Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Har du snødd ned Beib?

Da er vel du fornøyd :fnise:

Pakker du kanskje? Det er litt tidlig :skratte:

Ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Jeg tror jeg døøøøøøøøør....

Sannelig har jeg fått kjørt meg hos fysioen i dag, og jeg kjenner allerede at jeg kommer til å være stiv som en stokk og støl som pokker i morra :sjenert:

Nettet forsvant her i går kveld og har vært borte til jeg dro til fysio i dag, så jeg er litt akterutseilt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Never to late Al :klemmer:

Jeg har sittet og sett på tattoveringssjapper og galleriet :gjeiper: Må tilstå at både jeg og Mannen kunne tenkt oss hver vår lille tattoo :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Tatto er kult! Typen min har etpar, jeg vurderer en på ankelen/foten :) Time will show om jeg gjør noe av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jammen du skal tattovere deg, Beib! Det er så pent! Selv har jeg tre, og jeg vet jeg ikke er ferdig! Man blir faktisk hekta :P

Håper du har en god dag så langt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg har lyst på noe som ikke er så stort på et sted som feks ankel, skulder, overarm eller noe sånt. Jeg vil ha muligheten til å skjule den på jobb :sjenert:

Jeg kunne tenke meg en med farger, noe som en liten sommerfugl eller feks en blomst eller noe sånt. I allefall sånn første gang. Men så sier folk at det ikke er så lurt å ta sånt på ferie, at man heller bør ta det i nærheten i tilfelle problemer osv, så jeg vet ikke jeg...

:sjenert:

I dag har jeg vært ute og shoppet litt. Fikk meg en kosedress til 100 kr og to fine overdeler på B-young som jeg kan vise meg i når vi drar til London :fnise: Så ble det mascara og klesruller ( noe jeg er totalt avhengig av med de to hårdottene her i huset :filer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ankel er jo veldig pent. :) Ellers så går det jo å ha den på hofta også?

Har tatovering jeg også, og jeg SKAL ha flere :rodmer: Men det er jo himla dyrt da.

Vet om mange som har tatovert seg i utlandet. Så lenge du sjekker litt opp der du skal ta, og de ser ut til å ha bra hygiene, kan du like gjerne ta der. Infeksjoner osv som man får kommer som regel av at folk ikke klarer å vaske og rengjøre tatoveringa som man skal selv. Men man får som regel en gjennomgang over hvordan man skal rense og vaske. Ellers vet jeg om noen sider på nett hvor det står gode beskrivelser. :) Du får bare si ifra om jeg skal søke de opp igjen!

Men om du skal ha noe, vil du ikke at det skal ha en slags mening? Sånn som jeg har en konge-sommerfugl f.eks. Jeg valgte den spesifikt fordi den står for selvstendig skjønnhet. - Greia er at jeg ble mishandlet i et forhold, og trengte en påminnelse om at jeg klarer meg alene, og at jeg er bedre enn han fikk meg til å tro. Så den skal liksom minne meg på at jeg har noe å tilby. :)

Er jo selvfølgelig ikke alle som trenger å ha noe mening i tatoveringen sin, men selv ville jeg ha det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at tatoveringen har en mening :) Er bare en av mine som har, men den har sååå mye mening at den veier opp for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg vet om 2 tatovering til jeg hvertfall skal ta, som har mening. Eneste er at jeg ikke har penger, og siden den ene er til minne for bestevenninna mi, så har jeg jo sååå lyst til å ta den nå. Men den koster jo dobbelt så mye av det jeg får i måneden for nav. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33w49if.png

Den kosta 1700. :roll:

(Fargene osv er veldig dårlig på bildet, men der ser du størrelsen hvertfall.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Oida :haar:

Var det vondt? Jeg har hørt det er veldig vondt der du har bein rett under huden, som feks nede på korsryggen og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vondt når han traff hoftebenet, ja. Men jeg hadde en venninne med meg, og vi var opptatt av en lek - så jeg tenkte ikke særlig på det.

Jeg skulle finne en person jeg skulle være, så skulle hun stille spørsmål som "Er du mann?" - deretter skulle jeg si ja eller nei. Osv osv helt til hun gjetta hvem jeg var. Sånn holdt vi på helt til jeg var ferdig, og da tenkte jeg ikke særlig over selve tatoveringa. Så var ikke så vondt, nei. :fnise:

MEn tatovøren var overrasket over at jeg ikke gråt på den der - siden det var min første og den var omtrent kun på ben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...