Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Goooood påske :klemmer:

Hvor gamle er barna dine egentlig?

9 og 13 ;)

I dag er det bare meg og Minsten som er oppe enn så lenge. Vi har vært oppe en time og jeg har rukket å dusje, vaske litt på badet og rydde på kjøkkenet :fnise:

Nå skal jeg snart begynne på frokosten, i dag blir det eggerøre og bacon :sikle: Det er meldt STRÅLENDE :sol: i dag og i morra så i dag blir det grilling på verandaen og da skal vi nok kkunne sitte ute også tipper jeg :nigo:

I går fikk vi ut trampolina til og med og halvparten av plenen er nyraket og fin, bare baksiden igjen :smilbla:

Jeg syns det er deilig med hjemmepåske jeg :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 og 13 ;)

I dag er det bare meg og Minsten som er oppe enn så lenge. Vi har vært oppe en time og jeg har rukket å dusje, vaske litt på badet og rydde på kjøkkenet :fnise:

Nå skal jeg snart begynne på frokosten, i dag blir det eggerøre og bacon :sikle: Det er meldt STRÅLENDE :sol: i dag og i morra så i dag blir det grilling på verandaen og da skal vi nok kkunne sitte ute også tipper jeg :nigo:

I går fikk vi ut trampolina til og med og halvparten av plenen er nyraket og fin, bare baksiden igjen :smilbla:

Jeg syns det er deilig med hjemmepåske jeg :kaklehone:

Påsken er den beste tiden på året. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det er helt ok Mia, jeg har også måttet legge meg inn så kanskje vi kan dele rom?

I går var vi superflinke; jeg, Mannen og søstern. Vi fikk tømt en sånn runding med ved og stablet opp i garasjen, også fylt den med den siste veden vi kjøpte i fjor høst. Men jeg betaler prisen for jobbingen i dag, fyttirakkern så vondt jeg har i ryggen. Nå bare håper jeg at det er stølhet og ikke har skjedd noe igjen!!!!

Søstern dro akkurat :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter noen late dager med sol og sol så er vi hjemme igjen :)

Nå må du ta det med ro, tenk på rygg og hele kroppen din :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:sjenert: Jeg vet det jo Lalle, det er bare så godt å bli ferdig når man har sjansen til å få litt hjelp og sånn :sjenert:

Jeg syns ryggen er litt bedre i dag. Lårene er like ille, men det vet jeg jo er bare stølhet som blir borte med litt tid...

I dag blir det grilling i allefall, har noe grillmat vi skulle fått brukt opp, også drar Mannen i kveld igjen da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg ER bedre og det beste er at ryggen er helt bra :hoppendeglad:

Bare litt igjen i låra nå så er jeg helt restituert ;)

Også har jeg vært hos frisøren og fått farget etterveksten så nå kan jeg vise meg for folk igjen :tongue:

I ettermiddag er det fotballtrening for minsten igjen :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig med frisørtime! Det er det BESTE! Bare sitte og bli dullet med!

Og jippi for at ryggen er bedre :hoppendeglad:

Jeg koser meg med honningmelon og Charterfeber :nigo: Jeg DIGGER Hilde :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...