Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Jeg har en diskusjon pågående med meg selv om jeg skal eller ikke skal smake på den ene vinen jeg kjøpte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en diskusjon pågående med meg selv om jeg skal eller ikke skal smake på den ene vinen jeg kjøpte :sjenert:

Hvilken vin er det? :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg trenger hvitvinsanbefalinger :sjenert: Trenger noe annet enn tyske riesling-viner, begynner nesten å gå litt lei! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, Mah (faktisk!)

De hadde en bra artikkel på en av de største nettavisens nå nettopp, har du sett den? Der anbefalte de myyye bra :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal dere til London, Votten?

Vi drar 27. juni. Så er en stund til. Vi er jentegjeng som endelig (etter mye om og men) har fått bestilt! Vi er jo studenter alle mann, så vi må ta det etter eksamen ;) Alle har vært der før, så vi skal prøve å utforske litt andre deler av London, enn de som er mest vanlige - de har vi jo sett før :)

Hvordan ser søndagen ut, Beib? Bare avslapning? Det er jo det beste på en søndag, må jeg si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Hvordan ser søndagen ut, Beib? Bare avslapning? Det er jo det beste på en søndag, må jeg si ;)

:kjefte:

Jeg er i forferdelig dårlig humør i dag :sjenert:

Skikkelig plagsomt ille humør. Alt er gæernt og alle gjør alt feil!

Vil bare :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Grattis med bestilt tur, Votten! :duskedame:

Ønsker deg en fin søndag, beiben :hjerte: Synd vinen var sur, jeg synes ALL vin smaker dritt jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Helgen er straks over og Mannen er på tur avgårde igjen :tristbla: Etter å ha hatt han hos meg i halvannen uke denne gange har jeg blitt helt vant til det, det er ikke no gøy at han skal dra :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, så trist å høre beiben. Skjønner godt at du ikke vil han skal dra! :troest:

Men se på den lyse siden da, nå har du plassen for deg selv. Kan spise når og hvor og hva du vil, lese når du vil, danse naken når du vil (!?) se på de tv-seriene du vil! Det er litt bra å være aleina og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får man høre det ja.... :P Det var kanskje ikke så bra med avslapping i dag? Særlig når ikke mannen skal dra.. det liker vi IKKE! Du har oss da, Beib.. og du vet at vi er veldig glad i deg! :):hjerte: særlig jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Uff, så trist å høre beiben. Skjønner godt at du ikke vil han skal dra! :troest:

Men se på den lyse siden da, nå har du plassen for deg selv. Kan spise når og hvor og hva du vil, lese når du vil, danse naken når du vil (!?) se på de tv-seriene du vil! Det er litt bra å være aleina og ;)

I grunnen tror jeg ikke han hadde syns det var negativt om jeg danset naken når han var her heller, men I get your point :fnise:

Her får man høre det ja.... :P Det var kanskje ikke så bra med avslapping i dag? Særlig når ikke mannen skal dra.. det liker vi IKKE! Du har oss da, Beib.. og du vet at vi er veldig glad i deg! :):hjerte: særlig jeg... :sjenert:

Jammen er du søt Votten :helen::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...