mia83 Skrevet 6. mai 2011 #1141 Del Skrevet 6. mai 2011 Håper det går bra Beib! Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. mai 2011 #1142 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg ber om unnskyldning for dårlig KG-ånd disse dagene, men med fullt program så blir det bare sånn I morgen skal vi opp kl 4 for å kjøre på katteutstilling- wish us luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2011 #1143 Del Skrevet 6. mai 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 7. mai 2011 #1144 Del Skrevet 7. mai 2011 Lykke til på utstilling. (savner pusekatten min) Vofsen og jeg er opptatt på agiliti-kurs i helga. Det er kjempe morsomt. Ellers så er det vår og nok å gjøre på utsiden av huset. Har ikke tid til å sitte inne Ha en strålende helg, jeg kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. mai 2011 #1145 Del Skrevet 8. mai 2011 Puh. Det må jeg si, å stå opp kl kvart på fire om natta for å dra på katteutstilling er ganske nært selvpining Vi kom oss opp og avgårde og på plass, pusen fikk sitt cert. I tillegg ble hun nominert av sin dommer som hans beste kastrerte hunnkatt til BIS-finalen, men der ble hun slått av en fantastisk flott hellig birma Nå er pusen min sperret i Norge, dvs hun må til Sverige og hente et cert der før hun kan ta flere her i landet. Når hun får sitt svenske cert blir hun Internasjonal Premier, altså tittelen for internasjonal champion for kastrater Nok katteprat! Jeg har funnet en ny favorittrett :gjeiper: Hvitløksmarinert scampi grillet på spyd på grillen, og salat som er marinert med fransk dressing. Hiv med grillet minimais og hvitløksbaguetter og jeg er solgt En liten vin skader heller ikke, faktisk gjør den bare opplevelsen helt perfect Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mai 2011 #1146 Del Skrevet 8. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. mai 2011 #1147 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg tror jeg blir smårar... Altså, når søstern var her satt hun på meg falske negler, sånn fransk manikyr opplegg. Jeg har lenge lurt på om jeg skulle gå til en proff og få på negler, men fant ut det kunne være greit å prøve å ha lange negler på en litt billigere måte før jeg gjorde den dyre varianten. Er det noen av dere som er vant til omtrent oppspiste negler som plutselig har forsøkt noe sånt? Herregud så vanskelig alt er.... Sette i og ta ut linser krever plutselig tre ganger så lang tid Men har jeg først fått dem på, skal jeg pinadø gå med dem en stund også Så har vi neste problem. Storepus har vært i slåsskamp Han har fått et bitt i øret som er åpent og det væsker litt og blør litt innimellom. Særlig når han ikke kan la det være i fred og klør på det. Pelsen hadde løsnet så jeg måtte klippe den bort. Har renset såret og driver og smører med sårsalve. Håper bare ikke jeg må til veterinær med han, han har liksom vært der ganske mye fra før og begynner å bli en kostbar katt selv om han er forsikret. I tillegg halter han fordi han har et kutt i den ene tredeputen sin så han har blitt holdt inne i over et døgn nå og må nok bli inne flere dager. Han protesterer høylydt og intenst Enough syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. mai 2011 #1148 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare ikke skrap deg opp på øyet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2011 #1149 Del Skrevet 10. mai 2011 Ja, det er litt vanskelig med lange negler når det kommer til linser. Jeg spiser ikke på neglene mine så må ofte klippe de litt til for at det ikke skal bli for kjipt med linsene. Og uff, stakkars katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. mai 2011 #1150 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg vurderer stadig oftere og sterkere å fjerne de hersens neglene så det spørs hvor lenge jeg orker å ha dem der. I går klarte jeg å klype meg på øyet (!!!!) med dem og det var søren så vondt I dag syns jeg rett og slett jeg fortjener en premie Bare hør hvor mye jeg har rukket hittil: - Ordnet ungene (frokost, nister og styr) - Renset såret til pus og smurt med salve - Ryddet bort masse på kjøkkenbenken (kjøkkenmaskin og blender osv) - Vasket støv i hele huset bortsett fra rommene til ungene - Tatt av senga søstern brukte når hun var her - Vasket en maskin klær - Støvsuget hele huset bortsett fra rommene til ungene - Vasket gulv i hele huset bortsett fra rommene til ungene - Spist frokost *Klapper seg selv på ryggen* Så nå skal jeg henge opp den første maskina med klær og sette over en ny. Det er nemlig meldt regn i slutten av uka, så jeg må bruke det gode tørkeværet i dag så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2011 #1151 Del Skrevet 10. mai 2011 Wow, du har virkelig stått på idag du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mai 2011 #1152 Del Skrevet 10. mai 2011 Premie til Beiben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mai 2011 #1153 Del Skrevet 11. mai 2011 Premie til Beiben! Pakkeeeee I dag har jeg en SUPERGOD nyhet å fortelle dere Mannen skal begynne å jobbe her vi bor... for godt altså :hoppendeglad: Ikke mere pendling woho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mai 2011 #1154 Del Skrevet 11. mai 2011 Hold dere fast folkens, vet dere hva? Jeg har TRENT i dag Jeg heiv på meg treningsklær og hoppa på sykkelen og sykla på stier jeg ikke engang visste fantes heromkring Inn i skogen og gud så flott og fint, sykla til jeg fikk blodsmak i munnen før jeg snudde og sykla hjem. Dirret som gele i låra når jeg hoppa av sykkelen hjemme, så det må vel være en god økt vel Nå tror jeg jeg skal legge meg ut i sooooola og bare slaffe off Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mai 2011 #1155 Del Skrevet 11. mai 2011 Så bra at mannen skal begynne å jobbe der dere bor. Når begynner han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mai 2011 #1156 Del Skrevet 11. mai 2011 Så bra at mannen skal begynne å jobbe der dere bor. Når begynner han? Om to uker Og vips, der forsvant neglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. mai 2011 #1157 Del Skrevet 11. mai 2011 Spreking Håper alt er bra, er ikke ofte jeg har tid og energi til å dagboksnoke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mai 2011 #1158 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvordan går det med ? Bittsår må renses, men gjerne ikke smøre sårsalve på da det må få gro "naturlig". Og om det ikke snart blir bra, så må dere nok til dyrlege å få antibiotika Så herlig tur det hørtes ut som om du har hatt på sykkel da, trening SKAL være gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. mai 2011 #1159 Del Skrevet 11. mai 2011 Hurra for Mannen! Hurra for Trening! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mai 2011 #1160 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvordan går det med ? Bittsår må renses, men gjerne ikke smøre sårsalve på da det må få gro "naturlig". Og om det ikke snart blir bra, så må dere nok til dyrlege å få antibiotika Jeg renset såret to ganger daglig de to første dagene til det kom skorpe på det, og smurte det med fucidin, men etter skorpen kom har jeg ikke rørt det noe særlig. Det ser ikke betent ut, ikke noe rødhet, hovent eller puss så jeg tror vi har vært heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå