Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅ.. Grilling! Jeg gleder meg skikkelig. Vi har også tenkt å grille i helgen, hvis det er fint vær :) Rema 1000 har den beste grillmaten :nigo:

Kommer mannen hjem i dag? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

ÅÅ.. Grilling! Jeg gleder meg skikkelig. Vi har også tenkt å grille i helgen, hvis det er fint vær :) Rema 1000 har den beste grillmaten :nigo:

Kommer mannen hjem i dag? :danse:

Han har akkurat kommet :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Ah, grilling! :hjerte: Og mann også da :hjerte:

(Psst, synes noen kan gi meg en pluss for dette innlegget, for nå så jeg tilfeldigvis at jeg hadde 666 plusser, og det tallet vil vi ikke ha :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Ah, grilling! :hjerte: Og mann også da :hjerte:

(Psst, synes noen kan gi meg en pluss for dette innlegget, for nå så jeg tilfeldigvis at jeg hadde 666 plusser, og det tallet vil vi ikke ha :fnise: )

:hakeslepp: Det kan vi ikke ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Dah, har jeg meldt pusen på utstilling igjen :sjenert:

Jeg rakk bare å være med en gang før ryggen slo seg vrang første gangen, og etter det er det oppdretteren som har hatt henne med på utstilling. Jeg hadde jo tenkt å stille henne selv, men det er trygt og godt å dra sammen med oppdretteren. For noen er jo dette blodig alvor :rolleyes:

Pusen er allerede internasjonal champion før vi steriliserte henne, også er hun Premier etter det. Premier er tittelen en kastrert katt får når den blir champion ;)

I sommer, når jeg er i Lofoten, skal pusene være hos oppdretteren på sommerferie og da skal Lillepus på Sverigetur for å fikse seg et par svenske cert så hun blir ... supreme premier eller hva det nå er som er neste grad. Katteutstilling er spennende sånn, de trenger så og så mange cert for å nå neste tittel og noen av dem må være tatt i andre land (les Sverige). Siden vi steriliserte Snuppa må hun begynne på "nytt" selv om hun alt er internasjonal champ :regler:

Så vet dere det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Mannen er ute og forbereder grillen :lur:

Eneste kjipe er at det er for kaldt å sitte ute å spise så vi må sitte inne isteden, men det blir i allefall GRILLMAT :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg svarer deg når jeg kommer hjem angående mat, sant?! :hoppe:

:kose::klemmer: Fine Beiben min!

:jepp:

:hug:

Endret av The beib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal se an været i morgen. Er det fint, skal vi GRILLE :D Og jeg gleder meg til å sette meg i bilen og kjøre til Rema 1000! Yes, endelig er det sommer igjen! (Selvom det egentlig ikke er helt sommer enda, så virker det sånn siden det er grillsesong) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mahareth

Jeg vil også grille. :grine:

Men vi har ingen grill... :sukk:

Jeg synes dere gjør merkelige prioriteringer, Mia. 3 stuer har dere, men ingen grill? :huh:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg vil også grille. :grine:

Men vi har ingen grill... :sukk:

:fnise: Men de har bøttegriller på europris for en billig penge dah :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...