Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Tenkte på innbakt kylling med ris og salat jeg. Og så la noen kyllingbiter være "ikke-innbakt". Eventuelt ha en pizza i tillegg til ungene om de ikke liker kylling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå, med steiner i. Det sto en ekkel mann og forsynte seg av de grønne i butikken. Så da tok jeg ikke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå, med steiner i. Det sto en ekkel mann og forsynte seg av de grønne i butikken. Så da tok jeg ikke dem.

Forsynte han seg på den måten at han puttet dem i en liten pose eller i munnen?

Forresten så foretrekker jeg rød druer.

Ikke at noen spurte, men...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsynte han seg på den måten at han puttet dem i en liten pose eller i munnen?

Forresten så foretrekker jeg rød druer.

Ikke at noen spurte, men...

:fnise:

Han puttet dem i munnen, altså han stjal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I dag fortjener jeg faktisk en klapp på skulderen syns jeg :gjeiper: Jeg bestemte meg for å dra til fysio når jeg stod opp i dag, og kledde på meg treningstøy allerede da i håp om at det skulle bidra til at jeg ikke trakk meg! Så, etter å ha kjørt ungene på skolen dro jeg hjem, men etter en diskusjon med meg selv i bilen fant jeg ut at jeg kunne droppe fysio om jeg jobbet godt hjemme isteden i dag. Jeg får jo tross alt gjester i helgen (!!!) :sjenert: Derfor dro jeg ned og handlet brød, som jeg måtte ha i dag, og dro hjem. Før frokost tok jeg av sengetøyet på senga vår og støvsuget den og luftet dyner og puter. Tok på sengetøy, spiste frokost og så fikk jeg se at klokka faktisk ikke var mer enn 9.30 - hvilket er tiden jeg skulle vært hos fysio.... :sjenert: Og VOILA, så hoppet jeg i bilen og dro ned likevel :legrine:

FLINK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:daane: Jeg skal bare sove sånn at jeg kan jobbe på lørdag. Håper det kommer noen og vasker (stille) rundt meg uten at jeg våkner så jeg står opp til et skinnende rent hus.

Hint, hint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...