The Kitten Skrevet 26. februar 2011 #561 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg er glad det gikk bra hos tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. februar 2011 #562 Del Skrevet 26. februar 2011 Mett gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. februar 2011 #563 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva har du spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. februar 2011 #564 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva har du spist? Biff og champignon og peppersaus og brokkoli og stekte potetbåter :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. februar 2011 #565 Del Skrevet 26. februar 2011 Biff og champignon og peppersaus og brokkoli og stekte potetbåter :gjeiper: Det høres godt ut. Jeg har spist kylling og paprika i kokosmelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. februar 2011 #566 Del Skrevet 26. februar 2011 Det høres godt ut. Jeg har spist kylling og paprika i kokosmelk. Høres ikke så verst ut det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. februar 2011 #567 Del Skrevet 26. februar 2011 KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2011 #568 Del Skrevet 26. februar 2011 Party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. februar 2011 #569 Del Skrevet 26. februar 2011 Ka for en dust ignorerte meg? Jo, KaDust. Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2011 #570 Del Skrevet 26. februar 2011 Her er det ikke mye party nei. Tror jeg skal legge meg med Drømmehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. februar 2011 #571 Del Skrevet 26. februar 2011 Hm, alle stakk visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. februar 2011 #572 Del Skrevet 26. februar 2011 KaDust Ka for en dust ignorerte meg? Jo, KaDust. Mia Pffff. Ignorerte ikke, men jeg var ute med bikkja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. februar 2011 #573 Del Skrevet 26. februar 2011 Nå blir det liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. februar 2011 #574 Del Skrevet 26. februar 2011 Alltid liv med meg til stede! *irritert* jeg tror bikkja maser om å få gå ut å drite. VI VAR JO NETTOPP UTE! Men han var altfor opptatt av å kødde med meg til å gå på dass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. februar 2011 #575 Del Skrevet 26. februar 2011 Unnskyld for at jeg tvilte på deg, KaDust. Var det en fin tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. februar 2011 #576 Del Skrevet 26. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Fa6bHpH8KdM Måtte bare ha litt musikk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. februar 2011 #577 Del Skrevet 26. februar 2011 Unnskyld for at jeg tvilte på deg, KaDust. Var det en fin tur? Ikke sånn veldig egentlig. Er for glatt til at jeg klarer å gå med han i bånd, og han bare tuller og tøyser med meg når han går fri. Kaller jeg på han, så kommer han helt frem til meg, for så å hoppe ned på alle fire og gjøre seg klar for å springe så fort som mulig om jeg prøver å fange han. Slik holder han på helt til jeg går lei og går inn med han. Når vi da kommer inn, klager han på at han ikke fikk gjort fra seg ute. Så nå er jeg egentlig lettere grinete på han, for han bare går rundt å piper som en idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. februar 2011 #578 Del Skrevet 26. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Fa6bHpH8KdM Måtte bare ha litt musikk også Det er bra! Bedre musikk enn hva søstra mi har på for øyeblikket. Hun har vors i kjelleren med et par venner som BRÅKER. Høres jo ut som om det er 50 stykker her, så er de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. februar 2011 #579 Del Skrevet 26. februar 2011 Ikke sånn veldig egentlig. Er for glatt til at jeg klarer å gå med han i bånd, og han bare tuller og tøyser med meg når han går fri. Kaller jeg på han, så kommer han helt frem til meg, for så å hoppe ned på alle fire og gjøre seg klar for å springe så fort som mulig om jeg prøver å fange han. Slik holder han på helt til jeg går lei og går inn med han. Når vi da kommer inn, klager han på at han ikke fikk gjort fra seg ute. Så nå er jeg egentlig lettere grinete på han, for han bare går rundt å piper som en idiot. Skal jeg ta ham med ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. februar 2011 #580 Del Skrevet 26. februar 2011 Skal jeg ta ham med ut? Jaa, da er du en engel om du gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå