Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Det gjorde den :jepp:

I dag skal jeg til hudpleieren og fikse bryna. Usikker på om jeg skal farge vippene også, men det er så ekkelt...

Det hørtes da deilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gosh Votten, du gjør meg helt flau her :blush:

Ungene er 9 og 13. De hjelper til hvis de blir bedt om det, men gutter i den alderen har vel ikke akkurat så lyst til å bidra til husarbeidet :wink:

Litt rød i toppen? :) Du trengte de ordene, tenker jeg :)

Bra de hjelper til da, selvom de må bes. To gutter? Ja, de er vel ikke så enkle har jeg skjønt! Men de er vel store nok til å forstå din situasjon oppi alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Litt rød i toppen? :) Du trengte de ordene, tenker jeg :)

Bra de hjelper til da, selvom de må bes. To gutter? Ja, de er vel ikke så enkle har jeg skjønt! Men de er vel store nok til å forstå din situasjon oppi alt :)

:takke:

Joda, gutta boys er greie nok de altså, men det er bare sååå deilig når Mannen er hjemme og vi er to om det hele :klem1:

Han ringte forresten istad og sa han kanskje kom ekstra tidlig hjem på torsdag :hoppe:

I dag har jeg ikke gjort så mye i grunn. Fikk i allefall torturert meg litt hos hudpleiern, så nå er bryna ferdig nappa og voksa og farga og jeg krøp til korset og tok vippene også, selv om det er så kjipt når hun fjerner fargen og det kommer innpå øyet :unsure:

Sååååe, jeg tror jeg begynner å bli rimelig klar for London gitt :grinele:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Auuuuuu! Farge på øyet er så voooondt!!

Ja, det svir som pokker :sjenert:

I dag var det pinadø 15 kuldegrader :fryser::fryser:

Trodde det skulle bli VÅR snart jeg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sprettert::sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: sendes også din vei. Ta så mange du vil ha. :nigo: Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det skulle bli vår jeg også. :sukk: Men det er jo tydelig at vi får vinter hele året her i Norge.

*Vurderer å flytte til USA*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det skulle bli vår jeg også. :sukk: Men det er jo tydelig at vi får vinter hele året her i Norge.

*Vurderer å flytte til USA*

Da må du passe på hvor i USA du flytter til. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Da må du passe på hvor i USA du flytter til. :opplyser:

Ja, New York er jo like ille som her innimellom :fnise:

Ny dag og ferdig med dagens tortur hos fysioen. Neste gang skal jeg øke oppvarmingen og legge inn intervalltrening på sykkel så da kommer jeg vel til å måtte skrapes opp av gulvet etterpå :filer:

Klart du kan få postkort Kitten, men da må jeg ha adresse og sånt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...