Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Lott: Det økonomiske utbyttet den enkelte fisker fikk etter fiske. Beregningen retter seg etter to hovedprinsipper.

1: Lott etter arbeidsinnsats.

2: Lott etter kapital og risikoforhold.

:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Eh, ok.... :klo:

Jeg har vært FLINK i dag :hoppe:

Jeg har vasket rommet til eldstemann i dag så nå er både han og minstemanns rom skinnende rene. Til og med gardinene og vinduene er vasket og nytt sengetøy og i det hele tatt. Nåde den som roter på rommet før jeg drar asså :regler:

I tillegg har jeg vaska alle vinduene i resten av huset, jeg syns lissom jeg måtte når jeg hadde vindusvasketingene oppe :sjenert: Og så tok jeg like godt ned gardinene i stua og vasket dem også, og heiv potteplantene i dusjen og dusja dem...

Så har jeg vært hos frisøren med begge gutta og nå kan man se de er gutter igjen faktisk :tongue:

Nå blir det pizza og etterpå er det bena høyt og bare avslapping resten av kvelden, ellers er jeg redd Londonturen blir uten store trasketurer om jeg holder på sånn videre :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen så flink du har vært! Da skal du ha GOD samvittighet nå :)

Håper du slapper av i kveld da! Selvom du sikkert planlegger Londonturen i hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow - du er flink!

Nb jeg trenger en ny nal før jeg skal vaske vindu igjen :opplyser:

Kanskje lurt å bare slappe av nå, helt frem til du skal på tur. Jaja, du må jo pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fliiink du er! JEg lovde meg selv at jeg skulle vaske i dag, men enda sitter jeg her på KG... men så har jeg jo ikke vært her siden søndag! :daane:

:ler:

Trulta; dropp nal og vask vindu med microfiberklut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

I dag har jeg slett ikke tenkt å gjøre stort, men på lørdag eller søndag skal jeg lure Mannen til å hjelpe meg med vanlig husvask til helgen så det er rent og pent til mamsen og papsen kommer :jepp:

Jeg har nettopp vært hos fysioterroristen da. Han syns jeg har litt mer driv over øvelsene nå så han mener det går fremover :nigo: Også har jeg søkt på to stillinger jeg ikke får da :jolie: Bare for å ha søkt lissom, selv om jeg ikke har riktig utdanning til noen av dem egentlig :gjeiper:

Det er forresten blåsbortdag her i dag også :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo igjen litt av dagen enda da, så dere rekker fint å vaske og rydde :lur:

Å jada, dagen er ikke over enda :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Hvordan stillinger er det du har søkt på?

En er helsesøster og en er barnevernskonsulent :fnise:

Jeg har ikke videreutdanningen som kreves for helsesøster så det tror jeg nok ikke går, men hvis det nå ikke er helsesøstre som søker så ... Bbarnevern har jeg i allefall ikke noe utdanning på, men det stod krav om 3 åring høyskole bare - fortrinnsvis barnevern :gjeiper: Bor man på bygda så bor man på bygda, så hvis de nå ikke får noen som har rette utdannelsen så kanskje de tar ... moi :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta; dropp nal og vask vindu med microfiberklut :jepp:

Blir det bra da?

Kan du da bruke nylonvask?

Flaks for meg er at jeg bare har 2 vindu og 1 dør. Så det går fort når jeg skal vaske vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Hva i huleste skal jeg ha med meg???? :sjokkert:

Jeg har jo ikke klær jo, altså, jeg har konkludert med at jeg tar fleecejakka isteden for boblejakka - med tanke på at London er mer vårlig enn her. Og pga ryggen, for å få gått særlig i det hele tatt, må jeg ha joggesko.. Men når vi skal ut å spise feks da? Joggesko er jo ikke tingen da, og vintersko og tykke lange støveletter kan man jo glemme, men jeg har jo bare sandaler, altså sorte, med streker for bare bein, og det kan man vel ikke gå i der nå... Og fleecejakka er vel ikke direkte pønta den heller... Og jeg har lett etter noen fine gensere, men jeg har bare sånne tynne med korte armer og sånn :haar::haar::haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hva i huleste skal jeg ha med meg???? :sjokkert:

Jeg har jo ikke klær jo, altså, jeg har konkludert med at jeg tar fleecejakka isteden for boblejakka - med tanke på at London er mer vårlig enn her. Og pga ryggen, for å få gått særlig i det hele tatt, må jeg ha joggesko.. Men når vi skal ut å spise feks da? Joggesko er jo ikke tingen da, og vintersko og tykke lange støveletter kan man jo glemme, men jeg har jo bare sandaler, altså sorte, med streker for bare bein, og det kan man vel ikke gå i der nå... Og fleecejakka er vel ikke direkte pønta den heller... Og jeg har lett etter noen fine gensere, men jeg har bare sånne tynne med korte armer og sånn :haar::haar::haar:

Ang. sko, jeg brukte etpar svarte joggesko i London. Man kan ikke risikere liv og helse bare for å se fin ut, for alt er asfalt, asfalt og asfalt, og dere skal sikkert gå endel. Jeg gikk ut og spiste med finklær og joggesko jeg. Ingen bryr seg.

Blåste endel da vi var der, så er sikkert smart med noe vindtett, men enig i at boblejakke nok er litt heavy, særlig om man skal stikke innom div. butikker når man er ute også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...