Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Er det ikke litt teit i grunnen, når man er så redd for å mislykkes med noe at man ikke engang tør å begynne?

I dag er det fysio. Forrige gang bare undersøkte og testet han masse, men i dag skal jeg endelig få et treningsprogram jeg kan trene etter. Er spent på hvor mange ganger i uka han legger opp til og hvor forskjellig programmet er denne gangen i forhold til forrige gang. (Brukte annen fysio da)

Det blir i allefall kjempegodt å komme igang med noe :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEEEEEI, Beib.. Endelig er jeg tilbake her også! Det er jammen deilig :D

Lykke til på fysio i dag :) Blir nok deilig å komme i gang litt. Hvert fall hvis det fungerer, og det er jo det viktigste.. og at du får et morsomt program da, selvfølgelig! Jeg fikk et kjempekjedelig et av min fysioterapeut, så det har jeg bare droppa, og funnet mitt eget ;)

Ha en fin mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi istad var jeg så lei av fastlegen min at jeg på trass gikk inn og byttet til ny jeg.. Jaja da hadde jeg plutselig ny fastlege da. Litt deilig igrunn da hun er 7 minutter unna meg med buss, mens hun gamle var 40 minutter unna :)

Fra og med 1 mars er hun min fastlege. Lurer litt på om jeg skulle ringt i morgen og bestillt meg time enten i morgen eller onsdag. Er jo forsåvidt sykemeldt tilogmed onsdag men..

Fikk streng beskjed av HAn mannen på legevakten i går om at jeg MÅTTE ringe fastlege og få time ( noe jeg hadde i dag, som IKKE gikk så bra) Men skal man liksom "gidde" å ringe og mase på en lege første dagen man er overfør dit da?

Men jeg blir jo ALDRI frisk jo! Og jeg VET at noe er galt med kroppen min, jeg vet bare ikke hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Fikk streng beskjed av HAn mannen på legevakten i går om at jeg MÅTTE ringe fastlege og få time ( noe jeg hadde i dag, som IKKE gikk så bra) Men skal man liksom "gidde" å ringe og mase på en lege første dagen man er overfør dit da?

Men jeg blir jo ALDRI frisk jo! Og jeg VET at noe er galt med kroppen min, jeg vet bare ikke hva...

Klart du skal ringe og mase :jepp: Du vet jo at det er noe galt og uten god oppfølging vil du jo gå å hangle i evigheter, så her er det bare å slå i bordet og kreve time og hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Nå har jeg vært første runde hos fysio og luktet på treningsprogrammet han har laget. Var forsåvidt kjente øvelser og det gikk ganske greit med gjennomkjøringen så nå er jeg kjempespent på om jeg får dritvondt utover kvelden eller om det går bra. Krysser fingrene for at kroppen tåler dagens økt så kan man kanskje øke på litt allerede på onsdag :jepp:

Utålmodig, hvem, meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal ringe og mase :jepp: Du vet jo at det er noe galt og uten god oppfølging vil du jo gå å hangle i evigheter, så her er det bare å slå i bordet og kreve time og hjelp ;)

Ja det jo sant det! og jeg vet det jo inners inne! Er bare så drita lei av leger som mener det ikke er noe galt, fordi jeg er jo en ung og sprek 22 åring, og da SKAL man jo være frisk. Da jeg pratet meg legen min om at jeg rett og slett var redd for livet mitt, da jeg besvimer i tide og utide ( har holdt på sånn i flere år nå) og at dette blir værre og værre. Jeg husker ikke sist jeg reiste meg opp og IKKE var svimmel. Men da fikk jeg beskj om at dette ikke kunne stemme, og at unge piker hadde det med å dåne. :kjefte:

Nå har jeg hatt bihulbettenelse i 2 uker, og blir ikke bedre, kroppen vil ikke være med på reisen lenger. Bare jeg skal ta en dusj kaster jeg opp av utmattelse. Og ingen finner noe svar på hvorfor kroppen min ikke har noe livslyst lenger, mens hode og sjelen gjerne vil hoppe rundt og leke seg med dette herlige livet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Nå har jeg vært første runde hos fysio og luktet på treningsprogrammet han har laget. Var forsåvidt kjente øvelser og det gikk ganske greit med gjennomkjøringen så nå er jeg kjempespent på om jeg får dritvondt utover kvelden eller om det går bra. Krysser fingrene for at kroppen tåler dagens økt så kan man kanskje øke på litt allerede på onsdag :jepp:

Utålmodig, hvem, meg :ler:

Krysser fingrene for at kroppen klarer dette jeg også! :klem:

Ja det jo sant det! og jeg vet det jo inners inne! Er bare så drita lei av leger som mener det ikke er noe galt, fordi jeg er jo en ung og sprek 22 åring, og da SKAL man jo være frisk. Da jeg pratet meg legen min om at jeg rett og slett var redd for livet mitt, da jeg besvimer i tide og utide ( har holdt på sånn i flere år nå) og at dette blir værre og værre. Jeg husker ikke sist jeg reiste meg opp og IKKE var svimmel. Men da fikk jeg beskj om at dette ikke kunne stemme, og at unge piker hadde det med å dåne. :kjefte:

Nå har jeg hatt bihulbettenelse i 2 uker, og blir ikke bedre, kroppen vil ikke være med på reisen lenger. Bare jeg skal ta en dusj kaster jeg opp av utmattelse. Og ingen finner noe svar på hvorfor kroppen min ikke har noe livslyst lenger, mens hode og sjelen gjerne vil hoppe rundt og leke seg med dette herlige livet !

:hakeslepp:

:troest:

Bra du har byttet fastlege alt, for sånn der går bare ikke an :kjefte: Du har da rett på å bli tatt på alvor!

Håper den nye legen din er bedre enn den gamle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget knekkebrød :opplyser:

Det hørtes godt ut :jepp:

Har alltid hatt lyst til å prøve å lage det hjemme, men blir liksom til at jeg kjøper istedenfor :)

Ble de noe gode da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beiben, hvor ofte skal du trene?

Jeg er ferdig hos fysio for denne gang.

Men, Beiben, hvordan gikk det hos tannlegen på fredag?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ser for meg at knekkebrød er litt vanskelig å lage, jeg. Er de det?

Det er kjempelett :jepp:

Beiben, hvor ofte skal du trene?

Jeg er ferdig hos fysio for denne gang.

Men, Beiben, hvordan gikk det hos tannlegen på fredag?

:klem:

Tannlegen var slem og borret to steder der de eldgamle fyllingene hadde tatt kveld, og jeg har fortsatt veldig vondt i den ene tanna. Det gjør vondt å tygge med den så jeg må tygge all maten på ene siden, kommer vel til å bli helt skeiv med tiden :filer:

Jeg skal gå minst to ganger i uka til fysio. Får prøve å legge inn en eller to dager med tur også innimellom så skal det vel ordne seg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

He he, 1000? det er bare fordi du sitter her inne på KG hele tiden :fnise:

Gratulere :jepp:

Endret av Lalle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...