Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Nå er det ikke mange minuttene til Mannen kommer hjem for helga. Siden det er 17 mai på tirsdag har han fri på mandag også så han drar ikke før onsdag morgen :nigo: Så kommer han ikke hjem før fredag igjen da, men da er det faktisk store sjanser for at det er for godt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å høre om mannen, Beib :) Det var virkelig bra, og sikkert en lettelse for deg :)

Håper du har det bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

For en fantastisk dag!

Jeg fikk ligge lenger mens Mannen sendte ungene på skolen, før han kom inn og ... vekte meg :sjarmor:

Så hadde jeg en avlsappende formiddag, før vi dro og handlet, og jeg kjøpte en ny pose Nidar favoritter med kjempegod sjokoladebiter i, også et nytt blad som var midt i blinken :nigo:

Så.... tadaaaa - TRENTE - jeg igjen :trene:

Fysioterapeuten har gitt meg en plan for opptrening av kondisen, med bla intervalltrening på sykkel. Omg sier jeg bare, låra svidde som det var fyr der og jeg så ut som jeg var døden nær, trenger nok noen runder før dette blir bedre tenker jeg.

Etterpå grillet vi scampi med salat og hvitløksbaguetter (og en Corona) :hjerte:

Oh happiness :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Takk Mia, den er ikke så verst :gjeiper:

Jeg har trent igjen :fnise: Men i dag var det sånn av litt fornuftsgrunner. I morra er det meldt regn, mandag skal jeg trene styrke hos fysio og tirsdag er 17 mai, så nå blir det ikke sykkel igjen før onsdag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Håper du har en fin lørdag :hjerte: Jeg har SÅ dårlig samvittighet for at jeg ikke snoker ofte nok her inne på Sykehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Håper du har en fin lørdag :hjerte: Jeg har SÅ dårlig samvittighet for at jeg ikke snoker ofte nok her inne på Sykehuset!

Så lenge du titter innom en gang i blant er det greit Sokken, jeg skjønner du har mye styr med skolen for tiden. Siste innspurt så er det ferie!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Så lenge du titter innom en gang i blant er det greit Sokken, jeg skjønner du har mye styr med skolen for tiden. Siste innspurt så er det ferie!!!!

Jeg er jo mye på KG, men jeg orker ikke suse gjennom bøkene bare for å ha det gjort, jeg liker å LESE, se hva dere driver med og svare med litt "innlevelse" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hjemme for godt? Er han ferdig der han er?

Han reiser ikke bort igjen?

Mange spørsmål, kanskje jeg er litt nygjerrig nå :skratte:

Snart håndball kamp, skal du se?

Vet ikke om jeg tør, alt for mye spenning på en gang for meg :)

Ønsker deg en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Mannen hjemme for godt? Er han ferdig der han er?

Han reiser ikke bort igjen?

Jeg hadde visst feilberegnet litt, han drar jo igjen på onsdag og må jobbe til og med fredag den kommende uka siden de har fri mandag. Så er han hjemme i helga igjen før han drar igjen for siste gang mandag 23 blir det vel, og kommer hjem for godt torsdag 26 eller fredag 27 mai :hoppe: Helt herlig! Han hadde et års permisjon i den gamle jobben sin her for å prøve den nye jobben et år i første omgang. Så viser det seg at selv om det ved første øyekast virket mer innbringende så er det faktisk ikke det. Forskjellen på lønna hans pr mnd er bare 3000 kr mer nå enn før og den gamle jobben jobbet han stort sett alltid noen overtidstimer i mnd og da blir det faktisk MER lønn fra den gamle jobben....

I tillegg er det jo ikke akkurat gøy at han er borte så mye, men vi ville prøve dette siden han i den gamle jobben måtte påberegne å være utenlands i et par mnd nå og da. Det føltes tross alt sikrere at han var borte fra søndag til torsdag når han var innenlands, men det beste er at den nye stillingen her så slipper han antagelig særlig reising i det hele tatt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Søstern kom på besøk igjen den 15 mai med jobb! Siste innspurt på eksamensoppgave, og vi har sittet 15-16 og faktisk deler av 17 mai med den :sjenert: Er såååå glad jeg er ferdig med sånt!

17 mai hos oss var helt ok, på tross av værmelding om regn regn og atter regn, var det faktisk opphold og sol mens barnetoget gikk. Det var hovedsaken syns jeg :gjeiper: Vi grillet og dro for å se på russetoget på ettermiddagen.

Mannen dro for nest siste gang natt til i dag og kommer hjem fredag kveld. Søstern er her til i morgen i allefall, mulig lenger :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så herlig at mannen ikke skal reise vekk hele uka lenger :strix: Og så flink du har vært til å trene i det siste! :5: Du er kjempegod :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

I dete siste har det ikke blitt så mye KG. Det har ikke blitt så mye data i det hele tatt, jeg har forsøkt å slutte å sitte her uvirksom hele dagen ;)

Treningen går veldig bra, jeg kan ikke si jeg har blitt noen eliteløper akkurat, men jeg merker fremgang og jeg har klart å holde motivasjonen oppe. Jeg trener styrke hos fysioen to ganger i uka og forsøker å få til 2 eller 3 sykkeløkter i tillegg. Veksler mellom intervalltrening og "vanlige" økter, og har kommet så langt at jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke får kommet meg ut.

Bortsett fra treningen har det ikke skjedd så mye, mannen jobber denne helgen så jeg har vært alene med ungene. Litt kjedelig, men så får han betalt for hele mnd isteden for å bli trukket de to siste dagene når han går over i den nye jobben. På torsdag kommer han hjem for godt i allefall :hoppendeglad:

Dessuten har jeg vurdert å melde meg på KK-mila i Oslo i oktober :lur: Man kan velge mellom 5 og 10 km og det kunne sikkert vært kjempegøy! Ta en natt på hotell og slå ut håret og sånn :jepp: Har en venninne som har gitt positive vibber på å bli med :tommelopp:

KK-MILA

Flere som skal ??? :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...