Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Uuups :sjenert: Den er grei RAGGsokken min :5:

Uh altså, jeg bare digger extreme makeover homeedition asså :hjerte: Så mange rørende historier og hjemmene til dem de hjelper er jo virkelig forferdelige! Så herlig å se når de får nytt flott hjem altså :strix:

Selv om jeg skulle ønske de kom hit også :sjenert:

Den kommende mnd blir tøff her, den ene bilen må nemlig repareres for å bli EU godkjent og det kommer på 13 000 kr :overrasket: Til vanlig har vi helt grei økonomi, ikke sånn at vi kan reise på hurratur og sånn, men vi har liksom kunnet kjøpe mat og alt sånt uten å tenke oss om og med en litt forsiktig mnd kan vi kjøpe vaskemaskin neste mnd liksom. Men 13000 i tillegg til en del andre ekstra utgifter gjør den kommende mnd skikkelig tøff. Så jeg må pent finne mat i fryser og skap og handle helt minimalt. Jeg håper bare vi får betalt unna alle regninger så vi slipper at det henger igjen når ferien kommer :sukk:

Og jeg vet at mange har det MYE verre altså, men det er kjipt likevel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuups :sjenert: Den er grei RAGGsokken min :5:

Uh altså, jeg bare digger extreme makeover homeedition asså :hjerte: Så mange rørende historier og hjemmene til dem de hjelper er jo virkelig forferdelige! Så herlig å se når de får nytt flott hjem altså :strix:

Selv om jeg skulle ønske de kom hit også :sjenert:

Den kommende mnd blir tøff her, den ene bilen må nemlig repareres for å bli EU godkjent og det kommer på 13 000 kr :overrasket: Til vanlig har vi helt grei økonomi, ikke sånn at vi kan reise på hurratur og sånn, men vi har liksom kunnet kjøpe mat og alt sånt uten å tenke oss om og med en litt forsiktig mnd kan vi kjøpe vaskemaskin neste mnd liksom. Men 13000 i tillegg til en del andre ekstra utgifter gjør den kommende mnd skikkelig tøff. Så jeg må pent finne mat i fryser og skap og handle helt minimalt. Jeg håper bare vi får betalt unna alle regninger så vi slipper at det henger igjen når ferien kommer :sukk:

Og jeg vet at mange har det MYE verre altså, men det er kjipt likevel :roll:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg har i dag bestemt meg for å starte et nytt og bedre liv!

Det er ikke første gangen jeg har gjort det altså, men i dag er dagen - midt i uka, uten å vente på o'fantastisk mandag tilogmed :lur: Jeg trenger noe målrettet å fokusere på, og ettersom styrken min tar seg opp så håper jeg å komme ut i jobb i løpet av året i allefall. Siden jeg er håpløst uernergisk og sløv nå som jeg har all verdens tid må noe gjøres om jeg skal klare å opprettholde en ny livsstil når jeg får mindre tid og er i jobb.

Siden oppstart av nytt og bedre liv skal være forpliktende og motiverende så følger det med nye kjøreregler :opplyser:

Jeg skal nemlig ha tre mål for uka som etterhvert kommer hver mandag, denne uken blir litt kuppert av naturlige årsaker. Jeg har også noen mer langsiktige mål, blant annet:

1. Ned i vekt

1a.Spise sunt

2. Bli glad i å trene

2a.Prioritere å gjøre trening til en del av hverdagen

Dette er langsiktige mål som jeg må bruke tid på å nå siden det ikke har vært en del av livet mitt ever faktisk, og jeg innser at Rom ikke ble bygd på en dag ;)

Mål for uke 17:

- Kutte ut 90% av alt sukker, dvs alt snop, snacks og den slags

- Gå en tur i raskt tempo på minst 45 min + fysio

- Bli flink til å drikke masse vann

Dere får bære over med at det blir litt fokus på dette fremover, jeg lover å ikke overdrive... Så mye i allefall :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg skal heie masse på deg!!!!! Til inspirasjon, så har jeg mistet 4.9 kg. siden mars bare ved å gå turer i rask gange og kutte ut snop annet enn på lørdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Tusen takk for oppbankingen jenter ;)

Egentlig har jeg hatt forbløffende lite sukkersug. Jeg har ikke drukket cola zero på to dager, og da jeg drakk det sist ble det kun to glass. For en som pleier å drikke halvannen liter for dag så er det vel rimelig bra?!?

Jeg er støl i låra igjen i dag :roll: Fysioterroristen har lagt vekter på markløftene og tyngdeoverføringene mine og det kjennes. I tillegg gikk jeg tur i går kveld :jepp:

Nå skal jeg ile ned og handle LITT til helgen og så blir det bryllup for alle penga :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Tusen takk Al :nigo:

I dag har jeg veldig lyst til å reise til nærmeste pol (dvs vi har jo pol her også, men det er jo tre hyller lissom :rolleyes: ). Jeg har nemlig fått inside tips om en veldig god hvitvin som jeg har så lyst til å prøve :kristin: Vinen heter Blue Nun Gold Edition og rapport følger når den er utprøvd ;)

Blue_Nunn__1410569f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Selv om pengene ikke direkte flyter her så ble det jammen både vin og litt til i dag. Vi var innom Expert og der ble det ny tlf også :sjenert: Skikkelig uvant med touch-skjerm, men det er vel bare en overgang. Jeg kjøpte i allefall en Sony Ericsson Xperia X8 i fargen hvit :jepp: Dere kan se den HER hvis dere vil :)

I tillegg fikk jeg kjøpt en ny pakke med kapsler til Dolce gusto kaffemaskinen min. Og hva passer vel bedre enn iste nå for tiden :gjeiper: Se bare hvor herlig den ser ut:

post-10537-0-59761400-1304164847_thumb.j

Endret av The beib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vinen er det den med gullflak i seg? :klo: Du må si fra om den smaker godt selv om det ikke betyr at jeg liker da :rodmer: Jeg er så kresen på vin (som på alt annet)

Grattis med ny 'fon! :hoppe:

Funket energipillen? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Den vinen er det den med gullflak i seg? :klo: Du må si fra om den smaker godt selv om det ikke betyr at jeg liker da :rodmer: Jeg er så kresen på vin (som på alt annet)

Grattis med ny 'fon! :hoppe:

Funket energipillen? :nigo:

Skulle nesten tro den funket for vi har vært ute å gått tur i går og i dag, og fartet litt hit og dit og grillet og styra. Jeg grilla scampi på grillspyd og det var SÅ godt!!!

Vinen var helt grei, men litt tørr og ørlitt sur syns jeg da, men så er jeg veldig til søte hvitviner så du kan jo godt like den veldig godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg sverger egentlig til Riesling :rodmer: Eller når jeg er ute tar jeg det som blir servert, men Riesling smaker best :lol:

Det syns jeg også!

Hallo TK :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...