Gjest Katee Skrevet 27. mars 2012 #3681 Del Skrevet 27. mars 2012 God bedring, snupp Spysjuka er det verste som fins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. mars 2012 #3682 Del Skrevet 27. mars 2012 Det kan ikke ha vært spysjuka, det må ha vært pga noe jeg har spist altså. Jeg spydde bare to ganger og i dag har jeg vært i kjempefin form når jeg bare fikk meg litt mat. Har til og med grillet i dag og ikke noe problem fra magen :gjeiper: Jeg vil ha soooooommmmmmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. mars 2012 #3683 Del Skrevet 27. mars 2012 Å, bra! Hva grillet du? Grillmat er så godt! Det er den eneste maten pappa klarer lage (bra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. mars 2012 #3684 Del Skrevet 27. mars 2012 Åhh grillmat!! Bra du ikke spydde mer enn du gjorde da! Det er så ekkelt å spy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 28. mars 2012 #3685 Del Skrevet 28. mars 2012 Grillmat er bare best Mia. Vi griller MYE Å, bra! Hva grillet du? Grillmat er så godt! Det er den eneste maten pappa klarer lage (bra) Vi holdt det enkelt siden vi spiste inne, når vi spiser ute må jeg i tillegg ha salat, hvitløksbaguetter, scampi-spyd og gjerne litt øl. I dag ble det bare basis - grillribbe til meg og og hamburger til ungene :gjeiper: Jeg har altså så vondt i dag. Jeg tror man bruker MANGE muskler når man kaster opp og det er så sårt mellom skulderbladene bak på ryggen og inni brystet. Host eller latter er rett og slett smertefullt Åsså vet jeg ikke hva jeg skal ha til middag i dag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mars 2012 #3686 Del Skrevet 28. mars 2012 Kan jeg komme på besøk Beib? Så leit at du har så mye vondt! Håper det går over så du får en kjempefin påsketur! Middag? Det er jo et evig problem.. Hva med en eller annen form for gryterett med ris og salat? Åååå nå fikk jeg lyst på biff stroganoff!! Det er så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. mars 2012 #3687 Del Skrevet 28. mars 2012 God bedring, lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 28. mars 2012 #3688 Del Skrevet 28. mars 2012 God bedring beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mars 2012 #3689 Del Skrevet 28. mars 2012 Håper du blir fort bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 28. mars 2012 #3690 Del Skrevet 28. mars 2012 Kan jeg komme på besøk Beib? Så leit at du har så mye vondt! Håper det går over så du får en kjempefin påsketur! Middag? Det er jo et evig problem.. Hva med en eller annen form for gryterett med ris og salat? Åååå nå fikk jeg lyst på biff stroganoff!! Det er så godt! Jeg skal be deg på grillparty jeg Snuppa God bedring, lille venn Takk vennen God bedring beib! Takk takk Håper du blir fort bra igjen! Takk MariannE Det er ikke stort bedre dessverre, jeg håper det kanskje kan være litt mindre vondt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 29. mars 2012 #3691 Del Skrevet 29. mars 2012 Puh, litt bedre i kroppen i dag. Skal pakke og gjøre oss klare til å dra i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mars 2012 #3692 Del Skrevet 29. mars 2012 Så bra at du er bedre i kroppen! Grillparty er Håper dere får en kjempefin påske!! Nyt dagene med familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. mars 2012 #3693 Del Skrevet 29. mars 2012 God tur!!! Håper du storkoser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mars 2012 #3694 Del Skrevet 31. mars 2012 Har dere påskestengt? Jeg trenger en innleggelse til observasjon. Fare for dehydrering, men pasienten drikker selv. drikkeliste kanskje? Og generell pleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. mars 2012 #3695 Del Skrevet 31. mars 2012 Har dere påskestengt? Jeg trenger en innleggelse til observasjon. Fare for dehydrering, men pasienten drikker selv. drikkeliste kanskje? Og generell pleie. hæ? God påske, beib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mars 2012 #3696 Del Skrevet 31. mars 2012 Sykehuset holder vel alltid åpent? God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. april 2012 #3697 Del Skrevet 1. april 2012 Sykehuset er åpent, men det er bare vikarer der Hvis ingen av dere tar på dere å holde fortet da ?!?! Jeg er fortsatt hos mamsen og papsen. Drar hjem igjen på skjærtorsdag tror jeg. Eller langfredag... Koooooooser meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. april 2012 #3698 Del Skrevet 1. april 2012 Så godt å høre at du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 1. april 2012 #3699 Del Skrevet 1. april 2012 Koooooooser meg rart med hvordan en blir skjemt bort når em besøker foreldre. ved en viss alder vil de ha deg ut men når du først har flyttet tar de deg gjerne på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. april 2012 #3700 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg kan passe på til onsdag I morgen blir det påskeshow i sykehuskantinen der legestudentene står for underholdningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå