Lalle Skrevet 10. mars 2011 #721 Del Skrevet 10. mars 2011 Har du snødd ned Beib? Da er vel du fornøyd Pakker du kanskje? Det er litt tidlig Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. mars 2011 #722 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg tror jeg døøøøøøøøør.... Sannelig har jeg fått kjørt meg hos fysioen i dag, og jeg kjenner allerede at jeg kommer til å være stiv som en stokk og støl som pokker i morra Nettet forsvant her i går kveld og har vært borte til jeg dro til fysio i dag, så jeg er litt akterutseilt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mars 2011 #723 Del Skrevet 10. mars 2011 Eller er det for sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. mars 2011 #724 Del Skrevet 10. mars 2011 Never to late Al Jeg har sittet og sett på tattoveringssjapper og galleriet :gjeiper: Må tilstå at både jeg og Mannen kunne tenkt oss hver vår lille tattoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. mars 2011 #725 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvordan skal de se ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mars 2011 #726 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg vil ha flere tatoveringer når jeg får råd Hva vil dere ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. mars 2011 #727 Del Skrevet 11. mars 2011 Tatto er kult! Typen min har etpar, jeg vurderer en på ankelen/foten Time will show om jeg gjør noe av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 11. mars 2011 #728 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg syns jammen du skal tattovere deg, Beib! Det er så pent! Selv har jeg tre, og jeg vet jeg ikke er ferdig! Man blir faktisk hekta Håper du har en god dag så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 11. mars 2011 #729 Del Skrevet 11. mars 2011 Taatoo, nei takk, sånn er jeg Det er godt vi er sååå forskjellige Ha en flott dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mars 2011 #730 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg sier også nei, takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #731 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har lyst på noe som ikke er så stort på et sted som feks ankel, skulder, overarm eller noe sånt. Jeg vil ha muligheten til å skjule den på jobb Jeg kunne tenke meg en med farger, noe som en liten sommerfugl eller feks en blomst eller noe sånt. I allefall sånn første gang. Men så sier folk at det ikke er så lurt å ta sånt på ferie, at man heller bør ta det i nærheten i tilfelle problemer osv, så jeg vet ikke jeg... I dag har jeg vært ute og shoppet litt. Fikk meg en kosedress til 100 kr og to fine overdeler på B-young som jeg kan vise meg i når vi drar til London Så ble det mascara og klesruller ( noe jeg er totalt avhengig av med de to hårdottene her i huset ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 #732 Del Skrevet 11. mars 2011 Ankel er jo veldig pent. Ellers så går det jo å ha den på hofta også? Har tatovering jeg også, og jeg SKAL ha flere Men det er jo himla dyrt da. Vet om mange som har tatovert seg i utlandet. Så lenge du sjekker litt opp der du skal ta, og de ser ut til å ha bra hygiene, kan du like gjerne ta der. Infeksjoner osv som man får kommer som regel av at folk ikke klarer å vaske og rengjøre tatoveringa som man skal selv. Men man får som regel en gjennomgang over hvordan man skal rense og vaske. Ellers vet jeg om noen sider på nett hvor det står gode beskrivelser. Du får bare si ifra om jeg skal søke de opp igjen! Men om du skal ha noe, vil du ikke at det skal ha en slags mening? Sånn som jeg har en konge-sommerfugl f.eks. Jeg valgte den spesifikt fordi den står for selvstendig skjønnhet. - Greia er at jeg ble mishandlet i et forhold, og trengte en påminnelse om at jeg klarer meg alene, og at jeg er bedre enn han fikk meg til å tro. Så den skal liksom minne meg på at jeg har noe å tilby. Er jo selvfølgelig ikke alle som trenger å ha noe mening i tatoveringen sin, men selv ville jeg ha det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 11. mars 2011 #733 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er fint at tatoveringen har en mening Er bare en av mine som har, men den har sååå mye mening at den veier opp for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 #734 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vet om 2 tatovering til jeg hvertfall skal ta, som har mening. Eneste er at jeg ikke har penger, og siden den ene er til minne for bestevenninna mi, så har jeg jo sååå lyst til å ta den nå. Men den koster jo dobbelt så mye av det jeg får i måneden for nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. mars 2011 #735 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har lyst på en tiger på korsryggen. Men jeg vet at det ikke blir noe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #736 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvor dyrt er det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 #737 Del Skrevet 11. mars 2011 Den kosta 1700. (Fargene osv er veldig dårlig på bildet, men der ser du størrelsen hvertfall.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #738 Del Skrevet 11. mars 2011 Oida Var det vondt? Jeg har hørt det er veldig vondt der du har bein rett under huden, som feks nede på korsryggen og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 #739 Del Skrevet 11. mars 2011 Var vondt når han traff hoftebenet, ja. Men jeg hadde en venninne med meg, og vi var opptatt av en lek - så jeg tenkte ikke særlig på det. Jeg skulle finne en person jeg skulle være, så skulle hun stille spørsmål som "Er du mann?" - deretter skulle jeg si ja eller nei. Osv osv helt til hun gjetta hvem jeg var. Sånn holdt vi på helt til jeg var ferdig, og da tenkte jeg ikke særlig over selve tatoveringa. Så var ikke så vondt, nei. MEn tatovøren var overrasket over at jeg ikke gråt på den der - siden det var min første og den var omtrent kun på ben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. mars 2011 #740 Del Skrevet 11. mars 2011 God helg, beiben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå