*appifany* Skrevet 22. april 2012 #3781 Del Skrevet 22. april 2012 (og jeg er et uuuuuuuutpreget B- menneske ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. april 2012 #3782 Del Skrevet 22. april 2012 Og på hverdagene våkner jeg klokken 6 Liker ikke! Men sånn seriøst, jeg lurer på hvorfor jeg har blitt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. april 2012 #3783 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg vet ikke hvorfor Al, det sies jo at man trenger mindre søvn når man blir eldre - som i at man trenger mindre søvn når man er voksen enn når man er yngre Jeg tror også man blir mer "vane-menneske" og at man legger til en vane med å våkne så tidlig. Jeg våkner også kl 7 i helgene, men jeg klarer fint å sovne igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. april 2012 #3784 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg vil ikke bli voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. april 2012 #3785 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg våkner tidlig når jeg ikke behøver.. men jeg sovner jo alltid igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. april 2012 #3786 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg tror kanskje det kommer sammen med barn jeg Ihvertfall stiller min kropp seg inn på småbarnstid, og akkurat de siste par ukene har den jobbet iherdig med å finne smerteterskelen for lite søvn for meg Håper du har det bra i dag, Beib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. april 2012 #3787 Del Skrevet 24. april 2012 Hvordan går det med Beiben min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. april 2012 #3788 Del Skrevet 24. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. april 2012 #3789 Del Skrevet 25. april 2012 Beiben er inne i en trøtt, trøttere, trøttest periode igjen Kanskje jeg våkner igjen til sommern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. april 2012 #3790 Del Skrevet 26. april 2012 Våren kan gi sånn effekt har jeg hørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. april 2012 #3791 Del Skrevet 27. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. april 2012 #3792 Del Skrevet 28. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 28. april 2012 #3793 Del Skrevet 28. april 2012 Sender litt som kanskje kan gjøre våren litt lysere for deg. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 29. april 2012 #3794 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg skrev et langt innlegg her i går, men så forsvant nesten alt når jeg skulle til å poste så da ble jeg så sur at jeg ikke gadd å lage det på nytt På fredagskvelden var jeg på kino, jeg så Titanic i 3D med venninnen og det var jo koselig. 3d gir jo faktisk en helt annen opplevelse enn å se det på tv lissom På lørdag var jeg på Plantasjen og kjøpte stauder til et blomsterbed. Vi har latt det fullstendig forfalle siden vi flyttet hit, det var bare noen ettårige planter der da, og nå var det bare gress og mose. Vi brukte i allefall 5 timer på å ruste det opp igjen og nå håper jeg bare at ikke plantene fryser og at de blir like vakre som på lappen I dag er på vakt igjen, så vi ser han ikke før etter jobb i morgen, siden han ikke har fri da heller. Jeg og gutta derimot har ferie og lever herrens glade dager Jeg har alt rukket å plante tre stemorsblomster jeg fikk rasket med meg på Plantasjen og nå føler jeg meg riktig husmoderlig om jeg må si det selv Jeg og minsten har også vært ute på sykkeltur og smakt på årets første soft-is Jeg døde riktignok nesten når vi absolutt skulle sykle opp hele den ekle bakken hjem, men etter en dusj så er jeg nesten ok igjen! Jeg kjøpte Tintin og New Years Eve på kiosken, så i kveld blir det filmkveld på meg og gutta :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. april 2012 #3795 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg er sikker på at det blir kjempefint nå som du har plantet. Kos deg med filmkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. april 2012 #3796 Del Skrevet 29. april 2012 Så koselig! Håper du koser deg masse! Er egentlig litt nysgjerrig på hvor du bor hen nå. Sånn mer nøyaktig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. april 2012 #3797 Del Skrevet 30. april 2012 Så koselig! Håper du koser deg masse! Er egentlig litt nysgjerrig på hvor du bor hen nå. Sånn mer nøyaktig altså. Jeg bor like ovenfor sentrum Mia, så når vi går et par veier frem på kanten så ser jeg ned på butikkene Nedover går så det suser, men oppover er litt mer kjedelig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. mai 2012 #3798 Del Skrevet 1. mai 2012 Ååå for en deilig dag!! Vi har fått gjort masse. Jeg har vasket hele verandaen og alle utemøbler, har skiftet dekk og satt frem trampolina og eldstemann har tømt et nett ved vi hadde stående og tømt veden i garasjen der jeg og stablet den vekk. Må nok stable inn enda et nett så vi har ved til vintern, men det haster jo ikke da :gjeiper: Etterpå grillet vi og SATT UTE og spiste og koooooooooooste oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mai 2012 #3799 Del Skrevet 1. mai 2012 Langs riksveien eller når man kjører innom sentrum? SÅ flink du har vært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. mai 2012 #3800 Del Skrevet 1. mai 2012 Langs riksveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå