Gjest Caitlin Skrevet 22. april 2011 #1081 Del Skrevet 22. april 2011 Goooood påske Hvor gamle er barna dine egentlig? 9 og 13 I dag er det bare meg og Minsten som er oppe enn så lenge. Vi har vært oppe en time og jeg har rukket å dusje, vaske litt på badet og rydde på kjøkkenet Nå skal jeg snart begynne på frokosten, i dag blir det eggerøre og bacon Det er meldt STRÅLENDE i dag og i morra så i dag blir det grilling på verandaen og da skal vi nok kkunne sitte ute også tipper jeg I går fikk vi ut trampolina til og med og halvparten av plenen er nyraket og fin, bare baksiden igjen Jeg syns det er deilig med hjemmepåske jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. april 2011 #1082 Del Skrevet 22. april 2011 9 og 13 I dag er det bare meg og Minsten som er oppe enn så lenge. Vi har vært oppe en time og jeg har rukket å dusje, vaske litt på badet og rydde på kjøkkenet Nå skal jeg snart begynne på frokosten, i dag blir det eggerøre og bacon Det er meldt STRÅLENDE i dag og i morra så i dag blir det grilling på verandaen og da skal vi nok kkunne sitte ute også tipper jeg I går fikk vi ut trampolina til og med og halvparten av plenen er nyraket og fin, bare baksiden igjen Jeg syns det er deilig med hjemmepåske jeg Påsken er den beste tiden på året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. april 2011 #1083 Del Skrevet 22. april 2011 :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. april 2011 #1084 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg må inn på sykehuset litt jeg.. Får jeg lov? i sykesenga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. april 2011 #1085 Del Skrevet 24. april 2011 Det er helt ok Mia, jeg har også måttet legge meg inn så kanskje vi kan dele rom? I går var vi superflinke; jeg, Mannen og søstern. Vi fikk tømt en sånn runding med ved og stablet opp i garasjen, også fylt den med den siste veden vi kjøpte i fjor høst. Men jeg betaler prisen for jobbingen i dag, fyttirakkern så vondt jeg har i ryggen. Nå bare håper jeg at det er stølhet og ikke har skjedd noe igjen!!!! Søstern dro akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. april 2011 #1086 Del Skrevet 24. april 2011 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. april 2011 #1087 Del Skrevet 24. april 2011 Uffameg! God bedring Beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 25. april 2011 #1088 Del Skrevet 25. april 2011 Etter noen late dager med sol og sol så er vi hjemme igjen Nå må du ta det med ro, tenk på rygg og hele kroppen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. april 2011 #1089 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg vet det jo Lalle, det er bare så godt å bli ferdig når man har sjansen til å få litt hjelp og sånn Jeg syns ryggen er litt bedre i dag. Lårene er like ille, men det vet jeg jo er bare stølhet som blir borte med litt tid... I dag blir det grilling i allefall, har noe grillmat vi skulle fått brukt opp, også drar Mannen i kveld igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. april 2011 #1090 Del Skrevet 25. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. april 2011 #1091 Del Skrevet 25. april 2011 Poirot er detektiven sin det Nå er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 25. april 2011 #1092 Del Skrevet 25. april 2011 Håper ryggen og lårene er bedre i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. april 2011 #1093 Del Skrevet 25. april 2011 Det håper jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. april 2011 #1094 Del Skrevet 26. april 2011 I dag må jeg og legge meg litt inn her. Ryggen min streiker snart her og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. april 2011 #1095 Del Skrevet 26. april 2011 til dere begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. april 2011 #1096 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg ER bedre og det beste er at ryggen er helt bra Bare litt igjen i låra nå så er jeg helt restituert Også har jeg vært hos frisøren og fått farget etterveksten så nå kan jeg vise meg for folk igjen I ettermiddag er det fotballtrening for minsten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 26. april 2011 #1097 Del Skrevet 26. april 2011 Så herlig med frisørtime Det skal jeg også ha snart, men jeg skal ikke farge håret. Skal bare klippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 26. april 2011 #1098 Del Skrevet 26. april 2011 Så deilig med frisørtime! Det er det BESTE! Bare sitte og bli dullet med! Og jippi for at ryggen er bedre Jeg koser meg med honningmelon og Charterfeber Jeg DIGGER Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. april 2011 #1099 Del Skrevet 27. april 2011 Hm. Det ble ikke helt som planlagt i dag... Minsten hadde så vondt i magen så da ble han hjemme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #1100 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg kan flytte ut fra her igjen, for i dag hadde jeg siste undersøkelse, og sokken er friiiiiiisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå