Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Jeg må pakke snart. Reiser til Kristiansand i morgen for å besøke en venninne. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det er så godt når Mannen endelig er hjemme. På fredager kan jeg være litt sløv mens han står opp og fikser unger klare til skole og nå mens han kjører dem på skolen kan jeg sitte her i sofaen med teppe på bena og pc på fanget :biggrin:

I dag skal jeg på dugnad i seks timer. Håper virkelig ikke det blir så innmari kaldt altså også håper jeg strengt tatt jeg slipper å stå fullt så lenge :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Du får varme deg på disse :)

Hva skal du gjøre på dugnad da?

Passe på at alle galningene ikke parkerer på feil sted :dry:

Hørtes kos ut beiben :nigo:

Ha en herlig fredag! :jepp:

:blomst:

Går ut fra det var sløvingen i morges du mente og IKKE å stå ute i snøvær i seks timer og fryse :sno::fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det har gått bra på dugnad, og at det ikke har vært altfor kaldt.. Hvordan har været vært egentlig? Her snødde det i dag tidlig, men sååå kom sooolen *synge* :danse:

Goood helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

OMG!!!!

Jeg holdt virkelig på å fryse meg fordervet i går! Det var så kaldt å stå i seks timer uten noe telt eller bu eller noe å varme seg i :fryser::fryser::fryser:

Jeg hadde med en liten termos med tomatsuppe og den delte jeg med han ene der som ikke hadde noe, så det ble ikke så mye på hver. Prøvde å hoppe litt og slå floke og sånn, men det ble jammen kaldt likevel. Jeg hadde trodd det var et telt eller noe vi kunne gå inn i innimellom og kanskje litt kaffe til oss, men det var ingenting. Når jeg kom hjem så hadde jeg nesten ikke følelse i tærne og jeg verket sånn i rygg og ben at det var bare å dytte innpå smertestillende.

Er litt bedre i dag, men støl gitt.

I dag skal jeg bare være VARM og ta det helt easy på sofaen så får klesvask vente til i morgen. Mannen er ute på dugnad nå, han dro halv seks i dag og er ferdig ved 14 tiden så her står vi på :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Nå har jeg vasket utemøblene på verandaen og sittet ute litt, helt utrolig hvor flott vær det er :sol:

Mannen har kommet hjem fra dugnad og snart blir det taco :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da ble det ikke bare avslapning da, beib - men det er jo så deilig å sola! Så rart at det ikke var noe å varme seg i, da dere skulle stå ute så lenge! Der har de et forbedringspotensialet til neste gang ;)

Kos dere med taco i kveld, her blir det fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe på at alle galningene ikke parkerer på feil sted :dry:

Går ut fra det var sløvingen i morges du mente og IKKE å stå ute i snøvær i seks timer og fryse :sno::fryser:

Jepp, det var det jeg mente!!

Regner med dagen i dag er varmere og behageligere enn dagen i går! Hvem skulle tro at de bare setter opp et telt uten at det er NOE å varme seg på ? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Dance,

like no one is watching

Love,

like you'll never get hurt

Sing,

like no one is listening

Live,

like heaven is on earth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...