Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

I walk alone

Every step I take

I walk alone

My winter storm

Holding me awake

It's never gone

When I walk alone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Tror jeg trenger sterkere skyts, dessverre... Gruer meg SÅNN til neste uke, for et h*lvete det blir =/ hmf. jaja, snart påskeeeee :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Tror jeg trenger sterkere skyts, dessverre... Gruer meg SÅNN til neste uke, for et h*lvete det blir =/ hmf. jaja, snart påskeeeee :nigo:

Det kan gå mye bedre enn du tror Sokken, men jeg skjønner hva du mener og det er jo også helt normalt å grue seg til operasjonen :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jaiks, i dag sov vi helt til halv elleve :hakeslepp:

Og enda er jeg slapping fortsatt :sjenert:

Jaja, i dag skal Mannen lage biff i allefall med masse snadder tilbehør :nigo: Også hadde jeg planlagt å vaske bilen utvendig da mens eldstemann vasker sykkel :jepp:

Også skal Mannen dra igjen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på besøk til en venninne, men hun klarer jo ikke å si når jeg kan komme. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood søndag, beib :D Håper den blir bra. Har du vasket bilen? :)

Vi har spylt samtlige biler utvendig, raket opp ting og tang etter vinteren og spylt gårdsplassen :nigo: DET ER VÅR! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Bilen og syklene til ungene er vasket og jeg har plukket kattemøkk på det av plenen som har kommet frem fra snøen. I tillegg har jeg skiftet på sengen så noe har da kommet ut av dagen i dag også. Nå har Mannen reist :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du står på, Beib! Jeg lurer også på når han kommer igjen neste gang.. Og hvordan er formen til minsten nå, forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det er fast at han reiser hver søndag og kommer hjem hver torsdag, så lenge det ikke er noe ferie eller noe. I neste uke, påskeuka, da kommer han jo hjem på onsdag og reiser først mandag så det blir jo to ekstra dager :Hehe:

Minsten er heldigvis bedre. Han har ikke hatt feber siden torsdag og utslettene har vi sett lite til de to siste dagene. Han går fortsatt på penicillin og skal gå kuren ut da, men vi har tenkt å prøve skolen igjen i morgen :tommelsmil:

Jeg kjenner fortsatt at det er litt rusk i halsen, det er særlig om kvelden og morgenen, mens midt på dagen har jeg vært så og si helt fin :klo: Jaja, bare det ikke blir verre så...

Nå er det straks natta her, jeg er sååå trøtt - har jo ikke fått middagslurer siden før helga :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I dag våknet jeg med dritvondt i magen. Det var helt ille, helt øverst i magen liksom :frown: Fikk nå ordnet ungene så de kom seg på skolen og la meg på sofaen og sovenet igjen. Motivasjonen for å dra på fysio var på bånn og jeg kjente godt at halsen var ekkel også. Men så ble magen litt bedre etter at jeg sov litt og spiste litt også 'tvang' jeg meg avgårde til fysio likevel.

FLINK BEIB *klappe seg selv på ryggen* :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...