KaDust Skrevet 7. april 2011 #981 Del Skrevet 7. april 2011 Du får ikke lov til å bli syk du også! Og godt at mannen din kommer hjem også. :nigo;: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. april 2011 #982 Del Skrevet 7. april 2011 Håper du snart får et virusfritt hjem og at helgen blir fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. april 2011 #983 Del Skrevet 7. april 2011 Uff.. Så mye sykdom da, Beib! Det likte jeg ikke å lese. Håper dere blir friske alle sammen, også kan jeg tenke meg at det var deilig å få igjen mannen! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. april 2011 #984 Del Skrevet 7. april 2011 Mannen er hjemme Det var så deilig at jeg glemte å legge meg, og nå vet jeg ikke om jeg klarer turen fra sofaen inn i senga :sleeping: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. april 2011 #985 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg tror du tjener mer på å legge deg i senga, enn å bli på sofaen. Jeg hater å sovne på sofaen *dytte beiben inn i senga si* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #986 Del Skrevet 8. april 2011 Det funka fint Votten, jeg kom meg i seng og sov søtt hele natta! Det var nydelig å få en hel natts søvn for første natt på en stund (Og halsen er ikke verre i allefall :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. april 2011 #987 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg sjekker inn her jeg, beiben. Skal opereres neste uke, så da passer jeg vel godt inn i boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #988 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg sjekker inn her jeg, beiben. Skal opereres neste uke, så da passer jeg vel godt inn i boka di Will take good care of you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. april 2011 #989 Del Skrevet 8. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #990 Del Skrevet 8. april 2011 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 #991 Del Skrevet 8. april 2011 Thumbs up for at halsen ikke er noe verre Håper dagen din er bra, og at dere skal kose dere på badeland i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. april 2011 #992 Del Skrevet 8. april 2011 Det ble ingen bading i dag Votten, men jeg funderer enda på om det blir kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 #993 Del Skrevet 8. april 2011 Ble det kino? Her ble det hjemmekino :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. april 2011 #994 Del Skrevet 8. april 2011 Har du sjekke dennesiden, forresten? Kanskje du finner noe moro der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. april 2011 #995 Del Skrevet 9. april 2011 Ble det kino på deg? Håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. april 2011 #996 Del Skrevet 9. april 2011 Det ble ikke kino I dag har vi vært litt effektive. Vi har handlet og støvsuget, og til og med renset varmepumpa. Vaskemaskina går og nå skal Mannen snart tømme kattedoen Middag i dag blir taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 9. april 2011 #997 Del Skrevet 9. april 2011 Det hørtes ut som en produktiv dag Jeg har klippet meg, og vært på loppemarked. Jeg fant ingenting Åh, taco Vi skal ha biff med sopp og fløtesaus, og fløtegratinerte poteter ved siden av. Skikkelig studentmiddag, føler jeg Koos dere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. april 2011 #998 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Det hørtes ut som en produktiv dag Jeg har klippet meg, og vært på loppemarked. Jeg fant ingenting Åh, taco Vi skal ha biff med sopp og fløtesaus, og fløtegratinerte poteter ved siden av. Skikkelig studentmiddag, føler jeg Koos dere! :D Det skal vi ha i morra Votten Jeg har vasket bilen inni og nå er det Mesternes mester og Farmen Endret 9. april 2011 av The beib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. april 2011 #999 Del Skrevet 9. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. april 2011 #1000 Del Skrevet 9. april 2011 Det er ingen her i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå