Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Det ble grilling på oss i dag :nigo: Mmmmmm

Har du en fin lørdag, Beiben? :)

Corona + chilinøtter = fin lørdagskveld :fnise:

Vi skal grille i morra igjen :legrine: Grilla i går, og spiste taco i dag også blir det ny runde med litt annen grillmat i morra :Hehe: Vi elsker grillmat hele gjengen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, grille :hjerte: Det er jammen godt! Og får frem en skikkelig sommerfølelse! Det var så deilig å sitte i solen i går, og nyte maten! Grilling er så lettvint også, og det blir lite oppvask :nigo:

Hva er planene for søndagen da, Beiben min? Foruten grilling:) Hvordan er været hos deg, forresten? Her tiltaler det ikke grilling enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Votten og Al :klemmer:

I dag har det vært litt mer skyete, men fortsatt mildt og fint så her ble det grilling igjen :fnise: Etterpå kjørte vi til nærmeste mix kiosk og spiste soft is :gjeiper:

Nå har Mannen reist igjen :sjenert: Heldigvis bare for tre dager og så er det påskeferie for han også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte McFlurry i dag, men jeg ble skuffet over isen. Den smakte lite. Den er nok utvannet.. Skuffende! Det skal være ordentlig vaniljesmak på isen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Oida, blir visst lenger mellom besøkene her på KG ser det ut til :sjenert: Ikke at jeg har gjort stort, i dag sov vi faktisk til halv elleve igjen :hakeslepp: Når vi er vant til unger som er oppe senest 8 så er det virkelig overraskende, ser ut til at Minsten også får godt sove :hjerte::biggrin:

I dag har jeg og eldstemann vært i banken og bestilt ungdomskort. Jeg er sikker på at han vokste minst 20 cm der han stod :legrine:

Tenk at han er blitt så stor at han får bankkort dah...

Ellers så har jeg vasket badet, raket litt, syklet tur med guttene og handlet. Det er strengt tatt alt for dårlig, for jeg skal lissom vaske huset så det er klart til søstern kommer på onsdag, men jeg er såååå lat :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er flink som står på jeg, Beib :klemmer: Og du har jo barna som trenger mammaen sin litt også :) Huset får komme etter.

Her har det vært litt skyete i dag.. Og ikke fullt så varmt, men vi har grilla for det. Vi spiser bare inne. I dag grilla jeg laks, og hadde poteter, blomkål, broccoli og gulrot i folie, og på grillen selvfølgelig, også hadde jeg agurksalat ved siden av :sikle: DET var jammen godt! Sambo tåler ikke fisk, så han koste seg med pølser :)

Goood påske, og :tommelopp: for at mannen snart kommer hjem igjen :hjerte:

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:hjerte: Votten miiiin :hjerte:

I morra kommer Mannen OG søstern :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Jeg har følelsen av at jeg har brukt de siste dagene til endesløs handling, så jeg tror vi skal klare å overleve noen dager ja :tongue: Her jeg bor er det fire matvarebutikker, vi har Spar, Rema 1000, Kiwi og Prix. ALLE er utsolgt for vanlig potetsalat :murvegg: Jaja, jeg får kikke innom noen steder på tur for å hente søstern i morra. Jeg henter henne 1 times kjøring herfra ettersom togene ikke akkurat går ofte opp hit til oss :glare:

I dag har Minsten vært på årets første fotballtrening, gjett om han kommer til å sove godt i natt da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så komisk å se folk handle inn til jul, påske osv. Det er som om de venter på at det skal bryte ut en eller annen krig og må ha masser og masser av hermetiske nød-rasjoner som de kan gjemme i jordkjelleren sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. ja, til jul er det KRISE! Jeg har jobbet i matbutikk, og man får ikke lange nok kassabånd, for å si det sånn. Folk er jo ville :P

Kanskje du er en av dem, Beib? :)

Jeg slipper heldigvis å handle inn storhandel :nigo: er egentlig like greit, for jeg eier ikke penger akkurat nå :tongue: Vi stikker til svigers, og får mesteparten av maten der. Er egentlig veldig kjekt! Og økonomisk, ikke minst. Jeg trenger ikke bli voksen enda jeg :riste:

Ha en fin dag, Beiben miiin :hjerte: Og kooos deg med mann og søster i morgen! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå hos svigers og jeg har heller ikke lagt ut en krone :lol::mrgreen: kjøpte t.o.m øl til meg :fnise:

God påske :klem: (har ikke sagt d før vel? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...