Gjest Caitlin Skrevet 3. oktober 2012 #3981 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er sikker på at selv om det ser grått ut nå, så finner du en jobb du trives med. Takk TK Mia Joda Al, det ville det helt klart. Jeg ville gjerne tatt en slik jobb, og har faktisk søkt på en også uten at det ble noe der. Men det er helt klart et alternativ, selv om det ville bety at jeg antagelig gikk ned en del i lønn da Har søkt på nok en jobb her i kommunen. Den er utlyst for andre gang og jeg har hørt rykter om at de ikke får søkere på den. Jeg syns den ser kjempespennende ut, men de krever i utgangspunktet 1 års videreutdanning etter sykepleien samt erfaring fra arbeidsfeltet. Jeg har ingen av delene, men er positivt innstilt til kurs eller event videreutdanning for å få kompetansen på sikt. Får de fortsatt ingen som fyller kravene må de vel enten gi opp eller senke kravene skulle jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. oktober 2012 #3982 Del Skrevet 4. oktober 2012 Heier på deg jeg Beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2012 #3983 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg heier også på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. oktober 2012 #3984 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har ingen gratulert deg med at du har kommet til side 200 i dagboken din ennå? GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. oktober 2012 #3985 Del Skrevet 9. oktober 2012 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 12. oktober 2012 #3986 Del Skrevet 12. oktober 2012 200 sider da gitt Takk dere Nå er jeg og guttene på høstferie! Koser oss masse hos mamma og pappa, og har fått puttet inn litt familiebesøk rundt omkring. Må passe på så lenge man har de gamle tanter og onkler hos oss vet dere I morgen skal jeg og søstersen ha kvelden sammen med guttene. Mamma og pappa skal i en bursdag, så da skal vi andre kose oss med film og taco Må tilstå jeg er litt bekymret for hjemturen på søndag, så nettopp at det er meldt mulighet for snø på veiene oppover Nuvel, det går vel helst bra, får vente litt utpå dagen før jeg starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. oktober 2012 #3987 Del Skrevet 12. oktober 2012 Så bra at du koser deg! Snø ja.. alt for tidlig! Det er snø på Kvikne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 14. oktober 2012 #3988 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det SNØØØØØR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2012 #3989 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det var mer regn for 3 timer siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 14. oktober 2012 #3990 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det var mer regn for 3 timer siden... Har du vært på besøk uten å si fra Mia Forresten dere..... I dag er 9ende dag uten røyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. oktober 2012 #3991 Del Skrevet 14. oktober 2012 Gratulerer! Så flott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2012 #3992 Del Skrevet 14. oktober 2012 Bare på gjennomreise så flott med røykfrie dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 14. oktober 2012 #3993 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ok, da så Takk for Jeg tror jeg tør erklære meg ikke-røyker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2012 #3994 Del Skrevet 14. oktober 2012 Du er så flink! Og alle monner drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. oktober 2012 #3995 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er jo kjempebra, Beib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2012 #3996 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ja det skal ikke lange stunden til uten røyk før man opplever helsegevinst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. oktober 2012 #3997 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg lever altså dere, det er bare ikke noe som skjer på en måte... Eller, dagene går jo, men alt er som det pleier. Røyken er i boks da,, jeg tenker ikke lenger stort på den så jeg er endelig ferdig med det kapittelet Folk spør meg ofte hvordan jeg har det og jeg merker jo at det er en del som bryr seg om meg, og innimellom skjønner jeg at enkelte er bekymret for meg. Jeg er ikke så flink på å snakke om meg selv og sier stort sett at ting går helt fint. I går var jeg på en handletur sammen med en venninne som er av den bekymrede typen. Hun spurte meg om jeg trodde jeg kunne være deprimert og vi kom vel egentlig frem til at jeg kanskje kan være det. Dog en mild og ikke-medisin-trengende variant ifølge http://nhi.no/forside/skjema-og-kalkulatorer/kalkulatorer/montgomery-and-aasberg-depression-rating-scale-madrs-3271.html Noen ganger syns jeg det er vanskelig å forholde meg til folk. På pc er det helt greit men jeg har fått en tendens til å isolere meg. Jeg vil helst bare sitte hjemme alene og noen dager er selv en handletur noe jeg bruker tid på å motivere meg til. Selv om jeg har hele dagen for meg selv uten stort å gjøre så bruker jeg dagen på sofaen til å sove, se på tv eller spille på pc hvis jeg ikke tar meg selv i nakken og "nekter" meg selv det. Selv om jeg vet inderlig godt hvor bra det hadde vært for både kropp og psyke å feks komme meg ut å trene litt, eller bare gå tur så er det noe jeg veldig sjelden klarer å få til. Jeg klarer å ta meg sammen å gjøre ting innimellom, men det føles som om det krever så mye mer.. Jeg tror virkelig jeg trenger å komme meg i jobb snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. oktober 2012 #3998 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg tror det er lett å gå inn i den måten å leve på når man ikke har en jobb å gå til. Husker da jeg var sykemeldt fikk jeg streng beskjed om å komme meg ut minst en gang om dagen. Og det var vanskelig! Prøv å nytte deg av de personene du har rundt deg, som bryr seg om deg og som du liker å være sammen med, Kanskje du kan sette deg et mål for hver dag. Det trenger ikke være noe stort og vanskelig. Ta små steg og vær glad for hver seier du møter. Snakk med andre om hvordan du har det. Med oss eller andre. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. oktober 2012 #3999 Del Skrevet 24. oktober 2012 send gjerne pm eller melding på fb Beib! Jeg er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. oktober 2012 #4000 Del Skrevet 26. oktober 2012 Tusen takk dere, det er godt bare å vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå