Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katee

Hvor dyrt er det egentlig :sjenert:

Min kostet 1500,- eller var det 1800,- :klo: Det er en teksttatovering som er ca 20 cm lang og kanskje 5 cm bred på det bredeste :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du alene i ukedagene også, Beib? Synes det er så mange her inne som er det. Sånn sett er jeg veldig glad for at min jobber i nærheten, altså! Hva jobber han med?

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Er du alene i ukedagene også, Beib? Synes det er så mange her inne som er det. Sånn sett er jeg veldig glad for at min jobber i nærheten, altså! Hva jobber han med?

Ha en fin dag! :klemmer:

Ja, jeg er alene fra søndag til torsdag hver uke. Mannen jobber i et stort firma som prosjekterer veier og broer og tunneller og alt sånt. Noen ganger er han ute på et konkret prosjekt og er prosjektleder helt til det prosjektet er ferdig, mens sånn som nå så har han ikke noe prosjekt så da jobber han på maskinavdelingen og holder kontroll på maskiner som skal ha service, kjøper nye maskiner, sørger for at maskiner blir flytta mellom prosjektene osv. Det som er teit er at han kan få et nytt prosjekt langt unna og da går mye av fri'en opp i reising, så jeg håper han blir værende på maskinavdelingen lenge :fnise:

Jeg er forsåvidt vant til at han er mye borte. Han jobbet i forsvaret før og da ble han sendt til utlandet i 6-12 mnd, hjemme hver 3 mnd bare, så det var jo hakket verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, skjønner ikke hvordan du klarer å ha det sånn jeg, beiben.

Vet at når jeg får mann og barn så vil jeg vel helst ha han hjemme omtrent hver dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Noen dager er liksom bare formen og kroppen langt fra toppers. I dag er en sånn teit dag. Jeg gruer meg til fysio om en times tid, jeg har masse husarbeid jeg aldri blir ferdig med og jeg er såååå lei av unger og katter. Altså, å vaske og støvsuge et hus, som så blir like hårete og grisete en time etterpå er ikke så veldig gøy.

Lillepus røyter noe så forferdelig, på tross av at jeg børster henne flere ganger i uka og da støvsuger så og si daglig, så er det altså hår nok rundt omkring til å lage minst to nye katter :sjenert: Dessuten så var hun innekatt helt til det ble vinter nesten og derfor har hun ikke lært seg å gå på do ute, og kommer stormende inn på do hver gang hun skal noe - med påfølgende lukt og sand overalt :kjefte:

Minstemann (nå snakker vi unger) hadde spart en kjærlighet fra lørdagsgodtet som han fant det for godt å spise ETTER sengetid i går, noe jeg merket da jeg sjekket han før jeg la meg og fant han sovnet med kjærligheten i munnen :sjokkert:

I kveld er det infomøte om en greie både jeg og mannen skal gå dugnad for og jeg skikkelig hater å dra alene på store fellesmøter der jeg bare halvveis kjenner folk og ikke vet konkret hvor eller hva som skjer. I tillegg er det kl 19, og da begge mine unger har adhd og går på medisiner som holder på å miste virkning såpass sent på kvelden så vet jeg ikke om jeg tør å dra fra dem på den tiden..

Så derfor er jeg SUR og SINNA og LEI i dag :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det går så bra så, beiben! Du kommer deg fint gjennom dagen og seirer over de teite følelsene! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:troest:

Det går så bra så, beiben! Du kommer deg fint gjennom dagen og seirer over de teite følelsene! :sjenert:

Jeg gjorde det Kadust :jepp: Litt i allefall :fnise:

Jeg fikk satt over klær før jeg dro til fysioterroristen og har hengt dem opp og satt over enda en. Støvsuget litt også før jeg dro og ryddet litt. Hos fysioterroristen var det så svetten haglet og trynet ble knallrødt, men det er jo noe av poenget også :trene:

Så ringte jeg ang møtet i kveld og sa jeg ikke kunne komme og fikk fiksa så vi får det vi skal ha likevel :lur:

Og voila, så er ikke livet verstest likevel. Bare en liten tur på butikken etterpå så :handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dagen bedret seg, Beiben :)

Det er nok masse å tenke på når man har hus, barn og dyr og i tillegg er alene. Jeg beundrer deg, beib - DU er virkelig beundringsverdig! Du er nødt til å være en sterk kvinne!

Det er nok ikke en drømmesituasjon, men det virker som du takler det bra. Vi har selvfølgelig alle våre dårlige dager :) Hvor gamle er barna dine? (du trenger ikke svare hvis du vil). Tenker bare på om de er flinke til å hjelpe deg i huset, og gjøre dagene dine litt lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Så bra at dagen bedret seg, Beiben :)

Det er nok masse å tenke på når man har hus, barn og dyr og i tillegg er alene. Jeg beundrer deg, beib - DU er virkelig beundringsverdig! Du er nødt til å være en sterk kvinne!

Det er nok ikke en drømmesituasjon, men det virker som du takler det bra. Vi har selvfølgelig alle våre dårlige dager :) Hvor gamle er barna dine? (du trenger ikke svare hvis du vil). Tenker bare på om de er flinke til å hjelpe deg i huset, og gjøre dagene dine litt lettere :)

Gosh Votten, du gjør meg helt flau her :blush:

Ungene er 9 og 13. De hjelper til hvis de blir bedt om det, men gutter i den alderen har vel ikke akkurat så lyst til å bidra til husarbeidet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:hallo:

Jeg håper denne dagen begynte bedre enn den forrige. :jepp:

Det gjorde den :jepp:

I dag skal jeg til hudpleieren og fikse bryna. Usikker på om jeg skal farge vippene også, men det er så ekkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut å pleie seg selv litt! Jeg skal fortsette med vårrengjøring av kjøkkenet.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...