Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Hallllloooooo Beib :D

Har du lagt deg inn på ditt eget sykehus og blitt under dyna?

Hvordan var gårsdagen? :)

Jeg trakter kaffe til samboeren, og det lukter nyydelig i hele huset :D Jeg setter igjen en til deg også jeg :kaffekopp:

Jeg elsker når kjæresten ringer og spør om jeg kan sette på kaffen. Det betyr at han kommer innom en tur i arbeidstida, og jeg får et kyss :D

:fnise:

Ja, det kan jo virke sånn. Egentlig har jeg bare vært trøtt, hatt vondt i tanna og vært hos fysio. Han la på en drøss flere øvelser i går så jeg fikk virkelig kjenne at jeg har ligget på sofaen noen mnd, men det var faktisk deilig :trene:

Tanna er noe dritt rett og slett. Ringte tannlegen i går og han tror kanskje fyllinga er litt for høy, at det er det som gjør det. Merkelig syns jeg, for jeg spiser ikke på den siden og det verker skikkelig der. Når jeg drikker kaldt iser det også, men jeg vet ikke så mye om tenner og sånt. Har i allefall fått en time hos skoletannlegen her for å se på det i morra tidlig så får jeg se om jeg tar sjansen på å la dem gjøre noe, eller om jeg må kjøre over 30 mil en vei tilbake igjen til min tannlege :omg:

Men folkens, det er fortsatt VM og i dag starter skiskytinga jo :duskedame: I tillegg er det strålende sol :sol: og jeg koser meg glugg med puslespillet på 3000 biter :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strålende sol er det hvertfall ikke :fnise: Dessuten vil jeg at snøen skal smelte, og jeg gir faen i om Ski VM går til helvete da. :roll: (sorry for mye banning)

Jeg vil også ha et puslespill på 3000 biter. :sukk: Men har ikke noe sted å gjøre av det, om jeg skal starte å pusle igjen.

Forresten tror jeg at jeg må forlenge oppholdet mitt her på sykehuset, siden jeg føler meg skutt etter treningen, og jeg kan ikke dra ut med så dårlig selvtillit :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg vil også ha et puslespill på 3000 biter. :sukk: Men har ikke noe sted å gjøre av det, om jeg skal starte å pusle igjen.

Forresten tror jeg at jeg må forlenge oppholdet mitt her på sykehuset, siden jeg føler meg skutt etter treningen, og jeg kan ikke dra ut med så dårlig selvtillit :sjenert:

Vet du, jeg stakk innom byggeriet her jeg og spurte om de hadde en tynn plate jeg kunne legge puslespillet på som var 150 x 100 og som ikke var så dyr. Så fant han en som de bare brukte foran dører og sånt under transport, og den fikk jeg gratis :gjeiper: Så bare løfter jeg den fra spisestuebordet og inn på senga når jeg skal gjemme den litt :fnise:

Også skal du få enda en :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart :) Da kan du sitte på spisestuebordet og pusle, OG spise! Kjekt, sant? :)

Her skinner også sola i dag, og jeg har vært hos mammaen min og gått en tur på 2 1/2 time.. tror Era er fornøyd nå ja :D

hva slags puslespill pusler du, Beib? :) Og hvor langt har du kommet? Skal vi konkurrere om hvem som er ferdig først? :P:skravle:

Endret av Votten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

hva slags puslespill pusler du, Beib? :) Og hvor langt har du kommet? Skal vi konkurrere om hvem som er ferdig først? :P:skravle:

Det kan vi godt :lur:

Jeg pusler et på 3000 biter, DETTE :jepp:

Vi har laget hele rammen rundt med kanter også har vi fått inn flamingoen og litt av den lilla fuglen ved siden av.

Endret av The beib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult :) Da er vi ca like langt da! Jeg har lagt rammen, og den blå bilen.. Dette blir spennende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns forresten du skal gå og spørre, KaDust :) Så kan du bli med oss å pusle!

Eller så går det an å kjøpe sånn klippsramme, og pusle rett på den, så kan du ramme det inn, og henge det på veggen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får pusle med spill, så pusler jeg med maten...........

Men, tror jeg skal NÅ, pusle i seng :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000 biter! :hakeslepp:

Har jobb ei stund da... jeg har ikke tålmodighet med puslespill lengre jeg... :sjenert:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

DET BLIR LONDON TUR !!!!!!!!!!!

:hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Siden det dalte ned 10 000 uventede kroner i posten i dag, så blir det jammen tur på oss likevel :hoppe: Nei så gøy... Vi fikk endring av skatten for 2009 og Mannen fikk etterutbetalt 10 000! Er det ikke bare helt utrolig at sånt faktisk kan skje? :smilorange::smilorange::smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi... Det er faktisk ganske utrolig! Hvertfall i Norge, og med det skattesystemet vi har. Gratulerer, Beib :D

London er herlig! Når drar dere? Jeg skal dit i juni med en venninnegjeng, og gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns forresten du skal gå og spørre, KaDust :) Så kan du bli med oss å pusle!

Eller så går det an å kjøpe sånn klippsramme, og pusle rett på den, så kan du ramme det inn, og henge det på veggen etterpå :)

Hvor mye koster det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten beiben! London tur høres helt utrolig ut. :hakeslepp: Du er heldig! Når drar dere?

Har hørt rykter om at mamma skal ta med meg og søstra mi til London når hun får arveoppgjøret etter mormor, og at hun skal ta oss med på spesialbutikk for høye mennesker :fnise: Får jo ikke lange nok klær her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster det da?

Ikke mye, KaDust :) Det er egentlig superbililg :PIkeahar det bl.a. :) også tror jeg Europris og Skeidar har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ja, det er helt utrolig, gleder meg sånn!!!

Vi reiser antagelig andre helga i april, rundt 8-9-10 april, men driver å leter etter noe som er billig OG bra så har ikke bestilt enda :gjeiper:

Tips mottas med takk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bør fly med RyanAir.. Hvis ikke du er kjempehøy eller har en høy mann.. for der er det trangt mellom setene! Men det er superbillig og fly med dem :) Hvis du bestiller en tax-free flytur kan man få én vei til 50 kr! (+ bagasje da, selvfølgelig).

Ellers anbefaler jeg å bo i nærheten av Oxford Street.. Der er det så mange butikker at du ikke rekker over alt :P Også har du alt i nærheten :) Både mat, klær, kino, t-bane og teater. Mot Notting Hill er det også superfint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...