig et annet sted og det var en sånn diger hårete edderkopp oppi potetgullskåla mi I dag begynner Mannen på jobb her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #1224 Del Skrevet 30. mai 2011 Uff, sånne mareritt er skikkelig ubehagelig. Selvfølgelig er hjernen min så billedlig av seg at jeg nå så for meg marerittet ditt. IIIK Åh, skal mannen din jobbe med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. mai 2011 #1225 Del Skrevet 30. mai 2011 Åh, skal mannen din jobbe med deg? Det hadde jo vært helt supert, men det er dårlig med betalingen der Han begynner på jobb HER, som i her vi bor isteden for laaaaaaangt vekke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 30. mai 2011 #1226 Del Skrevet 30. mai 2011 He he, tenk om mannen kunne jobbet for deg Kommer du noen vei med talen? Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. mai 2011 #1227 Del Skrevet 30. mai 2011 Kommer du noen vei med talen? Jeg troooor at den får være som den er (siden den ikke vart som den skulle).... Jeg kan ikke si at jeg er fornøyd, men jeg ooooooorker ikke mer... Det ble på rim i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 31. mai 2011 #1228 Del Skrevet 31. mai 2011 Da syns jeg du skal være fornøyd, Beib Kan ikke gjøre noe bedre som man er fornøyd med Det nærmer seg ferietur for dere, det er bra å ha noe å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2011 #1229 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg tror talen din blir kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. mai 2011 #1230 Del Skrevet 31. mai 2011 Det tror jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mai 2011 #1231 Del Skrevet 31. mai 2011 Lykke til med talen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. juni 2011 #1232 Del Skrevet 1. juni 2011 Nei, en får vel dra med seg en uvillig kropp og putle seg til fysioterroristen en siste gang før helgens fest og matorgie vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #1233 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 1. juni 2011 #1234 Del Skrevet 1. juni 2011 Fikk en skade på høyre øyet for 2 år siden. Skulle åpne en glassflaske med en snusboks, og korken fløy i full fart rett inn i øyet. Har etter det hatt litt dårlig syn på det øyet, og var hos øyelegen for to uker siden og han sa at som konsekvens av det slaget mot øyet så har jeg fått grå stær og netthinneløsning på det skadete øyet. Var på sykehuset forrige uke, og de må derfor operere det øyet. Full narkose og alt, jeg er livredd. Livredd for narkose. Kan noen være så snill å forklare hvordan en narkose foregår og komme med litt oppmuntrende tanker rundt det, føler jeg lever i en boble av redsel og tenker på det konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. juni 2011 #1235 Del Skrevet 1. juni 2011 Åh, jeg er visst ikke helt med jeg, beiben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. juni 2011 #1236 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper det går bra med deg! Det gjør det! Jeg fikk B på eksamen Eller, søstern fikk... Men jeg gjorde store deler av den så den er like mye min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. juni 2011 #1237 Del Skrevet 1. juni 2011 Det er definitivt din B også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. juni 2011 #1238 Del Skrevet 1. juni 2011 Kan noen være så snill å forklare hvordan en narkose foregår og komme med litt oppmuntrende tanker rundt det, føler jeg lever i en boble av redsel og tenker på det konstant. Ehm, jo, narkose pleier å gå veldig greit. Kan forstå du er bekymret, men jeg har vært i narkose 5 ganger og har aldri hatt noen problemer med det. Kan være greit å si fra om du blir lett kvalm så du kan få kvalmestillende før du våkner, men alt blir nøye forklart for deg når du blir lagt inn på sykehuset. Både øyelegen som opererer deg og narkoselege kommer og snakker med deg dagen før operasjonen og da kan du stille masse spm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. juni 2011 #1239 Del Skrevet 1. juni 2011 Åh, jeg er visst ikke helt med jeg, beiben. Jeg tror jeg har falt ut jeg også Nå har jeg kjøpt øl til party'et. Det ble corona og ringnes platinum. Så har vi vært ute og spist biff og jeg tok like godt en øl til maten også Nå er det bare pakking og så åker vi avgårde i morgon bitti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #1240 Del Skrevet 1. juni 2011 God tur i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå