Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Vaske hus vaske hus vaske hus :erter:

Jeg må vaske hus i dag, for i morgen skal jeg få lunch besøk :hjerte:

Siden jeg skal på den der utsatte samtalen på skolen til eldstemann kl 12.30 får jeg vel bare komme igang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg har bare vært så DUM :rasende:

Jeg har jo slutta å røyke for mange år siden, men drevet med litt festrøyk på en måte. Så når jeg var på spa så kjøpte jeg en pakke røyk der og røyka noen sigaretter. Så lå bare røykpakka i veska da helt til mandag i forrige uke da jeg fant den. Så siden det var så superfint vær var det jo koselig å sitte ute i sola og ta seg en sigg lissom. Også gjorde jeg det samme dagen etterpå da. Og dagen etter det tok jeg faktisk tre stk i løpet av formiddagen. Og så jobbet jo :hallo: i helgen så jeg har røyka noen om dagen i helga også :murvegg:

(Tilstår i samme slengen at jeg på fredag kjøpte pakke nr to) - og når jeg var ute og tok en sigarett isted, ETTER at sola var gått ned og det nesten var litt kaldt og utrivelige ute innså jeg at - fillern heller, dette er jo HELT FEIL!!

Så nå må Beiben røykeavvennes igjen :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

:fnise: Ok Al. Point taken ;)

I dag er det helt overskyet her hos meg. Nesten merkelig etter så mange fantastiske dager...

På torsdag drar jeg og ungene til mamsen og papsen. Vi blir der til skjærtorsdag, så drar vi hjem til :hallo: igjen når han får fri.

Nå må jeg finne ut hva i .... vi skal ha til middag frem til da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også overskyet og kaldt!! :dry:

Så koselig å dra på besøk til mamsen og papsen!

Kanskje det hjelper deg med å ikke røyke også. Når du er hos dem? :)

Ja den der middagen er en evig plage. :lol: Ikke lett å finne på nye ting altså..

Håper du har det bra ellers Beib! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ååååååååååå :kvalm: Røyking er i allefall det MINSTE problemet mitt! Fy søren altså. Ble plutselig så innmari kvalm i går ettermiddag, og gikk og følte jeg måtte spy uten at det kom noe hele kvelden. Kl 21 dro jeg meg i seng og kl 22 begynte moroa! NOT :daane: Kastet opp enda en gang etter det ved 01 tida og var oppe enda en gang etter det. Så kvalm, men det kom ikke mer. Etter det har det vært ganske greit, slapp og litt uggen i dag, men ikke kvalm mer.

Tror nesten det må ha vært noe dårlig jeg har spist, for jeg er den eneste som er syk her og det var jo bare to omganger med oppkast..

Måtte likevel snike meg til hudpleiern isted for det var ikke mer ledig før påske der. Men resten av dagen blir på sofaen tror jeg. Har fått i meg noen tørre kjeks og blåbærsaft og nå tror jeg at det blir soving en stund før jeg prøver meg på noe mer mat.

Og jeg som har kjøpt grillmat og planlagt årets første grilling i dag da :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, er du syk du og ?!

Jeg har heldigvis ikke spydd da, det er nemlig det jævligste!! Stakkar beiben :klem::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...