Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Katee

Herlighet! Så flink du er å trene! Jeg får dårlig samvittighet for min egen del :lol: Syns du det er kjekt? Godt at motivasjonen er der. Jeg tror det er noe av det vanskeligste

:hoppe:

Hurra for at mannen snart er tilbake hos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra å trene :) det vet vi, og så er du så flink til det :)

Har nok vært litt sløv i det siste, nyter våren jeg da.

Ha en flott uke, også syns jeg også at vi får være litt mer

virksom på hjemmefronten, sånn som å sitte ute i sola, så kan vi sette oss foran PC'n til vinter'n. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:sur: :sur: :sur:

Ååeee :frown:

I går skulle jeg prøve hvordan jogge-formen var. Jeg satt i gang, varmet opp i 15 minutter - og holdt på å krepere etter ca 1 minutts jogging :hakeslepp: Jeg trodde seriøst at formen etter sykling og fysio var bedre enn som så.

Vel vel, tenkte at dette må jo gjøres no med, jogget og gikk vekselsvis en stund før jeg gikk hjem. Hadde fortsatt KK-løpet i tankene, trengte bare litt mer trening. Helt til i dag. Omg. Jeg har så vondt i hofta at jeg klarer knapt å gå. Og det er selvsagt den hofta jeg har slitt med lenge :murvegg: Søren altså, jeg hadde lissom håpt at jeg skulle være over dette her nå :cry3:

Fysioterapeuten sa til meg i dag at det var alt for tidlig med jogging og at jeg nok ikke tålte belastningen. Kanskje senere, feks om et år i verste fall... Å altså :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke gi opp, jeg synes du er kjempeflink som står på å trener. Skulle ønske jeg kunne trene :sukk: Slapp av i et par dager og så setter du deg på sykkelen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:troest: Jogging er en stor belastning på kroppen, det er faktisk en av verstingene. Jeg tør ikke prøve engang, fordi jeg er så tung at jeg kan risikere å ødelegge meg helt på det :roll: Men, det er heller ikke beste treningsform, så det er ikke egentlig et tap for noen av oss, Beib! Sykling er mye bedre, og du ødelegger deg ikke. Ellipsemaskin er bedre, svømming er MYE bedre, og all styrketrening er bedre.

Vi kan løpe KK-mila sammen om 2 år til, da tror jeg kanskje jeg kan klare det ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Du må ikke gi opp, jeg synes du er kjempeflink som står på å trener. Skulle ønske jeg kunne trene :sukk: Slapp av i et par dager og så setter du deg på sykkelen igjen :)

:klem: Jeg tror jeg gjør det faktisk, i dag har jeg tatt FRI :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

:troest: Jogging er en stor belastning på kroppen, det er faktisk en av verstingene. Jeg tør ikke prøve engang, fordi jeg er så tung at jeg kan risikere å ødelegge meg helt på det :roll: Men, det er heller ikke beste treningsform, så det er ikke egentlig et tap for noen av oss, Beib! Sykling er mye bedre, og du ødelegger deg ikke. Ellipsemaskin er bedre, svømming er MYE bedre, og all styrketrening er bedre.

Vi kan løpe KK-mila sammen om 2 år til, da tror jeg kanskje jeg kan klare det ;)

:klemmer:

Det er en deal Mah, takk for gode ord :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ok, i går var jo greit, jeg skulle ta en dag fri etter nedturen med jogginga. Men så fort er det å komme ut av det at jeg sitter altså her i dag og prøver å finne alskens dårlige unnskyldninger for ikke å trene i dag heller... Til tross for at jeg virkelig burde komme meg ut å sykle i dag, verken været eller noe annet står i veien :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Håper det går bra med deg i dag! :klem:

Takk Mia, det går bra :jepp:

I dag har jeg fått unna masse :husarbeid:

Har tenkt å ta alle soverommene skikkelig godt senere, dvs i løpet av helgen. Gutta må bare rydde dem først :sjenert:

I dag kommer Mannen hjem for godt :hjerte: Han har vært borte 9 dager denne gangen så det skal bli godt å få han hjem altså :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...