Gjest Katee Skrevet 22. mai 2011 #1181 Del Skrevet 22. mai 2011 Herlighet! Så flink du er å trene! Jeg får dårlig samvittighet for min egen del Syns du det er kjekt? Godt at motivasjonen er der. Jeg tror det er noe av det vanskeligste Hurra for at mannen snart er tilbake hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 23. mai 2011 #1182 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er bra å trene det vet vi, og så er du så flink til det Har nok vært litt sløv i det siste, nyter våren jeg da. Ha en flott uke, også syns jeg også at vi får være litt mer virksom på hjemmefronten, sånn som å sitte ute i sola, så kan vi sette oss foran PC'n til vinter'n. Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. mai 2011 #1183 Del Skrevet 23. mai 2011 :sur: Ååeee :frown: I går skulle jeg prøve hvordan jogge-formen var. Jeg satt i gang, varmet opp i 15 minutter - og holdt på å krepere etter ca 1 minutts jogging Jeg trodde seriøst at formen etter sykling og fysio var bedre enn som så. Vel vel, tenkte at dette må jo gjøres no med, jogget og gikk vekselsvis en stund før jeg gikk hjem. Hadde fortsatt KK-løpet i tankene, trengte bare litt mer trening. Helt til i dag. Omg. Jeg har så vondt i hofta at jeg klarer knapt å gå. Og det er selvsagt den hofta jeg har slitt med lenge Søren altså, jeg hadde lissom håpt at jeg skulle være over dette her nå Fysioterapeuten sa til meg i dag at det var alt for tidlig med jogging og at jeg nok ikke tålte belastningen. Kanskje senere, feks om et år i verste fall... Å altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. mai 2011 #1184 Del Skrevet 23. mai 2011 Du må ikke gi opp, jeg synes du er kjempeflink som står på å trener. Skulle ønske jeg kunne trene Slapp av i et par dager og så setter du deg på sykkelen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. mai 2011 #1185 Del Skrevet 24. mai 2011 Jogging er en stor belastning på kroppen, det er faktisk en av verstingene. Jeg tør ikke prøve engang, fordi jeg er så tung at jeg kan risikere å ødelegge meg helt på det Men, det er heller ikke beste treningsform, så det er ikke egentlig et tap for noen av oss, Beib! Sykling er mye bedre, og du ødelegger deg ikke. Ellipsemaskin er bedre, svømming er MYE bedre, og all styrketrening er bedre. Vi kan løpe KK-mila sammen om 2 år til, da tror jeg kanskje jeg kan klare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. mai 2011 #1186 Del Skrevet 24. mai 2011 Du må ikke gi opp, jeg synes du er kjempeflink som står på å trener. Skulle ønske jeg kunne trene Slapp av i et par dager og så setter du deg på sykkelen igjen Jeg tror jeg gjør det faktisk, i dag har jeg tatt FRI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. mai 2011 #1187 Del Skrevet 24. mai 2011 Jogging er en stor belastning på kroppen, det er faktisk en av verstingene. Jeg tør ikke prøve engang, fordi jeg er så tung at jeg kan risikere å ødelegge meg helt på det Men, det er heller ikke beste treningsform, så det er ikke egentlig et tap for noen av oss, Beib! Sykling er mye bedre, og du ødelegger deg ikke. Ellipsemaskin er bedre, svømming er MYE bedre, og all styrketrening er bedre. Vi kan løpe KK-mila sammen om 2 år til, da tror jeg kanskje jeg kan klare det Det er en deal Mah, takk for gode ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mai 2011 #1188 Del Skrevet 24. mai 2011 Ta tiden til hjelp, Beiben. Plustelig er du der du ønsker å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. mai 2011 #1189 Del Skrevet 25. mai 2011 Ok, i går var jo greit, jeg skulle ta en dag fri etter nedturen med jogginga. Men så fort er det å komme ut av det at jeg sitter altså her i dag og prøver å finne alskens dårlige unnskyldninger for ikke å trene i dag heller... Til tross for at jeg virkelig burde komme meg ut å sykle i dag, verken været eller noe annet står i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. mai 2011 #1190 Del Skrevet 25. mai 2011 I did Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. mai 2011 #1191 Del Skrevet 25. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. mai 2011 #1192 Del Skrevet 25. mai 2011 Flinkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. mai 2011 #1193 Del Skrevet 25. mai 2011 SUUUUPERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2011 #1194 Del Skrevet 26. mai 2011 Håper det går bra med deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. mai 2011 #1195 Del Skrevet 26. mai 2011 Håper det går bra med deg i dag! Takk Mia, det går bra I dag har jeg fått unna masse Har tenkt å ta alle soverommene skikkelig godt senere, dvs i løpet av helgen. Gutta må bare rydde dem først I dag kommer Mannen hjem for godt Han har vært borte 9 dager denne gangen så det skal bli godt å få han hjem altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2011 #1196 Del Skrevet 26. mai 2011 Så herlig!! Jeg har fått gjort litt jeg også. Godt å ha slikt unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. mai 2011 #1197 Del Skrevet 26. mai 2011 Så flott at han kommer hjem i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. mai 2011 #1198 Del Skrevet 26. mai 2011 Så flott! Hva skal du gjøre i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2011 #1199 Del Skrevet 26. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. mai 2011 #1200 Del Skrevet 26. mai 2011 Yo, beiben. Dusten trenger oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå