Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Ny hektisk uke!

Denne uken feirer mamma sin 60 års dag på fredag. Vi drar nedover på torsdag morgen for å hjelpe til og kommer hjem lørdag eller søndag.

I dag er det fysio, etterfulgt av en legetime og så er det bortekamp for minsten i kveld. I morra er det møte, så frisør og foreldresamtale. Nok å gjøre, og jeg har enda ikke kommet lenger på talen :kjefte: Jeg strever sånn, klarer ikke komme på noe vettug, skriver et par setninger og innser at det høres helt teit ut og så tar jeg det bort og er like langt :sjenert:

I natt hadde jeg sååååå mareritt, jeg drømte at jeg var ute og klatret og plutselig oppdaget at jeg hadde flått overalt og de hadde sittet så lenge at de hadde fått den der hvite posen bak lissom :sjokkbla: Så var jeg plutselig et annet sted og det var en sånn diger hårete edderkopp oppi potetgullskåla mi :sjokk:

I dag begynner Mannen på jobb her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånne mareritt er skikkelig ubehagelig. Selvfølgelig er hjernen min så billedlig av seg at jeg nå så for meg marerittet ditt. :overrasket: IIIK

Åh, skal mannen din jobbe med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Åh, skal mannen din jobbe med deg?

:skratte:

Det hadde jo vært helt supert, men det er dårlig med betalingen der :fnise: Han begynner på jobb HER, som i her vi bor isteden for laaaaaaangt vekke ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Kommer du noen vei med talen?

Jeg troooor at den får være som den er (siden den ikke vart som den skulle).... :popcorn: Jeg kan ikke si at jeg er fornøyd, men jeg ooooooorker ikke mer... Det ble på rim i allefall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg du skal være fornøyd, Beib :)

Kan ikke gjøre noe bedre som man er fornøyd med :)

Det nærmer seg ferietur for dere, det er bra å ha noe å se frem til ;)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Nei, en får vel dra med seg en uvillig kropp og putle seg til fysioterroristen en siste gang før helgens fest og matorgie vel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en skade på høyre øyet for 2 år siden. Skulle åpne en glassflaske med en snusboks, og korken fløy i full fart rett inn i øyet. Har etter det hatt litt dårlig syn på det øyet, og var hos øyelegen for to uker siden og han sa at som konsekvens av det slaget mot øyet så har jeg fått grå stær og netthinneløsning på det skadete øyet.

Var på sykehuset forrige uke, og de må derfor operere det øyet. Full narkose og alt, jeg er livredd. Livredd for narkose. Kan noen være så snill å forklare hvordan en narkose foregår og komme med litt oppmuntrende tanker rundt det, føler jeg lever i en boble av redsel og tenker på det konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:klem: Håper det går bra med deg!

Det gjør det! Jeg fikk B på eksamen :nigo:

Eller, søstern fikk... Men jeg gjorde store deler av den så den er like mye min :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Kan noen være så snill å forklare hvordan en narkose foregår og komme med litt oppmuntrende tanker rundt det, føler jeg lever i en boble av redsel og tenker på det konstant.

Ehm, jo, narkose pleier å gå veldig greit. Kan forstå du er bekymret, men jeg har vært i narkose 5 ganger og har aldri hatt noen problemer med det. Kan være greit å si fra om du blir lett kvalm så du kan få kvalmestillende før du våkner, men alt blir nøye forklart for deg når du blir lagt inn på sykehuset. Både øyelegen som opererer deg og narkoselege kommer og snakker med deg dagen før operasjonen og da kan du stille masse spm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Åh, jeg er visst ikke helt med jeg, beiben. :skratte:

Jeg tror jeg har falt ut jeg også :klo:

Nå har jeg kjøpt øl til party'et. Det ble corona og ringnes platinum. Så har vi vært ute og spist biff og jeg tok like godt en øl til maten også :nigo: Nå er det bare pakking og så åker vi avgårde i morgon bitti...

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...