Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Jeg ber om unnskyldning for dårlig KG-ånd disse dagene, men med fullt program så blir det bare sånn :opplyser:

I morgen skal vi opp kl 4 for å kjøre på katteutstilling- wish us luck :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på utstilling. (savner pusekatten min)

Vofsen og jeg er opptatt på agiliti-kurs i helga.

Det er kjempe morsomt.

Ellers så er det vår og nok å gjøre på utsiden av huset.

Har ikke tid til å sitte inne :)

Ha en strålende helg, jeg kommer sterkere tilbake :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Puh. Det må jeg si, å stå opp kl kvart på fire om natta for å dra på katteutstilling er ganske nært selvpining :sjenert: Vi kom oss opp og avgårde og på plass, pusen fikk sitt cert. I tillegg ble hun nominert av sin dommer som hans beste kastrerte hunnkatt til BIS-finalen, men der ble hun slått av en fantastisk flott hellig birma :rodmer: Nå er pusen min sperret i Norge, dvs hun må til Sverige og hente et cert der før hun kan ta flere her i landet. Når hun får sitt svenske cert blir hun Internasjonal Premier, altså tittelen for internasjonal champion for kastrater :jepp:

Nok katteprat!

Jeg har funnet en ny favorittrett :gjeiper: Hvitløksmarinert scampi grillet på spyd på grillen, og salat som er marinert med fransk dressing. Hiv med grillet minimais og hvitløksbaguetter og jeg er solgt :spise: En liten vin skader heller ikke, faktisk gjør den bare opplevelsen helt perfect :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg tror jeg blir smårar...

Altså, når søstern var her satt hun på meg falske negler, sånn fransk manikyr opplegg. Jeg har lenge lurt på om jeg skulle gå til en proff og få på negler, men fant ut det kunne være greit å prøve å ha lange negler på en litt billigere måte før jeg gjorde den dyre varianten. Er det noen av dere som er vant til omtrent oppspiste negler som plutselig har forsøkt noe sånt? Herregud så vanskelig alt er.... Sette i og ta ut linser krever plutselig tre ganger så lang tid :sjenert:

Men har jeg først fått dem på, skal jeg pinadø gå med dem en stund også :jolie:

Så har vi neste problem. Storepus har vært i slåsskamp :catmilk:

Han har fått et bitt i øret som er åpent og det væsker litt og blør litt innimellom. Særlig når han ikke kan la det være i fred og klør på det. Pelsen hadde løsnet så jeg måtte klippe den bort. Har renset såret og driver og smører med sårsalve. Håper bare ikke jeg må til veterinær med han, han har liksom vært der ganske mye fra før og begynner å bli en kostbar katt selv om han er forsikret. I tillegg halter han fordi han har et kutt i den ene tredeputen sin så han har blitt holdt inne i over et døgn nå og må nok bli inne flere dager. Han protesterer høylydt og intenst :rolleyes:

Enough syns jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja, det er litt vanskelig med lange negler når det kommer til linser. Jeg spiser ikke på neglene mine så må ofte klippe de litt til for at det ikke skal bli for kjipt med linsene. :sjenert:

Og uff, stakkars katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg vurderer stadig oftere og sterkere å fjerne de hersens neglene så det spørs hvor lenge jeg orker å ha dem der. I går klarte jeg å klype meg på øyet (!!!!) med dem og det var søren så vondt :kjefte:

I dag syns jeg rett og slett jeg fortjener en premie :opplyser:

Bare hør hvor mye jeg har rukket hittil:

- Ordnet ungene (frokost, nister og styr)

- Renset såret til pus og smurt med salve

- Ryddet bort masse på kjøkkenbenken (kjøkkenmaskin og blender osv)

- Vasket støv i hele huset bortsett fra rommene til ungene

- Tatt av senga søstern brukte når hun var her

- Vasket en maskin klær

- Støvsuget hele huset bortsett fra rommene til ungene

- Vasket gulv i hele huset bortsett fra rommene til ungene

- Spist frokost

:nigo: *Klapper seg selv på ryggen*

Så nå skal jeg henge opp den første maskina med klær og sette over en ny. Det er nemlig meldt regn i slutten av uka, så jeg må bruke det gode tørkeværet i dag så godt jeg kan :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:gave:

Premie til Beiben!

Pakkeeeee :hoppe::hoppe:

I dag har jeg en SUPERGOD nyhet å fortelle dere :tongue:

Mannen skal begynne å jobbe her vi bor... for godt altså :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Ikke mere pendling woho :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Hold dere fast folkens, vet dere hva?

Jeg har TRENT i dag :hakeslepp:

Jeg heiv på meg treningsklær og hoppa på sykkelen og sykla på stier jeg ikke engang visste fantes heromkring :jepp: Inn i skogen og gud så flott og fint, sykla til jeg fikk blodsmak i munnen før jeg snudde og sykla hjem. Dirret som gele i låra når jeg hoppa av sykkelen hjemme, så det må vel være en god økt vel :smilorange:

Nå tror jeg jeg skal legge meg ut i sooooola og bare slaffe off :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at mannen skal begynne å jobbe der dere bor. :strix: Når begynner han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Så bra at mannen skal begynne å jobbe der dere bor. :strix: Når begynner han?

Om to uker :jepp:

Og vips, der forsvant neglene :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med :catmilk: ? Bittsår må renses, men gjerne ikke smøre sårsalve på da det må få gro "naturlig". Og om det ikke snart blir bra, så må dere nok til dyrlege å få antibiotika :)

Så herlig tur det hørtes ut som om du har hatt på sykkel da, trening SKAL være gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Hvordan går det med :catmilk: ? Bittsår må renses, men gjerne ikke smøre sårsalve på da det må få gro "naturlig". Og om det ikke snart blir bra, så må dere nok til dyrlege å få antibiotika :)

Jeg renset såret to ganger daglig de to første dagene til det kom skorpe på det, og smurte det med fucidin, men etter skorpen kom har jeg ikke rørt det noe særlig. Det ser ikke betent ut, ikke noe rødhet, hovent eller puss så jeg tror vi har vært heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...