Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Så flott! Hva skal du gjøre i helgen da?

:klo: Godt spørsmål! Jeg skal gå løs på soverommet vårt med liv og lyst i allefall, i håp om å fjerne de uvelkomne gjestene som har blitt så glade i meg :sinna: Her snakker vi salmiakk og ta fra hverandre hver bit av senga og riste og banke og vaske og ...

(Jeg tror en av kattene har hatt med seg fuglelopper inn - jeg ser ikke UT fra knærne og ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

I dag MÅ jeg bare starte på talen til mammas 60 års dag. Jeg har utsatt og utsatt det og dynget meg ned i selvmedlidenhet og vil-ikke'r i flere uker nå. Sånn halvveis håpet at noen skulle redde meg og si at jeg ikke trenger å holde noen tale, men jeg har omsider innsett fakta - tale må til. Før i tiden var jeg ganske kreativ og syns det var relativt enkelt å få ordene ned på papiret, både taler, sanger og rim gikk så det suste. Nå sliter jeg sååå med å komme igang. Jeg har avslutningen, men hva skal jeg starte med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spørr meg. Jeg har virkelig ingen peiling på taler, og det har jeg heller aldri hatt. :roll: Men du får ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Kan du ikke begynne med å si hva hun betyr for deg/dere og fortelle noen minner/historier som du husker godt? Noen morsomme kommentarer eller noe sånt?

:kose: Lykke til Beiben!

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglelopper er forferdelige!!! Og har allerdere blitt bitt i år! På ræva! (unnskyld fransken min :lol: )

Når det kommer til 60 årsdag så har jeg ikke noen ideer, dessverre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Fuglelopper er forferdelige!!! Og har allerdere blitt bitt i år! På ræva! (unnskyld fransken min :lol: )

Ja, det har klødd noe så ille altså. Men bank i bordet, de to siste nettene syns jeg ikke jeg har fått noen nye stikk så jeg satser på at de har dødd ut nå og at vi er ferdig med det. Har jo fått dryppa ene katten og den andre er på ferie enda, så det skal ikke komme inn noen nye i allefall.

I dag har jeg følgende liste med gjøremål (som ikke er påbegynt):

* Støvsuge og vaske senga vår. Den skal fra hverandre og rengjøres i alle kriker og kroker!

* Handle

* Støvsuge og vaske på rommet til eldstemann. Han må bare rydde først.

* Vaske minst 2 maskiner med klær og henge opp

* Gjøre rent i marsvinburet

Nå må jeg gjøre det også, siden jeg har sagt det til dere at jeg skal :gjeiper:

Jeg skulle ønske jeg vant i Lotto så vi fikk pussa opp soverommet og kjellern snart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt å gjøre idag du da!Hadde egentlig trengtes slik rengjøring her også, men det er litt umulig med både hu mor som roter og søstra mi. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Ja, det har klødd noe så ille altså. Men bank i bordet, de to siste nettene syns jeg ikke jeg har fått noen nye stikk så jeg satser på at de har dødd ut nå og at vi er ferdig med det. Har jo fått dryppa ene katten og den andre er på ferie enda, så det skal ikke komme inn noen nye i allefall.

I dag har jeg følgende liste med gjøremål (som ikke er påbegynt):

* Støvsuge og vaske senga vår. Den skal fra hverandre og rengjøres i alle kriker og kroker!

* Handle

* Støvsuge og vaske på rommet til eldstemann. Han må bare rydde først.

* Vaske minst 2 maskiner med klær og henge opp

* Gjøre rent i marsvinburet

Nå må jeg gjøre det også, siden jeg har sagt det til dere at jeg skal :gjeiper:

Jeg skulle ønske jeg vant i Lotto så vi fikk pussa opp soverommet og kjellern snart :sjenert:

Å, det minte meg på at jeg må lage en liknende liste siden jeg også må gjøre ting som jeg har sagt på KG at jeg skal gjøre :fnise:

God lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

* Støvsuge og vaske senga vår. Den skal fra hverandre og rengjøres i alle kriker og kroker! check

* Handle check

* Støvsuge og vaske på rommet til eldstemann. Han må bare rydde først.

* Vaske minst 2 maskiner med klær og henge oppcheck

* Gjøre rent i marsvinburet check

Er det ok om jeg utsetter rommet til eldstemann til i morra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Gosh, jeg blir helt høy på pæra her dere :fnise:

I morra er det rommet til eldstemann og den forgremmede talen på tapeten. Jeg har litt dårlig samvittighet fordi det kun har blitt en økt med sykkel denne uka, så jeg burde egentlig kommer meg ut en tur også :filer: Det frister bare så enormt lite når det regner så masse :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det er litt herlig med regn også sånn når du først har kommet deg ut :kose:

Hvordan går det med talen?

:sukk: Ikke så bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I dag syklet jeg 2 mil på 1 time og 18 minutter. Da hadde jeg med oppvarming og avslutning på 25-30 minutter så det gikk godt unna når jeg kjørte på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...