Gjest Caitlin Skrevet 2. april 2011 #941 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har en diskusjon pågående med meg selv om jeg skal eller ikke skal smake på den ene vinen jeg kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. april 2011 #942 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har en diskusjon pågående med meg selv om jeg skal eller ikke skal smake på den ene vinen jeg kjøpte Hvilken vin er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. april 2011 #943 Del Skrevet 2. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. april 2011 #944 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg trenger hvitvinsanbefalinger Trenger noe annet enn tyske riesling-viner, begynner nesten å gå litt lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #945 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg skjønner deg godt, Mah (faktisk!) De hadde en bra artikkel på en av de største nettavisens nå nettopp, har du sett den? Der anbefalte de myyye bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. april 2011 #946 Del Skrevet 3. april 2011 Hvilken vin er det? Det var Jacob Creek, musserende rosevin. Og den var fryktelig sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 3. april 2011 #947 Del Skrevet 3. april 2011 Så bra med en vellykka tur Borte bra, men hjemme best. Er gjerne slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 #948 Del Skrevet 3. april 2011 Når skal dere til London, Votten? Vi drar 27. juni. Så er en stund til. Vi er jentegjeng som endelig (etter mye om og men) har fått bestilt! Vi er jo studenter alle mann, så vi må ta det etter eksamen Alle har vært der før, så vi skal prøve å utforske litt andre deler av London, enn de som er mest vanlige - de har vi jo sett før Hvordan ser søndagen ut, Beib? Bare avslapning? Det er jo det beste på en søndag, må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. april 2011 #949 Del Skrevet 3. april 2011 Hvordan ser søndagen ut, Beib? Bare avslapning? Det er jo det beste på en søndag, må jeg si Jeg er i forferdelig dårlig humør i dag Skikkelig plagsomt ille humør. Alt er gæernt og alle gjør alt feil! Vil bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. april 2011 #950 Del Skrevet 3. april 2011 Grattis med bestilt tur, Votten! Ønsker deg en fin søndag, beiben Synd vinen var sur, jeg synes ALL vin smaker dritt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #951 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. april 2011 #952 Del Skrevet 3. april 2011 Den smileyen gjorde meg litt nervøs, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #953 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #954 Del Skrevet 3. april 2011 Hur det går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. april 2011 #955 Del Skrevet 3. april 2011 Helgen er straks over og Mannen er på tur avgårde igjen Etter å ha hatt han hos meg i halvannen uke denne gange har jeg blitt helt vant til det, det er ikke no gøy at han skal dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #956 Del Skrevet 3. april 2011 Nåååe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #957 Del Skrevet 3. april 2011 Uff, så trist å høre beiben. Skjønner godt at du ikke vil han skal dra! Men se på den lyse siden da, nå har du plassen for deg selv. Kan spise når og hvor og hva du vil, lese når du vil, danse naken når du vil (!?) se på de tv-seriene du vil! Det er litt bra å være aleina og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. april 2011 #958 Del Skrevet 3. april 2011 Her får man høre det ja.... Det var kanskje ikke så bra med avslapping i dag? Særlig når ikke mannen skal dra.. det liker vi IKKE! Du har oss da, Beib.. og du vet at vi er veldig glad i deg! særlig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. april 2011 #959 Del Skrevet 3. april 2011 Uff, så trist å høre beiben. Skjønner godt at du ikke vil han skal dra! Men se på den lyse siden da, nå har du plassen for deg selv. Kan spise når og hvor og hva du vil, lese når du vil, danse naken når du vil (!?) se på de tv-seriene du vil! Det er litt bra å være aleina og I grunnen tror jeg ikke han hadde syns det var negativt om jeg danset naken når han var her heller, men I get your point Her får man høre det ja.... Det var kanskje ikke så bra med avslapping i dag? Særlig når ikke mannen skal dra.. det liker vi IKKE! Du har oss da, Beib.. og du vet at vi er veldig glad i deg! særlig jeg... Jammen er du søt Votten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #960 Del Skrevet 3. april 2011 Så bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå