Gjest Katee Skrevet 30. august 2012 #3941 Del Skrevet 30. august 2012 Har du ikke hørt noe ennå?! Å, da forstår jeg at du er frustrert! Har du ringt og hørt med dem? Det er lov å mase litt selv om jeg syns det er litt vanskelig, så forstår om du ikke har lyst til det. Jeg skal krysse fingrene for deg!! Og det er lov å klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. august 2012 #3942 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg ringte i forrige uke og spurte. Da fikk jeg beskjed om at jeg fikk svar i løpet av august. Vel, da må det bli i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. august 2012 #3943 Del Skrevet 30. august 2012 Hva?! Å for noen elendige folk! Minner meg om noen jeg kjenner De sier noe, og så gjør de noe annet E'kke lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. september 2012 #3944 Del Skrevet 1. september 2012 Still nothing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. september 2012 #3945 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg skjønner godt at du er frustrert over dette. Det er aldri kjekt å vente på svar på jobbsøknader/intervju. Alle planer og drømmer man har, blir liksom satt på vent. For man må jo prioritere faste utgifter. Eller man bør gjøre det, hvis ikke man vil bli med på Luksusfellen. X for at du hører fra dem snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. september 2012 #3946 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg blir så sint og lei altså... Jeg har fortsatt ikke fått noen beskjed om jobben - der jeg ble lovet å få svar i løpet av august. I tillegg så går nå ryktene om at stillingen ble skreddersydd og skapt for en spesifikk person som skal inn i den!!! Så sitter altså den gjøken på intervjuet og sier at saken må gjennom et tilsettingsråd, og at det er en sikkerhet for meg så jeg kan føle meg trygg på at det ikke blir en "venne-ansettelse" ..... Fy for pokker for en sleip drittsekk!!! Og så forbannet oppgitt man kan bli! Her har jeg sittet og ventet og ventet og ventet! Han VET jeg har søkt på en til jobb og at jeg avventer beskjed Ååååååee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2012 #3947 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg ville gått for jobb nummer to, for en sånn arbeidsgiver ville ikke jeg ha jobbet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. september 2012 #3948 Del Skrevet 4. september 2012 Enig med TK. Det der lover ikke godt, om de gjør det på måten med ansettelser kan du banne på at de fucker det til på andre områder også. Det skulle ikke vært mulig! Er skuffet på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. september 2012 #3949 Del Skrevet 5. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. september 2012 #3950 Del Skrevet 8. september 2012 Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. september 2012 #3951 Del Skrevet 8. september 2012 Innom med en jævla drittfyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. september 2012 #3952 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har fortsatt ikke hørt noe om den der jobben, men har jo skjønt at jeg kan bare slå den fra meg... Ang jobben på hjemmesykepleien så lyste de ut en haug med stillinger samlet fra kommunen, men de fikk så få kvalifiserte søkere at de har bestemt seg for å lyse ut stillingene på nytt. Isteden for å tilby meg som var kvalifisert en av stillingene og så lyse ut resten Syns det er en smule teit, de trenger folk så de har spurt om jeg kan ta ekstravakter til de får lyst ut stillingene og slikt. Kan jo ikke si nei til det, men det er så mye styr i forhold til NAV når jeg fortsatt går på avklaringspenger. Vil ikke si opp det før jeg har fast jobb så ingen av oss tjener egentlig på det her, men... Siden de valgte å gjøre det sånn kommer jeg til å søke på noen andre jobber i mellomtiden I går var jeg på parykkparty. Ei som feira 40 års dagen sin litt orginalt Var veldig gøy da, men jeg har blitt syk så jeg er ikke akkurat i toppform her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. september 2012 #3953 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har ikke ord! Hvordan går det an å behandle sine søkere på denne måten? Fy faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. september 2012 #3954 Del Skrevet 10. september 2012 Trenger vikarer her på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. september 2012 #3955 Del Skrevet 10. september 2012 Høres mer ut som om de er interessert i å holde deg på gress som de kaller det... bare holde på deg men ikke ansette deg fast. Sånt er så dårlig gjort! God bedring! jeg er også syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. september 2012 #3956 Del Skrevet 10. september 2012 God bedring! (Og enig med Mia!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. september 2012 #3957 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg er jo egentlig enig med dere jeg også, men det er så fortvilet dette med jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. september 2012 #3958 Del Skrevet 10. september 2012 Det forstår jeg absolutt! Er en vanskelig situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. september 2012 #3959 Del Skrevet 10. september 2012 skal vi smitte hverandre over en kaffekopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. september 2012 #3960 Del Skrevet 11. september 2012 skal vi smitte hverandre over en kaffekopp? Det høres .... koselig(?) ut Med fare for at jeg blir kasta ut under en av hostekulene da Jeg tror jeg hoster meg fordervet her. Særlig nettene er helt forferdelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå