Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

:vinke: Riesling er faktisk ikke så verst nei... og jeg som egentlig ikke liker vin..

Blir med i heiagjengen jeg også! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Fikk lyst på vin, og det har vi ikke hatt her på ukesvis :snurt:

Håper du får en flott søndag, Beiben! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Godebeiben!

Lykke til med prosjektet ditt, har og startet noe lignende(sånn i november i fjor) og har gått ned 7kg. Men spiser fremdeles godis så det holder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hallo søta!

Jeg vil også være med i heiagjeng for nytt opplegg, og gleder meg til å se målene dine :) Det blir spennende!

Er du forresten fornøyd med Dolce Gusto'n din? Jeg har gått og siklet på en sånn leeeenge... :)

:hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Er dere ikke herlige vel :hjerte:

:klem: Hallo søta!

Jeg vil også være med i heiagjeng for nytt opplegg, og gleder meg til å se målene dine :) Det blir spennende!

Er du forresten fornøyd med Dolce Gusto'n din? Jeg har gått og siklet på en sånn leeeenge... :)

:hjerte: :hjerte:

Jeg er fornøyd med gustoen ja, jeg har denne :

Dolce-Gusto-Circolo_03.jpg

Jeg liker best den "vanlige" Aroma- kaffen, Chocochino og isteen best :jepp: Jeg digger at man kan lage både kalde og varme drikker der og ikke er den krevende i forhold til rengjøring heller :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Ny uke, nye mål :Hehe:

1. Fruktuke

2. Gå to turer på minst 45 min. (+ fysio)

3. Ikke drikke cola zero i uka

Dette er ukas mål. I tillegg skal jeg jo helst videreføre målene om å drikke mye vann og spise minimalt sukker. Fruktsukker og melkesukker er ok enn så lenge :sjenert:

Nå skal jeg straks avgårde til dagens fysio-økt. Jeg må tilstå jeg gruer litt denne gangen, for jeg fikk som sagt lagt vekter på et par av øvelsene sist og selv om jeg bare prøvde noen få rep så var jeg dønn stiv på forsiden av låra dagen etterpå. Regner med at jeg kommer til å sutre litt i morra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Gjett hva? :sjenert:

Jeg har gangsperre i låra....igjen :sukk:

Jaja, det var vel forventet. Uansett, i morgen kommer søstern :hoppendeglad:

Vi har fullt program mens hun er her, vi skal nemlig skrive en tale og en sang til mammas 60 års dag som er første helga i juni. I tillegg skal vi skrive litt på en eksamensoppgave hun har (nevnte jeg at jeg snart kan gå opp som privatist til barnevernspedagog?). På lørdag skal vi dessuten på katteutstilling, jeg skal nemlig stille min o'håpfulle :rodmer:

Ogsååååå har jeg lyst på en helaften filmkveld og gjensyn av HELE Ringenes Herre triologien :sjarmor:

I og med at hun drar på søndag, så har vi nok å gjøre :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...