Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du holder deg frisk ja! Skjønner ikke at de kan lage så lange dugnader!! :kjefte:

På ishockeyen er det ikke sånn i det hele tatt. Jeg var park.vakt i 1,5 time jeg.

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Håper du holder deg frisk ja! Skjønner ikke at de kan lage så lange dugnader!! :kjefte:

På ishockeyen er det ikke sånn i det hele tatt. Jeg var park.vakt i 1,5 time jeg.

Men vi slipper å selge lodd og kaker og sånne ting da. Det er bare denne greia en gang i året skal være :sjenert:

Uff, jeg har så vondt i hofta i dag at jeg har store problemer med å gå. Nesten så det har blitt verre og verre, isteden for at det roer seg :tristbla: Det verste er at det er den andre hofta, ikke den jeg har vært plaget med fra før, så det er jo ikke så bra :sukk:

Tror jeg skal legge meg i badekaret en stund i dag, i skikkelig varmt vann og se om jeg får myket opp noe, for dette er virkelig ikke godt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv meg og inn i sykehuset igjen :(

Håper hofta gir seg etter et varmt bad i dag! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Så har Mannen dratt på jobb igjen da, søndager er virkelig kjipe sånnsett :tristbla:

Meeeen, neste gang han kommer hjem får vi ha han hjemme ekstra lenge OG vi drar til London :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Hoften er bedre i dag, jeg klarer i allefall å gå på den nå! Er spent på hvordan det går hos fysio om et par timer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi slipper også å selge lodd og kaker. Vi står som regel en time i kiosk når vi har turnering et par ganger i året, men det er helt greit.

Jeg skjønner hvorfor du var parkeringsvakt forresten. :lur:

Håper hofta blir enda bedre så du orker å gå litt rundt omkring i London! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Vi slipper også å selge lodd og kaker. Vi står som regel en time i kiosk når vi har turnering et par ganger i året, men det er helt greit.

Jeg skjønner hvorfor du var parkeringsvakt forresten. :lur:

Håper hofta blir enda bedre så du orker å gå litt rundt omkring i London! :strix:

Ja, var spent på om folk kom til å ta den :lur:

Nå har jeg vært hos fysio og selv om et par av øvelsene utgikk så fikk jeg jo trent ganske greit likevel. Var en del vondt, men fikk hjelp til noen avspenningsøvelser for hoftemuskulaturen til slutt og det kjennes faktisk bedre ut nå :jepp:

Men så ble jeg så trøtt nå etter lunch at jeg lurer på om det ikke blir en liten zzzzzztrekkkkk :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Da har vi planlagt familietur til Lofoten i sommer :smilbla:

Jeg, Mannen, begge guttene, søstern, mamma, pappa og et søskenbarn skal kjøre oppover til Lofoten i slutten av juni. Der skal vi leie et hus i en uke før vi kjører ned igjen :nigo:

Pappa er fra Lofoten så vi er litt kjent der, men det er maaaaange år siden sist vi var der så det blir nok bra :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofoten høres herlig ut! :strix:

Sønnen min var på date da han var 6. :nigo: De var på restaurant sammen. De satt ved eget bord, men :bigfoot: og jeg var med selvfølgelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...