Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biff og champignon og peppersaus og brokkoli og stekte potetbåter :gjeiper:

:sikle: Det høres godt ut. :hoppe:

Jeg har spist kylling og paprika i kokosmelk. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Alltid liv med meg til stede!

:danse:

:skaal:

*irritert* jeg tror bikkja maser om å få gå ut å drite. VI VAR JO NETTOPP UTE! Men han var altfor opptatt av å kødde med meg til å gå på dass. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld for at jeg tvilte på deg, KaDust. :klemmer: Var det en fin tur?

Ikke sånn veldig egentlig. Er for glatt til at jeg klarer å gå med han i bånd, og han bare tuller og tøyser med meg når han går fri. Kaller jeg på han, så kommer han helt frem til meg, for så å hoppe ned på alle fire og gjøre seg klar for å springe så fort som mulig om jeg prøver å fange han. Slik holder han på helt til jeg går lei og går inn med han. Når vi da kommer inn, klager han på at han ikke fikk gjort fra seg ute.

Så nå er jeg egentlig lettere grinete på han, for han bare går rundt å piper som en idiot. :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn veldig egentlig. Er for glatt til at jeg klarer å gå med han i bånd, og han bare tuller og tøyser med meg når han går fri. Kaller jeg på han, så kommer han helt frem til meg, for så å hoppe ned på alle fire og gjøre seg klar for å springe så fort som mulig om jeg prøver å fange han. Slik holder han på helt til jeg går lei og går inn med han. Når vi da kommer inn, klager han på at han ikke fikk gjort fra seg ute.

Så nå er jeg egentlig lettere grinete på han, for han bare går rundt å piper som en idiot. :sukk:

:klemmer:

:troest: Skal jeg ta ham med ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...