Gjest Caitlin Skrevet 15. mars 2012 #3641 Del Skrevet 15. mars 2012 Åååååå, jeg er altså så trøtt hele tiden! Jeg føler at jeg kunne sovet rundt hele døgnet om jeg ville.. Enda jeg får sove godt ca 7-8 timer om natta så sover jeg GJERNE et par timer på sofaen om formiddagen og da må jeg seriøst TVINGE meg til å våkne og komme meg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. mars 2012 #3642 Del Skrevet 15. mars 2012 Sånn er jeg også Beib. Du er ikke alene om det. Det er litt kjipt noen ganger.. Håper det går over snart Beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 16. mars 2012 #3643 Del Skrevet 16. mars 2012 Ble vaskedag fredag denne uka også, såååå deilig å være ferdig! Nå er det en ørliten strekk på sofaen før unger skal hentes og jeg skal fikse noe til en dugnad skal på i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. mars 2012 #3644 Del Skrevet 17. mars 2012 Sportslørdag i dag, masse ski på tv - men snøen her kan godt bare forsvinne altså Just me and the boys i dag, vi har hatt en sløv lørdag Jeg holder på å sette bilder i album. Jeg gikk lei engang i 2005 og jeg kan love dere at å finne frem blant bilder fra 2006 til 2012 er slett ikke bare bare... Nå har jeg omsider kommet til 2009, men det er en del bilder som ble borte i et pc kræsj i 2006 Jaja, er fint å ha sånne album å kikke i når man blir gammel og glemsk :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. mars 2012 #3645 Del Skrevet 17. mars 2012 Så koselig å sette sammen album Du kommer til å være kjempeglad for at du gadd når du er ferdig Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mars 2012 #3646 Del Skrevet 17. mars 2012 Å sette bilder i album er koselig! men også litt kjedelig ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. mars 2012 #3647 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg syns det er kjempekos å se i album Mange minner som man har lett for å glemme ellers Men nå må jeg ha et nytt album før jeg begynner på jula 2009, så nå er det pause her! Middag er nettopp fortært, er stappmett! Jeg lagde svinefilet med sopp og soppsaus som stekes i ildfast fat i ovnen og ovnsstekte potetbåter Snart er det "hver gang vi møtes" også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 17. mars 2012 #3648 Del Skrevet 17. mars 2012 litt slitsomt å sette i album men også morsomt å se tilbake på. alle bildene jeg har i leiligheten har jeg tatt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mars 2012 #3649 Del Skrevet 17. mars 2012 Ja fader... Det er lørdag i dag ja.. Hadde nesten glemt det jeg.. Så innstilt på å komme hjem søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. mars 2012 #3650 Del Skrevet 18. mars 2012 Våknet i morges og kikket ut vinduet. Uten linser og med masse tåke så det ut som om det hadde snødd og jeg holdt på å besvime Heldigvis var det feil Trøøøøøøtttting i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mars 2012 #3651 Del Skrevet 18. mars 2012 Vi hadde snø i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. mars 2012 #3652 Del Skrevet 19. mars 2012 Iiiik! Da minsten skulle gå på skolen i dag ramlet han på isen og slo albuen sin. Han fikk sår, men klarer å bevege armen. Det gjør veldig vondt å ta på den, og siden han var kvalm og spydde etter han falt så må vi ned til legen og sjekke! Å være kvalm og spy kan være tegn på brudd så vi får i allefall høre hva legen har å si. Jeg tror egentlig ikke det er det, men dere skal se legen sender han på røntgen for sikkerhets skyld og jeg skal til frisør kl 10.30!! Siden det tar halvtimen å kjøre til røntgen kommer jo det til å gå i vasken og jeg ser ikke uuuuuuuuuuuuut :sjenert: Kryss fingrene for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. mars 2012 #3653 Del Skrevet 19. mars 2012 Puh, heldigvis ikke noe brudd, bare forstuvning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. mars 2012 #3654 Del Skrevet 19. mars 2012 Men stakkar lille da !! *blåse på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. mars 2012 #3655 Del Skrevet 19. mars 2012 ÅÅÅ! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. mars 2012 #3656 Del Skrevet 20. mars 2012 Det går bra med minsten, han er hoven og blå, men det gjør ikke vondt hvis han ikke kommer borti noe med albuen. Er så deilig å ha vært hos frisøren i går, jeg kan endelig vise meg utendørs igjen Egentlig skulle jeg på utviklingssamtale på skolen med eldstemann i dag, men siden læreren er hjemme med syke barn så ble det utsatt til torsdag. til alle som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. mars 2012 #3657 Del Skrevet 20. mars 2012 så godt å høre at det går bra med minsten! Herlig å være hos frisøren! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. mars 2012 #3658 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg vil ha i stedet for Kan jeg få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. mars 2012 #3659 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg vil ha i stedet for Kan jeg få? Åff kårs Al :klem: og en I går gikk jeg en tur og det gikk helt fint for hofta mi! Nesten så jeg endelig begynner å tro på at jeg har kommet ut av den onde sirkelen nå Jeg fikk igjen 3900 på skatten, men ble nok en gang skyldig. I fjor ble han skyldig 20 000, i år er det i allefall bare 5500, men uansetttttt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2012 #3660 Del Skrevet 21. mars 2012 Så bra at turen gikk fint uten vondter! Æsj.. Surt å bli skyldig uansett.. Kan være glad så lenge man er på plussiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå