Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Ikke mye, KaDust :) Det er egentlig superbililg :PIkeahar det bl.a. :) også tror jeg Europris og Skeidar har :)

Okay, takk :fnise:

Ja, det er helt utrolig, gleder meg sånn!!!

Vi reiser antagelig andre helga i april, rundt 8-9-10 april, men driver å leter etter noe som er billig OG bra så har ikke bestilt enda :gjeiper:

Tips mottas med takk :fnise:

Har nok ikke noe tips, for har ikke vært der før selv. Men uansett hvor dere havner hen, blir det nok fantastisk! Skjønner godt at du gleder deg :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Dere bør fly med RyanAir.. Hvis ikke du er kjempehøy eller har en høy mann.. for der er det trangt mellom setene! Men det er superbillig og fly med dem :) Hvis du bestiller en tax-free flytur kan man få én vei til 50 kr! (+ bagasje da, selvfølgelig).

Ellers anbefaler jeg å bo i nærheten av Oxford Street.. Der er det så mange butikker at du ikke rekker over alt :P Også har du alt i nærheten :) Både mat, klær, kino, t-bane og teater. Mot Notting Hill er det også superfint!

Ja, vi prøver å finne noe ved Hyde Park eller deromkring, hadde vært kjekt om man kunne bare gå ut og tusle i gatene med en gang lissom, selv om metroen selvsagt er greit og enkelt det også.

Ryan air går ikke fra Gardermoen som blir vår nærmeste flyplass tror jeg, men det kostet bare 1800 med Norwegian tur retur om vi bestiller hotell og fly hver for seg. Det vi har funnet hittil, med fire netter som går over en helg ligger rundt 6000 kr for både fly og hotell. Da har vi ikke valgt det billigste alternativet, men sånn midt på treet skulle jeg tro.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo tenke på flyplass også :) For min del er det like langt til Rygge som til Gardermoen, og RyanAir flyr bare fra Rygge ja, det stemmer :)

Den prisen var ikke så ille den da.. :) Norwegian er rimelig de, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så KOS Beiben, London :)

Aldri vært der, men så deilig å komme litt bort, og hører og forstår at byen er toppers :fnise:

Du har vel alle tenna inntakt?

Gikk vel bra i dag hos tannlegen?

Hvor vi skal på bryllupreise lurer jeg på da :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Så KOS Beiben, London :)

Aldri vært der, men så deilig å komme litt bort, og hører og forstår at byen er toppers :fnise:

Du har vel alle tenna inntakt?

Gikk vel bra i dag hos tannlegen?

Hvor vi skal på bryllupreise lurer jeg på da :skratte:

Ja, det er deilig bare å komme bort vi to og spise god mat og tusle rundt sammen :rodmer:

Tenna er intakte, glemte nesten hele tannlegeturen midt i all lykken i dag jeg :fnise: Han tannlegen jeg var hos sa at fyllingen ganske riktig var for høy i bakkant og filte den ned litt. Det var dritvondt, for jeg tok ikke bedøvelse og tanna var virkelig irrritert sa han, eller rettere sagt nerven. Han smurte på noe lakk til slutt som skulle gjøre tanna litt mindre følsom, og det virker som om det har hjulpet litt. Det er ikke borte altså, men mindre vondt i dag en i går :Nikke:

Jeg feirer med en ørliten flaske sprudlevin :sjarmor: Fresita heter den, en chilensk musserende vin med smak av jordbær. Helt grei, men ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Caitlin

Back :lur:

Fikk handlet mesteparten, og litt ekstra :sjenert:

Nå skal vi slappe off resten av helga!

Og Lalle, vi fikk det med oss på radioen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

:fnise: Ingen fastelavensboller, men litt svenske-snop og både puslespill og sport på tv! Det er strålende vær ute, og jeg har rett og slett dårlig samvittighet for ikke å bruke det, men det er deilig å slappe av inne også :fnise:

Har fått unna ørlitt :husarbeid: også og det står laks bakt i folie på menyen om et par timer :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...