Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Jeg sier meg enig med raggsokk! Ta med noe vindtett, for det blåser garantert. Jeg hadde også svarte joggesko. Orka ikke gå i "pene" sko hele dagen. Man går MASSE i London ;)

Men, mangler du noe, så kan du jo kjøpe det der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det bra da?

Kan du da bruke nylonvask?

Flaks for meg er at jeg bare har 2 vindu og 1 dør. Så det går fort når jeg skal vaske vindu.

:jepp: Og resultatet er kanonbra! Ingen sånne "våtkanter" eller hva jeg skal kalle det av nalen!

Jeg sier meg enig med raggsokk! Ta med noe vindtett, for det blåser garantert. Jeg hadde også svarte joggesko. Orka ikke gå i "pene" sko hele dagen. Man går MASSE i London ;)

Men, mangler du noe, så kan du jo kjøpe det der :)

Jeg er enig med alt Votten sier :ler:

Vi er alle enige :fnise:

Jeg kjøpte ny jakke :sjenert:

:fnise:

Ja, det hørtes litt fornuftig ut, men nå er det shoppestopp! Du har ikke lov å shoppe mer før du kommer til London! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:flau: Det er greit :flau:

Jeg får ikke vite skatten før til høsten, fordi Mannen har vært i utlandet i 2010... Men vi la inn all infoen i den forenkla versjonen og jammen håper jeg det stemmer!!! Jeg skal i så fall ha igjen 18 000 :legrine: Dog ble Mannen skyldig 9000 da :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Allerede? :hakeslepp: Du har jo ikke reist ennå.. og så trenger du større koffert? :klo:

Jammen den jeg har er for liten, ellers blir det sånne megakofferter som vi hadde til NY og det gidder jeg ikke for 4 dager :gjeiper: Mamma skal ta med noen som jeg låner :jepp:

Men NÅ er det husarbeid på plakaten. Huset skal vaskes og shines og jeg har nok klær til fjorten vaskemaskiner tror jeg :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Seriøst, min megakoffert er virkelig mega, ikke noe man drar med seg på tog og styr :sjenert: Mamma har med noe mer mediumstr :gjeiper:

Nå er jeg ferdig med husarbeidet :hoppendeglad: Bare x antall vaskemaskiner nå så er det bare helt shina hele sulamitten. Jeg har tilogmed hatt ut alt i hylla mi på badet og vasket og lagt på plass. Ble ganske mye som havna i søpla også så nå har jeg plass til nytt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Mamsen ringte nettopp og sa at London-turen var avlyst siden det var gale demonstranter der :sjenert: Jeg forsikret henne om at vi ikke skulle menge oss med dem :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...